Auteur Topic:  Telenet VS Belgacom VS TV-Vlaanderen  (gelezen 6697 keer)

Offline M-Power

• Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
Re: Telenet VS Belgacom VS TV-Vlaanderen
« Reactie #30 Gepost op: 19 november 2018, 21:48:18 »
Telenet verhoogt prijs van Play-abonnement : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181119_03960740

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend
« Reactie #31 Gepost op: 4 juni 2019, 01:02:06 »

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #32 Gepost op: 4 juni 2019, 17:50:09 »
Toegegeven de klantendienst van Telenet kan beter maar is ide bij Belgacom dan wel ok ?  :thinking:

Maar ik lees hier weinig over het kwaliteitsverschil tss Belgacom en Telenet  :iono:

Internet via Telenet is toch veel sneller en als ik bij iemand op bezoek ga die Belgacom heeft dan valt me toch elke keer weer op wat voor een slechte beeldkwaliteit de digitale tv heeft  :iono:

Offline dadoke

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Crashed!
« Reactie #33 Gepost op: 4 juni 2019, 18:37:34 »
Toegegeven de klantendienst van Telenet kan beter maar is ide bij Belgacom dan wel ok ?  :thinking:

Maar ik lees hier weinig over het kwaliteitsverschil tss Belgacom en Telenet  :iono:

Internet via Telenet is toch veel sneller en als ik bij iemand op bezoek ga die Belgacom heeft dan valt me toch elke keer weer op wat voor een slechte beeldkwaliteit de digitale tv heeft  :iono:

Klantendienst en facturatie bij Proximus is op zijn zachts gezegd een ramp!
Je moet echt geluk hebben om een bekwaam iemand aan de lijn te krijgen, anders heb je voor niets gebeld ...
Maar het gsm-netwerk van P is nog altijd beter dan de concurrentie, enige reden waarom ik klant blijf.

Internet over koper is idd voorbijgestreefd, met de fiber zouden ze wel concurrentie kunnen bieden aan Telenet, maar dat ligt nog maar op weinig plaatsen.

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #34 Gepost op: 4 juni 2019, 19:21:04 »
Klantendienst en facturatie bij Proximus is op zijn zachts gezegd een ramp!
Je moet echt geluk hebben om een bekwaam iemand aan de lijn te krijgen, anders heb je voor niets gebeld ...
Maar het gsm-netwerk van P is nog altijd beter dan de concurrentie, enige reden waarom ik klant blijf.

Internet over koper is idd voorbijgestreefd, met de fiber zouden ze wel concurrentie kunnen bieden aan Telenet, maar dat ligt nog maar op weinig plaatsen.

Klopt volkomen van het gsm-netwerk  8)

Offline F31J

• World Champion
« Reactie #35 Gepost op: 4 juni 2019, 19:46:42 »
Ik heb een Telenet Wigo abo voor gans 't gezin. Nu heb ik een appartement gekocht voor de dochters om te studeren. Kan ik een korting ofzo krijgen voor een abo voor tweede verblijf? Ik heb op de Telenet site gezien dat je als Telenet klant voor een tweede verblijf aan de kust van een korting kunt genieten. Maar ik vind nergens iets terug van kortingen voor tweede verblijven buiten de kuststreek. Iemand die daar iets meer van weet?
Alle vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Offline Tmass

• World Champion
« Reactie #36 Gepost op: 4 juni 2019, 23:28:52 »
Mij hebben ze bij telenet altijd goed en relatief snel geholpen via Facebook messenger. Als het dringend is ben je natuurlijk beter dat je belt maar voor gewone vragen of problemen ben je vrij rap geholpen als je ze een bericht stuurt via FB. Tip van de dag :thumbsup:

Offline Blue

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #37 Gepost op: 5 juni 2019, 17:46:54 »
Gewoon naar Orange overschakelen.
Heb je op beide adressen korting :)

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend