Auteur Topic:  1987 - E28 - ///M535i - Gandalf  (gelezen 49857 keer)

Offline vinox

• Trade Count: (0)
  • World Champion
Re: 1987 - E28 - ///M535i - Gandalf
« Reactie #300 Gepost op: 19 april 2016, 23:14:11 »
Dju he...eigenlijk heb ik toch gevoel voor design he :D
Keteltje <3

I'll be back...

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Sowieso. Ik zeg het er elke keer bij als ze dernaar vragen, ere wie ere toekomt :) En 't zal wel zijn da ge terug komt, de kar die ge nu hebt draait rondjes rond de mijne! :bow:

Offline Mr.Aicoco

• Qualifying
  • "Luck is an attitude."
    • @mr.aicoco 's YouTube channel
« Reactie #301 Gepost op: 24 april 2016, 18:04:50 »
Echt zo een vette oldie!  :drool:
Blijf die maar goed verzorgen, maar blijf er wel mee buiten komen eh!  :thumbsup: :thumbsup:
All Black everything F22 BMW (N20 Fourbanger) - M performance parts - Z performance ZP.09 Gunmetal rims - M235i exhaust/Bastuck Catless - Wiechers Racingline Strut bar - Bleu M calipers - Mperf. brake discs - Mperf. brake pads - PSS tires - M4 Control arms - Awron vent gauge - BMS OCC - ACCUSUMP EPC VALVE controlled dry sump system - OEM M235i oil cooler - Mperf. Suspension  - Powerflexen (Front).

@mr.aicoco //          # https://www.instagram.com/mr.aicoco/                          # https://www.youtube.com/channel/UCigZkXw8FRDVR4axOAaVxsQ                         # https://www.facebook.com/Knallers/

Offline vinox

• World Champion
« Reactie #302 Gepost op: 25 april 2016, 09:24:20 »
Zeker! Statische meetings kom ik niet meer naar buiten, want 't enige dat daarvan leuk is, is misschien het ritje erheen en terug. Maar ik ben dit weekend nog een rondrit gaan doen waar een vriend van me aan ging deelnemen. Dat was de enige reden waarvoor ik ging, verder kon het me eigenlijk niet echt bekoren qua opkomst en concept. Het was echter een kortere rit dan gepland, want hij heeft zijn Alpina C7 de gracht in gereden :'( Bij hem gebleven voor morele support terwijl de rest de rondrit verder zette, en daarna maar terug naar huis gereden. Ik was er het hart van in, ik kan me ni voorstellen hoe hij zich voelde. Schade viel gelukkig mee.
« Laatst bewerkt op: 25 april 2016, 09:26:10 door vinox »

Offline Mr.Aicoco

• Qualifying
  • "Luck is an attitude."
    • @mr.aicoco 's YouTube channel
« Reactie #303 Gepost op: 25 april 2016, 21:23:19 »
Zeker! Statische meetings kom ik niet meer naar buiten, want 't enige dat daarvan leuk is, is misschien het ritje erheen en terug. Maar ik ben dit weekend nog een rondrit gaan doen waar een vriend van me aan ging deelnemen. Dat was de enige reden waarvoor ik ging, verder kon het me eigenlijk niet echt bekoren qua opkomst en concept. Het was echter een kortere rit dan gepland, want hij heeft zijn Alpina C7 de gracht in gereden :'( Bij hem gebleven voor morele support terwijl de rest de rondrit verder zette, en daarna maar terug naar huis gereden. Ik was er het hart van in, ik kan me ni voorstellen hoe hij zich voelde. Schade viel gelukkig mee.

WOW! "Waar is die NIET LEUK knop?"  :thumbdwn:

Gelukkig dat het mee viel.

Hoop je ooit eens te spotten tijdens een rondrit of dergelijke. Moet dit prachtige exemplaar echt een keer irl kunnen aanschouwen.  :bump:

Veel plezier er nog mee!!  :thumbsup: :thumbsup:
All Black everything F22 BMW (N20 Fourbanger) - M performance parts - Z performance ZP.09 Gunmetal rims - M235i exhaust/Bastuck Catless - Wiechers Racingline Strut bar - Bleu M calipers - Mperf. brake discs - Mperf. brake pads - PSS tires - M4 Control arms - Awron vent gauge - BMS OCC - ACCUSUMP EPC VALVE controlled dry sump system - OEM M235i oil cooler - Mperf. Suspension  - Powerflexen (Front).

