Varia > Fotografie

Gevraagd: Fotograaf voor trouw

(1/1)

Isi:
Zoals vermeld in onderwerp, we zoeken dus een fotograaf voor onze trouwdag.
Dit voor op 17/04/2015 te Zemst (tussen Mechelen en Vilvoorde)
Voor alles op foto vast te leggen en trouwalbum te maken...

Ik weet niet of hier iemand op het forum zit die dit kan doen, profecioneel of niet... (geen factuur nodig  ;) )
Als er iemand een voorstel heeft of (liefst goede)ervaring met een bepaalde fotograaf?

navara43:
Hoi, via Google kwam ik op uw bericht (vraag) terecht. Uw vermelding staat er reeds sinds 26 november '14, en uw huwelijk is 17 april '15. Indien je nog steeds op zoek bent naar een betaalbare hobby fotograaf die met goed materiaal werkt (Nikon) kan ik u misschien wel mijn diensten aanbieden. Ik kan u meerdere honderden (500-600 op CD, stick of DVD) goed geslaagde foto's verzekeren inclusief een fotoboek met hardcover kaft en op glanspapier. Het fotoboek laat ik ontwikkelen bij 'Cewe'. Een portfolio kan je eventueel eerst inkijken voordat u beslist. Je kan mij steeds bereiken op volgend mailadres: adres verwijderd
M.v.g. Rudi

Rikske_007:

--- Citaat van: navara43 op 14 januari 2015, 01:12:04 ---Hoi, via Google kwam ik op uw bericht (vraag) terecht. Uw vermelding staat er reeds sinds 26 november '14, en uw huwelijk is 17 april '15. Indien je nog steeds op zoek bent naar een betaalbare hobby fotograaf die met goed materiaal werkt (Nikon) kan ik u misschien wel mijn diensten aanbieden. Ik kan u meerdere honderden (500-600 op CD, stick of DVD) goed geslaagde foto's verzekeren inclusief een fotoboek met hardcover kaft en op glanspapier. Het fotoboek laat ik ontwikkelen bij 'Cewe'. Een portfolio kan je eventueel eerst inkijken voordat u beslist. Je kan mij steeds bereiken op volgend mailadres: adres verwijderd
M.v.g. Rudi

--- Einde van citaat ---

Zet u lenzen er dan bij want kan even goed een Coolpix zijn  ;D

d.fine:

--- Citaat van: navara43 op 14 januari 2015, 01:12:04 ---Hoi, via Google kwam ik op uw bericht (vraag) terecht. Uw vermelding staat er reeds sinds 26 november '14, en uw huwelijk is 17 april '15. Indien je nog steeds op zoek bent naar een betaalbare hobby fotograaf die met goed materiaal werkt (Nikon) kan ik u misschien wel mijn diensten aanbieden. Ik kan u meerdere honderden (500-600 op CD, stick of DVD) goed geslaagde foto's verzekeren inclusief een fotoboek met hardcover kaft en op glanspapier. Het fotoboek laat ik ontwikkelen bij 'Cewe'. Een portfolio kan je eventueel eerst inkijken voordat u beslist. Je kan mij steeds bereiken op volgend mailadres
M.v.g. Rudi

--- Einde van citaat ---

Gelieve jezelf ook even voor te stellen Rudi in het daarvoor bestemde deel van het forum.
Zo met de deur in huis vallen voor een job? :-\

mx81:
topic revival.
ik zit ongeveer met dezelfde vraag hier op het forum  ::)
ik trouw 5 februari voor de gemeente in herentals. wij hebben enkel onze getuigen, voor de rest weet niemand dat we wettelijk trouwen, maar we willen toch een paar mooie fotos van deze dag voor later (wat proffesioneler dan de gemiddelde smartphone foto).

het moet niet lang duren, geen uitgebreid fotoalbum aangezien het hier niet om een feest gaat natuurlijk. om 2uur in de namiddag.
en natuurlijk tegen betaling, voor niets komt de zon op  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie