@daffe86 ik heb nog geen bedrijven persoonlijk gecontacteerd maar enkel informatie opgezocht via het net. via links van onze boardsponsors 
Ik zelf ben een leek in chiptuning, en vooraleer ik er ga contacteren wil ik toch wat meer informatie hebben hieromtrent.
Daarom vind ik eerlijke feedback van andere bmw owners zeer belangrijk. 
De enen zegt daar ga je niets mee uithalen en dan is het inderdaad zoals je zegt weggesmeten geld, en iemand anders beweerd dan het tegenovergestelde.
Ik ben iemand die voor alles rustig de tijd neemt vooraleer ik tot actie overga.
Het chippen zal sowieso niet voor meteen zijn, voor de winter eerst terras aanleggen van 40m² in mennen hof om mijn tuinhuis op te zetten zodat de garage wat leger komt te staan en ik wat meer plaats heb om te sleutelen.
@Ronny87 , wat power lightning zei klopt, Wax-it verkoopt deze producten, mijn buurman heeft het daar besteld, Colourlock leder fresh set, staat filmpje op hun site
http://www.wax-it.be/webshop/colourlock-leder-fresh-set-op-maat.html
Ik denk persoonlijk dat je je geld beter aan andere zaken kan uitgeven dan aan chiptuning.

Je zal waarschijnlijk weinig of zelfs geen verschil voelen nadat je wagen gechipped is en dan zal je het zonde vinden van het geld.

Bij een atmosferische E46 benzine is chippen weggesmeten geld...enkel met een M3 zal je hier wat aan hebben.

Als je bij de meer bekende chiptuners: heinz, dvx,apec enz... hun site gaat kijken zal je zien dat ze nog niet eens chiptuning aanbieden voor benzine E46's, M3 niet meegerekend.

Als je er
voelbaar vermogen mee wilt winnen zal je veel meer moeten doen dan enkel chippen: aangepaste uitlaatlijn + collector, Air Intake veranderen, onderdelen aan motor zelf veranderen. Dan spreken we al over een hele hoop geld voor een miniem verschil.

Anyway, veel succes met het aanleggen van het terras!

Ik ga binnenkort waarschijnlijk zelf een huis renoveren dus tegen dan wil ook graag dat die mijn cabrio op punt staat zodat ik mijn geld in andere dingen kan investeren.