We hebben ondertussen 2 uur Zolder met skylimit opzitten en het was vooral onwennig om de wagen terug wat leren kennen en testen. Het was ondertussen ook al meer als een jaar geleden dat ik er mee gereden had. Komt daar ook nog de hele make-over bij kijken en wat is die geslaagd. Nieuwe banden (DNRT interstate), Irp shortshifter, kuipzetels, 6 punts gordels en de rolkooi maakt het een compleet andere wagen.
12/8 zijn we dan naar Ecuyers geweest, eerste keer voor mij en wat een leuk circuit is dat! Terwijl ik op Zolder nog niet overtuigd was van de shortshifter ben ik dat nu zeker wel, al moet ik er nog wel een stuk voor bestellen zodat er nog minder speling op zit. De "nieuwe" DNRT banden hebben na 2u zolder en 1 trackday hun beste tijd gehad. Nu weet ik niet of dit enorm snel is of niet maar ik kan niet vergelijken met andere merken,wel hadden deze treadware 80.
Terwijl alles perfect werkte toen ik de wagen stil had gezet na Zolder. Werkte mijn olie temperatuur en oliedruk metertjes het niet, geen idee hoe dit komt en ook het enigste minpunt dat nagekeken moet worden.