Auteur Topic:  2015 - F83 - ///M4 - Austin Yellow - black full leather  (gelezen 16218 keer)

Offline Po ///M3

• Premium Member
  • Trade Count: (+4)
  • World Champion
Re: 2015 - F83 - ///M4 - Austin Yellow - black full leather
« Reactie #30 Gepost op: 12 januari 2015, 09:07:41 »
Weer een dikke bak erbij. Proficiat Wannes  :thumbsup:
2008 - E60 - 535D - M Pack/H&R 35mm /Breyton GTP 20" http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=29008.0   (2010-2015)
2015 - F80 - M3 http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=51944.0

Offline wannes

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
« Reactie #31 Gepost op: 12 januari 2015, 09:12:37 »
of 'ik' er veel ga 'mogen' mee rijden van de madam is maar de vraag ... betrouwd mij niet zo goed meer ...want ofwel is het om hem ergens af te raggen op circuit .. ofwel om er ergens stukken laten onder te vijzen waarna ze er daarna niet meer wil mee rijden  >:D

Offline dArtagnan

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #32 Gepost op: 12 januari 2015, 11:41:37 »
of 'ik' er veel ga 'mogen' mee rijden van de madam is maar de vraag ... betrouwd mij niet zo goed meer ...want ofwel is het om hem ergens af te raggen op circuit .. ofwel om er ergens stukken laten onder te vijzen waarna ze er daarna niet meer wil mee rijden  >:D
:-) :-) :-)

Offline Mo@p

• Trade Count: (-1)
  • Qualifying
« Reactie #33 Gepost op: 12 januari 2015, 17:23:38 »
lijkt me zalig eens de wekker afgaat de 5de ...
dikke aankoop,  ook wel benieuwd na de kleur wel
succes ermee!

Offline frederic318is

• Trade Count: (+1)
  • Pole Position
« Reactie #34 Gepost op: 12 januari 2015, 17:32:33 »

Is misschien geen slechte zaak kun je ineens wisselen van wagen :gayfight:
Proficiat met de aankoop!

Offline wannes

• Grand Prix Winner
« Reactie #35 Gepost op: 12 januari 2015, 20:20:30 »
En net nog positief nieuws gekregen ... ze beloven van hem NIET te poetsen voor aflevering . Had dat specifiek gevraagd en in eerste instantie was het niet mogelijk(want ze willen hem deftig presentabel afleveren ) maar omdat ik toch bleef aandringen hebben ze nu dus besloten het maar niet te doen .
Voor mijn part mogen ze hem achter op de parking verstoppen zolang ze maar geen onnodige krassen en vegen maken . Als ze doen zoals Vanavondt in Leuven dan trekken ze hem gewoon door de carwash en is hij voor de rest van zijn dagen al gemarkeerd .
Ook op de vraag van vooraan geen gaten in de bumper te boren heb ik een positief antwoord gekregen dus so far zo good ;-)

Offline marc

• Grand Prix Winner
« Reactie #36 Gepost op: 12 januari 2015, 20:28:21 »
Knappe aanwinst. Zeer mooie combinatie.
Bart zal er zeker een juweeltje van maken.

Veel succes ermee.

Offline Eri///M4

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #37 Gepost op: 12 januari 2015, 20:57:23 »
En net nog positief nieuws gekregen ... ze beloven van hem NIET te poetsen voor aflevering . Had dat specifiek gevraagd en in eerste instantie was het niet mogelijk(want ze willen hem deftig presentabel afleveren ) maar omdat ik toch bleef aandringen hebben ze nu dus besloten het maar niet te doen .
Voor mijn part mogen ze hem achter op de parking verstoppen zolang ze maar geen onnodige krassen en vegen maken . Als ze doen zoals Vanavondt in Leuven dan trekken ze hem gewoon door de carwash en is hij voor de rest van zijn dagen al gemarkeerd .
Ook op de vraag van vooraan geen gaten in de bumper te boren heb ik een positief antwoord gekregen dus so far zo good ;-)

Daar heb je gelijk in. Ik ken dealers genoeg die de auto's laten wassen door jobstudenten of zo. Voor mijn M4 was ik ook aan het twijfelen. Jorssen op A12 in Wilrijk was wel anders. De auto werd op een professionele manier gedetailed. Echt top hoe die mannen dat gedaan hebben  :thumbsup:
Jaguar F-Type R V8
BMW M4