@mr.aicoco //          # https://www.instagram.com/mr.aicoco/                          # https://www.youtube.com/channel/UCigZkXw8FRDVR4axOAaVxsQ                         # https://www.facebook.com/Knallers/

Offline Alexx

• Grand Prix Winner
« Reactie #304 Gepost op: 3 mei 2016, 15:47:49 »
Spijtig dat we elkaar toen nog niet kende Aiko. Vincent is een goede maat van mij en woonde vroeger zelfs in Merksem :D ging af en toe eens mee rondrijden met ons :D
2018 BMWM2 LCI. Mperformance exh, diffusor, spoiler - Akrapovic Sportcat - Bilstein B16

Offline vinox

• World Champion
« Reactie #305 Gepost op: 8 mei 2016, 15:03:25 »
Toerke gedaan gisteren. Nieuwe mensen leren kennen, mooie landschappen gezien, af en toe kunnen doorknallen (was heel druk qua verkeer) en geëindigd me en witteke op een terraske aan een van Holland's talrijke wateren. Da was gin straf.

Offline b_ken

• Medewerker
  • Crashed!
« Reactie #306 Gepost op: 8 mei 2016, 15:14:48 »
Precies met het clubje van Jeroen (bmwe21.net) ?
Zeer toffe bende indeed.  :thumbsup:
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2016, 17:32:29 door b_ken »

Offline vinox

• World Champion
« Reactie #307 Gepost op: 8 mei 2016, 23:38:27 »
Jep!

Offline vinox

• World Champion
« Reactie #308 Gepost op: 23 mei 2016, 11:20:15 »
Deze zaterdag met een kennis een rig shootje gaan doen. De rest van de foto's volgt als ze klaar zijn, maar een teasertje kan al wel vind ik. FUCK IK BEN HIER BLIJ MEE!!!!! :exited: Als ze klaar zijn komt er eentje van op 30x45 aan de muur, dit is echt vet.

Offline Nostra

• Trade Count: (+7)
  • Race Legend
  • G-Sense Driver
« Reactie #309 Gepost op: 25 mei 2016, 13:52:27 »
 Die rondrit, kanten van leiden enzo zeker?
Mazda 3 (BM) SkyActive G-Sense
Not speed, but enginesounds are addictive!
There are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit
Porsche Cayman 987 or Lotus Elise S2???

Offline Bananenman

• Medewerker
  • Trade Count: (+2)
  • Crashed!
« Reactie #310 Gepost op: 25 mei 2016, 14:33:57 »
Hoe pro de foto is / zo amateuristisch is zijn watermerk maar DAMN wat een resultaat!  :bow:

Offline vinox

• World Champion
« Reactie #311 Gepost op: 25 mei 2016, 14:57:44 »
Hij heeft al foto's met een ander watermerk doorgestuurd hoor, hij zei zelf al dat het het verkeerde was, maar boeiend :)

@Nostra die rondrit ging nog veel verder naar het noorden toe :) Heel veel zee en tulpen gezien, was machtig!

Offline Blue

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #312 Gepost op: 25 mei 2016, 15:13:07 »
Wat een knappe foto!!!!!!
Damn die is zalig!!!!

Offline b_ken

• Medewerker
  • Crashed!
« Reactie #313 Gepost op: 26 mei 2016, 18:18:30 »
Deze zaterdag met een kennis een rig shootje gaan doen. De rest van de foto's volgt als ze klaar zijn, maar een teasertje kan al wel vind ik. FUCK IK BEN HIER BLIJ MEE!!!!! :exited: Als ze klaar zijn komt er eentje van op 30x45 aan de muur, dit is echt vet.

Zal wel zijn. Dat zou ik van mijn E24 ook wel willen hebben.  :exited:

Offline stoffie

• World Champion
« Reactie #314 Gepost op: 26 mei 2016, 20:19:12 »
Schitterend man, altijd de max om zo'n mooie foto's van je auto te zien/hebben!

Offline vinox

• World Champion
« Reactie #315 Gepost op: 2 juni 2016, 16:26:19 »
Ik heb de rest van de rig foto's al ff, maar nog geen tijd gehad ff een paar favorieten te kiezen. De rest mag er ook zijn, maar ik blijf de eerste foto echt de beste vinden. Deze komt dan ook op een printje aan de muur. Zonder watermerk dan welteverstaan. ;D

Offline Bananenman

• Medewerker
  • Trade Count: (+2)
  • Crashed!
« Reactie #316 Gepost op: 4 juni 2016, 09:58:59 »
Gandalf op Autoblog - wicked!

Offline vinox

• World Champion
« Reactie #317 Gepost op: 4 juni 2016, 10:40:05 »
Yeah we maken der een sport van psies :o 'k Vind het vooral goeie publiciteit voor de maker van de foto's, hij is echt heel kundig maar zoiets heeft tijd nodig om van de grond te komen hè.

