Wel ik zit eigenlijk met net hetzelfde probleem als lili, of moet ik zeggen "zat"

...gisteren heb ik ingetekend op een Telenet abonnement...een Pack van Expressnet (op een na snelste connectie) en Digitale tv => 42 eur/maand...eerste 2 maand gratis, gratis installatie, wel de eenmalige activeringskost van 50 eur te betalen.
Daarbij heb ik dan nog de digicorder bijgenomen aan 4 eur/maand => 46 eur.
Vanmorgen belden ze me op met de vraag of ik ook geen vaste tel lijn bij wou...eigenlijk niet, ware het niet dat ik dan het volledige aanbod communicatie bij Telenet heb en dat ik gratis wireless netwerk geinstalleerd krijg...zelfs al zeg ik in de eerste 2 maand nog de tel lijn af, dan nog blijft de Wifi!!...en dat alles voor een extra 10 eur, dus 56 eur/maand totaal.
Als je es alles overloopt is het dezer dagen de moment om bij Telenet in te tekenen...mooie promotie die je bij de concurrentie niet vindt. De helpdesk is een ramp, klopt...maar op technisch vlak van hun produkten en diensten hoor ik toch ni veel slecht en dat heeft me wel over de brug getrokken. Over 2 weken kunnen ze zelfs al komen installeren, kijk er echt naar uit