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #38 Gepost op: 13 januari 2015, 06:00:01 »
Daar heb je gelijk in. Ik ken dealers genoeg die de auto's laten wassen door jobstudenten of zo. Voor mijn M4 was ik ook aan het twijfelen. Jorssen op A12 in Wilrijk was wel anders. De auto werd op een professionele manier gedetailed. Echt top hoe die mannen dat gedaan hebben  :thumbsup:
Bij Jorssen Schoten is de mijne ook netjes gewassen en gepolierd geweest voor aflevering(premium selection) :thumbsup:

Offline wannes

• Grand Prix Winner
« Reactie #39 Gepost op: 13 januari 2015, 09:03:58 »
Polieren zou ik zeker al niet laten doen door een dealer... man man daar kunnen ze serieus schade mee aanrichten .. en als je de povere lak in gedachten neemt heb je niet veel marge om zulke zaken er terug uit te krijgen .

Nee ik heb liever dat ze er niks aan doen en dat ik de werken in vertrouwen kan laten uitvoeren door een professioneel!

Heb zo ooit eens mijn E61 laten behandelen bij een carrosseriebedrijf ... dan denk je dat die wel verstand zullen hebben van lak ... hadden ze daar van die vorte WAXOIL op gesmeerd .. man man na een paar keer wassen schoot er niks van over en heel mijn kist stond ook nog  eens vol kringen en vegen ... nooit meer !

Offline WJJ

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #40 Gepost op: 13 januari 2015, 09:09:02 »
Erg knappe bedtelling Wannes!
Daar ga jij euh je vrouw erg gelukkig mee zijn  ^-^
Hopelijk mag je er inderdaad regelmatig is mee op stap.
Wel een geweldige kleurencombo!  :thumbsup:

Offline bt.

• Trade Count: (+2)
  • Grand Prix Winner
« Reactie #41 Gepost op: 13 januari 2015, 10:17:42 »
Proficiat!

Zeker van de interieurkleur?
Zwart in een cabrio is niet altijd even aangenaam :)
'79 BMW 635CSi
'99 BMW 328i - Slunse
'71 Peugeot 504 Cabriolet
'76 Jaguar XJ-C 4.2

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #42 Gepost op: 13 januari 2015, 11:56:05 »
Polieren zou ik zeker al niet laten doen door een dealer... man man daar kunnen ze serieus schade mee aanrichten .. en als je de povere lak in gedachten neemt heb je niet veel marge om zulke zaken er terug uit te krijgen .

Nee ik heb liever dat ze er niks aan doen en dat ik de werken in vertrouwen kan laten uitvoeren door een professioneel!

Heb zo ooit eens mijn E61 laten behandelen bij een carrosseriebedrijf ... dan denk je dat die wel verstand zullen hebben van lak ... hadden ze daar van die vorte WAXOIL op gesmeerd .. man man na een paar keer wassen schoot er niks van over en heel mijn kist stond ook nog  eens vol kringen en vegen ... nooit meer !
Het was niet de dealer zelf hoor die hem gepolierd heeft,was een bedrijf dat de wagen kwam ophalen.En ik was de wagen zelf en ben pietje precies en vind het toch goed gedaan ;D

Offline s2000jan

• Premium Member
  • Crashed!
« Reactie #43 Gepost op: 13 januari 2015, 12:25:57 »
 :wtf:

:bow: :thumbsup: :bow: :thumbsup: :thumbsup:

Offline wannes

• Grand Prix Winner
« Reactie #44 Gepost op: 13 januari 2015, 13:00:39 »
Proficiat!

Zeker van de interieurkleur?
Zwart in een cabrio is niet altijd even aangenaam :)

ik zag graag het rode interieur bij een M maar op dat geel zou dat serieus gevloekt hebben , en een bleek interieur ga ik zeker niet nemen in een cabrio . En dan blijft er niet veel keuze over . Ik had vroeger in mijn e36 cabrio ook zwart en nooit geen klagen over gehad . En er valt ook niks meer te veranderen nu .

Offline Eri///M4

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #45 Gepost op: 13 januari 2015, 13:40:39 »
ik zag graag het rode interieur bij een M maar op dat geel zou dat serieus gevloekt hebben , en een bleek interieur ga ik zeker niet nemen in een cabrio . En dan blijft er niet veel keuze over . Ik had vroeger in mijn e36 cabrio ook zwart en nooit geen klagen over gehad . En er valt ook niks meer te veranderen nu .

