SED - 6 maart 2021 > GEANNULEERD
Moet toch ook wel wat tijd vragen om alles zo proper op foto te krijgen! Is ook een kunst op zich😜
Idd maar maakt waardchijnlijk ook wel deel uit van het zeer precies en met veel orde te werk te gaan Zo iemand laat ik met veel plezier aan mijn auto werken
Zo is de Wim! Top kerelVerstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ik heb spijtig genoeg de eer nog niet gehad, ook niet van mijn streek denk ik, maar als je al eens wat leest op BB dan is ‘t altijd positief dus Beetje op zelfde rij te zetten dus als Guy (en Benjamin zijn papa) en DE Fred -> allemaal vakmannen met nog een hart voor onze (ras)paardjes en niet alleen voor de dollars Spijtig genoeg een uitstervende soort is mijn ervaring
Ik heb spijtig genoeg de eer nog niet gehad, ook niet van mijn streek denk ik, maar als je al eens wat leest op BB dan is ‘t altijd positief dus Beetje op zelfde rij te zetten dus als Guy (en Benjamin zijn papa) en DE Fred -> allemaal vakmannen met nog een hart voor onze (ras)paardjes en niet alleen voor de dollars Spijtig genoeg een uitstervende soort is mijn ervaring
Ook niet van mijn streek Maar we zijn met toch redelijk wat klanten die er een uur of meer rijden voor over hebben