SED - 6 maart 2021 > GEANNULEERD
@Jables Amaai das snel! Andere al verkocht?Als ik me nog iets herinner van vorige week zal dit uw gevoel nu wel beschrijven: ohboyohboyohboyohboyohboyohboyohboyohboyohboyohboy...!!!Volgende week zeker eens afspreken dan!
Een tip? Is m sneller dan mijne?
Op papier een halve seconde rapper, maar of dat effectief zo gaat zijn weet ik niet
Ik zit nog in het stadium dat alles boven de 5000rpm indrukwekkend aanvoelt dus echt de max er uit gehaald heb ik nog niet vrees ik
Dat is uiteraard ook zo, maar spijtig genoeg went dat Dikke proficiat, met een N52 is big fun gegarandeerd!
Ik heb thuis een magazine liggen waarin ze de Z4M en Z4 si vergelijken en daarin liggen ze toch heel dicht bij elkaar
Veel verschil is er idd niet tussen de 3.0 en de M qua prestaties.Al vind ik persoonlijk die s54 vooraan gewoon Het is een andere beleving, zeg het zo Foto's zien er goed uit En nu ga ik al eerste (en mss enige) zagen over dat M-logo
We zijn met 2
Ik wou al niks zeggen van het M logo Als ik die bandenhoezen kom halen wil ik eens een ritje
Ik heb er vandaag 5u over gedaan
Knappe QP! Fan van de grijs-zwarte nieren en de carbon diffuser Veel plezier met de aankoop, zal je wel een hoop rijplezier bezorgen die motorisatie
Zaterdag was "car wash saturday" --> properste familiekiekje ooit