Je moet ook niks veranderen. Is goed zo. Austin Yellow past het beste met zwart. Ik heb rood interieur genomen omdat ik voor wit ben gegaan.  :thumbsup:
Jaguar F-Type R V8
BMW M4

Offline Tom

• Oneliner
  • Race Legend
« Reactie #46 Gepost op: 13 januari 2015, 15:18:11 »
Bt. bedoelt dat zwart in de cabrio soms "bakken" kan zijn  :)
Er wordt wel heeel zuinig mee omgesprongen. dat fenomeen van nieuwe wagens detailen zie je meer en meer. Ik vraag me dan wel soms af of je er dan wel mee durft rijden/inzetten als daily? Want dan vliegt er toch evengoed vanalles tegen uw lak.  :)
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline GeoBem007

• Premium Member
  • Race Legend
    • @hertgoan
« Reactie #47 Gepost op: 13 januari 2015, 15:36:05 »
@Tom dat detailen is vaak om een beschermende laag aan te leggen, zodat die juist goed tegen die stootjes kan.
Meestal helpt dat ook nog eens om de wagen sneller/gemakkelijker schoon te krijgen.

Offline Franzino

• World Champion
« Reactie #48 Gepost op: 13 januari 2015, 19:51:28 »
Na Wannes eens in het echt te zijn tegen te komen kan ik bevestigen dat een propere en mooi gedetailde wagen echt wel hoog op zijn prioriteitenlijst staat. Ik was verbaasd van de aandacht dat hij hier aan geeft en ik begrijp 100% dat hij dan liever heeft dat de dealer hier van afblijft ;) 
Volgens mij kreeg hij bijna een halve hartstilstand toen hij mijne "vuile" Z4M zag en ik hem vertelde dat deze maar 4 keer per jaar gekuist werd door mij (wel met wax-it productjes) ;D
Zeer vet dat het een M4 cabrio is geworden en geen 335i (wat ook al niet slecht is). Maar over de niet M modellen van de laatste 3 serie zijn de reviews wel niet zo lovend… Vooral het stuurgevoel zou veel aan de wensen over laten van de niet-M modellen.

Offline wannes

• Grand Prix Winner
« Reactie #49 Gepost op: 13 januari 2015, 21:57:20 »
voor mij is het dus niet enkel belangrijk dat hij mooi blinkt , maar ook en vooral dat hij snel en makkelijk in die staat te houden blijft !
Ook de uitwerpselen van de vogels en de doodgereden vliegen hebben veel minder inpakt op de lak als hij goed beschermd is !
Zelfs mijn daily lichte vracht viano is voorzien van een glasscoating , en ik ben daar 200% tevreden over , Het enige wat ik moet doen is naar een wasbox rijden hem infoamen en even laten trekken , en hem dan gewoon proper spuiten . Daarna spoel ik hem met glansspoelwater en rijd ik hem in het naar huis rijden wat droog .
Daar aangekomen droog ik hem dan gewoon met van die speciale gele droogdoeken af terwijl ik hem ook ineens inspuit met quickdetailer . Ik hoef dus niet langer eerst met een spons overal te wrijven , gewoon opblinken en klaar . En nu door de winter droog ik hem helemaal niet af , heb hem ondertussen al zeker 5 keer gaan afspuiten in de wasbox zonder er ook maar 1 keer aan te wrijven en die is nog steeds spierwit ;-)

Offline Jables

• Premium Member
  • Trade Count: (+4)
  • Race Legend
  • Do. Or do not. There is no try.
« Reactie #50 Gepost op: 13 januari 2015, 22:02:13 »
voor mij is het dus niet enkel belangrijk dat hij mooi blinkt , maar ook en vooral dat hij snel en makkelijk in die staat te houden blijft !
Ook de uitwerpselen van de vogels en de doodgereden vliegen hebben veel minder inpakt op de lak als hij goed beschermd is !
Zelfs mijn daily lichte vracht viano is voorzien van een glasscoating , en ik ben daar 200% tevreden over , Het enige wat ik moet doen is naar een wasbox rijden hem infoamen en even laten trekken , en hem dan gewoon proper spuiten . Daarna spoel ik hem met glansspoelwater en rijd ik hem in het naar huis rijden wat droog .
Daar aangekomen droog ik hem dan gewoon met van die speciale gele droogdoeken af terwijl ik hem ook ineens inspuit met quickdetailer . Ik hoef dus niet langer eerst met een spons overal te wrijven , gewoon opblinken en klaar . En nu door de winter droog ik hem helemaal niet af , heb hem ondertussen al zeker 5 keer gaan afspuiten in de wasbox zonder er ook maar 1 keer aan te wrijven en die is nog steeds spierwit ;-)

