ik hem just dezelfde jong 
soms is dat niet te begrijpen hé. vrouwen die mogen alle kleuren van schoenen aandoen, en mannen niet.
ik snap nog steeds niet wat er mis is met een witte sneaker, een deftige jeans en een hemd.
lol.... en met die werkschoenen die waarschijnlijk al goed versleten waren mocht je dan wel binnen.
Ik moet die mannen van de security ginder nie hebben Davy. en om nog maar van het volk dat er zit te zwijgen.
Den besten tijd van de discotheken zijn gedaan jong, ik heb alle geluk van de wereld gehad dat ik ze nog heb kunnen meemaken.
Goh waar is den tijd van "At the villa" "boccaccio" "Balmoral" "extreme" enz...allemaal gedaan daar mocht ge zelfs in uwe piyama binnen.
Laat me in het vervolg iets weten he als ge nog is in de buurt zijt, kunnen we is enen gaan drinken 
Deal zal ik zeker doen!

En inderdaad, mijn werkschoenen waren goed vuil en was al wel wat sleet op maar viel nog goed mee. Maar toch, het is geen zicht.

Qua discotheken draai ik waarschijnlijk nog niet zo lang mee als u denk ik.

Heb wel veel gehoord over die discotheken die ge nu zegt maar nooit geweest, meeste waren al gesloten eer ik begon uit te gaan.

Ik ging vroeger wel veel naar de illusion, kwam ik toch wel 2x op een maand sinds ik 18 geworden was. Main hall of in de level ginder...maakte ni uit, amuseerde mij daar altijd.

Van sinds dat het daar gesloten is kom ik niet zoveel meer in de discotheken (heel af en toe is nekeer naar de fuse) want vind ook dat veel discotheken die naam niet waardig zijn, 70% kunde beter als kinderkoten omschrijven.

Daarom dat ik ook zo iets had aan de flight van allez manne, jullie zitten hier zo wreed te doen voor die schoenen en taal te gebruiken als 'dat is hier wel een deftige zaak', terwijl ik het volk dat er binnen zit zou ik ook elke week in de Copacabana of Rio terugvinden.

Ze doen hun eigen groots voor maar als ik het vergelijk met de illusion in de tijd, lopen ze nog lichtjaren achter.

Anyway, mij zien ze er niet meer en zal volgende week is naar de La Rocca gaan voor 27 years illusion.

Zal wel een pakske beter zijn.