Auteur Topic:  2014 - F31 - Alpina D3 BiTurbo Touring Allrad  (gelezen 75602 keer)

Offline henotteke

• Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • Jaguar F-Pace / BMW Z4 E89 35iS / Alpina B10
    • IT-firma
Re: 2014 - F31 - Alpina D3 BiTurbo Touring Allrad
« Reactie #720 Gepost op: 5 januari 2017, 11:10:54 »
Alpina for sure  ;D

zegt avatar u iets?

Offline GunSpeed

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #721 Gepost op: 5 januari 2017, 11:28:03 »

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #723 Gepost op: 5 januari 2017, 22:00:23 »
Denk je?  :wiggleyes:  :-X

H is er zot van maar na een belachelijk overnamebod van JMM zou ik wel twijfelen,  freak of niet  :thinking:

Enfin hij zou me als goede klant, minste dat je kan zeggen van H, toch geen volgende meer verkopen  :jpshakehead:

Zo zit ik dan in mekaar he...  8) >:D

Offline henotteke

• Premium Member
  • World Champion
    • IT-firma
« Reactie #724 Gepost op: 5 januari 2017, 22:34:23 »
H is er zot van maar na een belachelijk overnamebod van JMM zou ik wel twijfelen,  freak of niet  :thinking:

Enfin hij zou me als goede klant, minste dat je kan zeggen van H, toch geen volgende meer verkopen  :jpshakehead:

Zo zit ik dan in mekaar he...  8) >:D

probleem in dit verhaal is JMM, niet Arthur (verkoper)
JMM heeft helemaal geen voeling meer met Alpina heb ik de indruk
probleem is in Belgie dat je er niet langs kan voor oudere alpina's, en dus hou ik hen liever te vriend moest ik in de toekomst nog iets nodig hebben om die B12 ingeschreven te krijgen  :greddy:

Offline GunSpeed

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #725 Gepost op: 6 januari 2017, 11:07:34 »
Zou je niet beter zelf invoerder worden van Alpina met al je connecties  :thumbsup:

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #726 Gepost op: 6 januari 2017, 19:56:15 »
Zou je niet beter zelf invoerder worden van Alpina met al je connecties  :thumbsup:

+1  :thumbsup:

>:D

Offline Tupid

• Nieuw
  • *
« Reactie #727 Gepost op: 17 januari 2017, 13:43:19 »
Proficiat met de nieuwe aanwinst!

Je hebt blijkbaar veel ervaring met Alpina en misschien kan je me wel wat tips bezorgen.

Ik zou graag een XD3 op de kop tikken met niet te veel kilometers.
Natuurlijk wil ik ook eens een prijsofferte voor een nieuwe om het prijssetting goed te kennen maar ik denk dat ik voor een jonge tweedehands of een demowagen zal gaan. Alleen zijn er niet veel te vinden waarschijnlijk.
Zakt de nieuwprijs bij Alpina als er nieuw model op komst is (ik heb begrepen dat de nieuwe X3 ook op komst is met een diesel van ongeveer 320 pk en Alpina zal allicht wel volgen met een update in 2018)

Waar kan ik best terecht?   
JMM in Anderlecht is de officiele dealer maar ik heb begrepen dat Monserez ook Alpina kan leveren.

Veel succes met de nieuwe Alpina!

Offline henotteke

• Premium Member
  • World Champion
    • IT-firma
« Reactie #728 Gepost op: 17 januari 2017, 15:49:48 »
Proficiat met de nieuwe aanwinst!

Je hebt blijkbaar veel ervaring met Alpina en misschien kan je me wel wat tips bezorgen.

Ik zou graag een XD3 op de kop tikken met niet te veel kilometers.
Natuurlijk wil ik ook eens een prijsofferte voor een nieuwe om het prijssetting goed te kennen maar ik denk dat ik voor een jonge tweedehands of een demowagen zal gaan. Alleen zijn er niet veel te vinden waarschijnlijk.
Zakt de nieuwprijs bij Alpina als er nieuw model op komst is (ik heb begrepen dat de nieuwe X3 ook op komst is met een diesel van ongeveer 320 pk en Alpina zal allicht wel volgen met een update in 2018)

Waar kan ik best terecht?   
JMM in Anderlecht is de officiele dealer maar ik heb begrepen dat Monserez ook Alpina kan leveren.

Veel succes met de nieuwe Alpina!

je kan zowel terecht bij JMM als Monserez te Ieper en Aalbeke
maar ook nog steeds bij Maxime Soete (ex-monserez) die als onafhankelijke ook nog wel Alpina's aan de man brengt

voor een XD3 ga je in Belgie niet veel vinden, maar in Duitsland staan er meer dan voldoende
prijzen voor de XD3 gaan niet zakken omdat er een nieuw model komt
je kan natuurlijk gewoon online configureren, tel daar een korting van max 3% op en dat weet je wat die kosten

wat zoek je precies, welke opties moeten er zeker opzitten, welk budget etc, dan volg ik het mee op, zit toch bijna dagelijks de alpina's op te volgen

Offline Tupid

• Nieuw
  • *
« Reactie #729 Gepost op: 17 januari 2017, 21:06:01 »
je kan zowel terecht bij JMM als Monserez te Ieper en Aalbeke
maar ook nog steeds bij Maxime Soete (ex-monserez) die als onafhankelijke ook nog wel Alpina's aan de man brengt

voor een XD3 ga je in Belgie niet veel vinden, maar in Duitsland staan er meer dan voldoende
prijzen voor de XD3 gaan niet zakken omdat er een nieuw model komt
je kan natuurlijk gewoon online configureren, tel daar een korting van max 3% op en dat weet je wat die kosten

wat zoek je precies, welke opties moeten er zeker opzitten, welk budget etc, dan volg ik het mee op, zit toch bijna dagelijks de alpina's op te volgen

Bedankt voor de info!

Er is al vrij veel standaard op alpina, dus als ik een goede demo of tweedehands vind dan maken de opties me niet zoveel uit. Als ik een nieuwe koop dan zou ik getinte ruiten, trekhaak, curve light (mss led), en panoramisch dak nemen en heel mss soundsystem.

Ik dacht aan een kilometerstand die zeker onder 50.000km is, dus budget tussen nieuwprijs en 50.000€
 In principe is een tweedehands een veel betere koop op voorwaarde dat er niet gefoefeld is met het aantal kilometers en dat er geen verborgen gebreken zijn. Met een recente wagen zal dit wellicht geen probleem zijn, maar ik heb toch een beetje angst om in het buitenland te kopen.
Loopt dit vlot om een auto uit Duitsland in te voeren? Als ik dit zou doen dan zou ik wel liefst een vrij recent model uit garage nemen, want zover ik weet hebben ze geen carpass in Duitsland.

Voor 5000€ ga ik geen risico nemen +alle rompslomp van invoer. Dan heb ik liever een nieuwe, desnoods met wat minder opties maar ik zal eens contact opnemen met de dealers om te horen of ze soms ook demo-wagens hebben.
Heb je een idee over de levertijden van een nieuwe?

Offline henotteke

• Premium Member
  • World Champion
    • IT-firma
« Reactie #730 Gepost op: 25 januari 2017, 16:42:02 »
bye bye Alpina D3, bedankt voor de fun die we gehad hebben de voorbije 2,5 jaar

op naar de D4

Offline AngeloV

• Trade Count: (+21)
  • Race Legend
« Reactie #731 Gepost op: 25 januari 2017, 17:39:31 »
Hier ook al verkocht. Precies een handelaar dus komen we nog wel eens tegen dan  ;D