je kan zowel terecht bij JMM als Monserez te Ieper en Aalbeke
maar ook nog steeds bij Maxime Soete (ex-monserez) die als onafhankelijke ook nog wel Alpina's aan de man brengt
voor een XD3 ga je in Belgie niet veel vinden, maar in Duitsland staan er meer dan voldoende
prijzen voor de XD3 gaan niet zakken omdat er een nieuw model komt
je kan natuurlijk gewoon online configureren, tel daar een korting van max 3% op en dat weet je wat die kosten
wat zoek je precies, welke opties moeten er zeker opzitten, welk budget etc, dan volg ik het mee op, zit toch bijna dagelijks de alpina's op te volgen
Bedankt voor de info!
Er is al vrij veel standaard op alpina, dus als ik een goede demo of tweedehands vind dan maken de opties me niet zoveel uit. Als ik een nieuwe koop dan zou ik getinte ruiten, trekhaak, curve light (mss led), en panoramisch dak nemen en heel mss soundsystem.
Ik dacht aan een kilometerstand die zeker onder 50.000km is, dus budget tussen nieuwprijs en 50.000€
In principe is een tweedehands een veel betere koop op voorwaarde dat er niet gefoefeld is met het aantal kilometers en dat er geen verborgen gebreken zijn. Met een recente wagen zal dit wellicht geen probleem zijn, maar ik heb toch een beetje angst om in het buitenland te kopen.
Loopt dit vlot om een auto uit Duitsland in te voeren? Als ik dit zou doen dan zou ik wel liefst een vrij recent model uit garage nemen, want zover ik weet hebben ze geen carpass in Duitsland.
Voor 5000€ ga ik geen risico nemen +alle rompslomp van invoer. Dan heb ik liever een nieuwe, desnoods met wat minder opties maar ik zal eens contact opnemen met de dealers om te horen of ze soms ook demo-wagens hebben.
Heb je een idee over de levertijden van een nieuwe?