Hmmm...uwe uitleg klinkt mooier dan die van de detailers  ;D

Citaat
Da moet ik ook hemme!
2011 Volvo V70 D3

Offline midas

• World Champion
« Reactie #51 Gepost op: 28 januari 2015, 07:39:57 »

Het begint te korten hé maat  :thumbsup: :thumbsup:
Het sakhir monster in actie

Offline wannes

• Grand Prix Winner
« Reactie #52 Gepost op: 28 januari 2015, 08:20:39 »
idd ... hopelijk gaan de weergoden mij een beetje goedgezind zijn .. voor de volgende dagen geven ze niet teveel goed weer ... ben voor de zekerheid aan het zien voor winterwielen en banden .

Offline wannes

• Grand Prix Winner
« Reactie #53 Gepost op: 30 januari 2015, 14:03:50 »

voila deze bandjes bij de frits besteld in 18", heb ze op mijn viano ook en ben er super tevreden van . Je merkt helemaal niet dat het winterrubber is .

Ook ineens de oem 18 style 513M bijgekocht . Dacht eerst nog een jaar te wachten maar door de levering een maand vroeger dan voorzien en het winterse weer van de laatste dagen ga ik toch geen risico nemen .

Offline Eri///M4

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #54 Gepost op: 30 januari 2015, 14:07:33 »

voila deze bandjes bij de frits besteld in 18", heb ze op mijn viano ook en ben er super tevreden van . Je merkt helemaal niet dat het winterrubber is .

Ook ineens de oem 18 style 513M bijgekocht . Dacht eerst nog een jaar te wachten maar door de levering een maand vroeger dan voorzien en het winterse weer van de laatste dagen ga ik toch geen risico nemen .

Ik ben sinds november aan het rijden met de gewone zomer banden met de M4 19 inch. S'morgens, s'nachts, sneeuw, regen. Zolang je normaal rijdt is het  :thumbsup:. Tot nu toe vind ik de winterbanden overbodig :)
Jaguar F-Type R V8
BMW M4

Offline wannes

• Grand Prix Winner
« Reactie #55 Gepost op: 30 januari 2015, 16:17:25 »
kan goed zijn , maar ik ben voorstander van winterbanden vanaf 7 graden . Ik heb dat tot nu toe op al mijn auto's zo gedaan en je voelt toch wel duidelijk het verschil .
Jij rijdt te voorzichtig wsl  :gayfight:

Offline Eri///M4

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #56 Gepost op: 30 januari 2015, 16:26:31 »
kan goed zijn , maar ik ben voorstander van winterbanden vanaf 7 graden . Ik heb dat tot nu toe op al mijn auto's zo gedaan en je voelt toch wel duidelijk het verschil .
Jij rijdt te voorzichtig wsl  :gayfight:

Te voorzichtig? Daarvoor heb ik geen M4 gekocht  :iono:

1.Sinds het inrijden probeer ik toch driftend uit te rotondes uit te komen = check
2.Als het groen wordt dan ben ik al bij de andere lichten terwijl de anderen nog niet vertrokken zijn = check
3.Mensen die met mij meerijden zeggen meestal "doe rustig want ik moet precies overgeven" = check

Soms rij ik ook normaal :D
Jaguar F-Type R V8
BMW M4

Offline L0RENZ0

• Grand Prix Winner
  • AutomotivePhotography
    • H.LorenzoPhotography
« Reactie #57 Gepost op: 31 januari 2015, 21:13:02 »
We kijken uit naar de foto's die gepost zullen worden  ;D

Offline midas

• World Champion
« Reactie #58 Gepost op: 1 februari 2015, 10:01:12 »

Ik denk dat "wannes" nu stilaan slapeloze nachten zal krijgen  :exited:
Het sakhir monster in actie

Offline wannes

• Grand Prix Winner
« Reactie #59 Gepost op: 1 februari 2015, 14:37:55 »
vooral het weer houdt me bezig momenteel ...