Offline Laurent1602

• World Champion
« Reactie #318 Gepost op: 4 juni 2016, 10:48:36 »
Zalige foto's! :thumbsup:

Offline Boele

• Grand Prix Winner
  • Trying to learn
« Reactie #319 Gepost op: 4 juni 2016, 12:20:39 »
Superkar man!
echt :o
BMW E36 - 318tds - 1996 - SOLD (2x)
Toyota TA22 - Celica GT - 1974 - SOLD
BMW E90 - 325d - 2008 - SOLD
BMW E46 - 320ci - 2004 - Imolarot II - SOLD
Next - In progress

Offline Franzino

• World Champion
« Reactie #320 Gepost op: 28 juni 2016, 23:38:28 »

Blijft zalig en uniek…was de max om op circuit te zien :)

Offline vinox

• World Champion
« Reactie #321 Gepost op: 16 juli 2016, 17:31:47 »
Gandalf weegt met een volle tank zonder chauffeur nog 1400kg (op 5kg nauwkeurig maar :blah: ). Die gasten van 't containerpark keken maar raar toen ik vroeg hoeveel kilo maar ze vonden het wel tof ;D

Offline CarCleaner

• Qualifying
« Reactie #322 Gepost op: 17 juli 2016, 20:09:33 »
Wow deze is echt wel af !! Mooi...

Offline Jables

• Premium Member
  • Trade Count: (+4)
  • Race Legend
  • Do. Or do not. There is no try.
« Reactie #323 Gepost op: 19 juli 2016, 22:01:44 »
#ikmaghiernietmeerkomenkijken
#illbeback
2011 Volvo V70 D3

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #324 Gepost op: 30 juli 2016, 18:06:38 »
Ik was bij men ouders wat in oldtimer/auto bladen aant lezen en kwam dit tegen. Ik herkende hem direct.

BMW E46 ///M3 coupe silbergrau 6MT 2004 --->  weekend toy    VMR CSL's 19' - Bilstein B6 - H&R lowered - eisenmann - EBC yellowstuff - Performance shortshift - PPE power
BMW F87 ///M2 competition DKG 2018 Hockenheim Silber---> daily
Kreidler RS 50 golfgrun 5 bak 1979 ---> cafe moto 60cc KT 6 poorter - 20mm mikuni - homoet/baan uitlaat - 9,5 pk

We will never see high revving motors pushed far like the S54 from BMW ever again, and that my friends is not joy, it's sad.

Offline vinox

• World Champion
« Reactie #325 Gepost op: 31 juli 2016, 00:10:48 »
Dude what the fuck!!! Kan ik da nog ergens krijgen???  :exited:

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #326 Gepost op: 31 juli 2016, 10:00:05 »
Was in auto/motor klasieker magazine. Volgens mij nog een recent, van juli of augustus. Hier een foto van het boekje. Het is dit boekje waar de foto instaat.

BMW E46 ///M3 coupe silbergrau 6MT 2004 --->  weekend toy    VMR CSL's 19' - Bilstein B6 - H&R lowered - eisenmann - EBC yellowstuff - Performance shortshift - PPE power
Kreidler RS 50 golfgrun 5 bak 1979 ---> cafe moto 60cc KT 6 poorter - 20mm mikuni - homoet/baan uitlaat - 9,5 pk

We will never see high revving motors pushed far like the S54 from BMW ever again, and that my friends is not joy, it's sad.

Offline vinox

• World Champion
« Reactie #327 Gepost op: 31 juli 2016, 12:56:01 »
Bangelijk Pirre, ik heb hem nabesteld!!! :bow:

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #328 Gepost op: 31 juli 2016, 12:57:53 »
Bangelijk Pirre, ik heb hem nabesteld!!! :bow:

Geen probleem  :thumbsup:

Offline vinox

• World Champion
« Reactie #329 Gepost op: 22 augustus 2016, 13:46:20 »
Wegens ziekte nu pas de tijd om even een verslagske te schrijven van onze Eifel/Moezel trip met de mannen van de simrace league. Het plan was 3 dagen toeren, zo-ma-di, waarvan ma een bezoekje aan de Ring. Een dikke maand op voorhand hotels geboekt, openingsuren van de Ring bekeken, maandag was em open, daarrond alles geboekt en weg waren we. Dag 1 was Eupen-Echternach, dag 2 was Echternach-Nürburg, dag 3 Nürburg-Eupen.

Dag 1 was qua verkeer het heerlijkste natuurlijk, want zondag en zoals de andere dagen enkel binnenbaantjes in het Eifel/Moezelgebied. Ik had dan nog eens ne maat mee die net de Tulpenrallye had gedaan en verdomd goed kan kaartlezen, dus het tempo lag stevig hoog. Zo hoog dat ik de Caterham die meereed in ons gezelschap (die bereden werd door een zeer capabele chauffeur) serieus heb laten werken om mij bij te houden, en op momenten lukte dat zelfs niet. "Vincent gij ze zot".  :wiggleyes: ;D I never felt more alive, and neither did Gandalf. Ge vergeet gewoon ALLES rondom u heen, het enige dat er is zijn de instructies van de co, stuur/pedalen en de weg. Een één zijn met uw bezit dat ge met maar heel weinig andere materialistische zaken in het leven hebt. Heel filosofisch allemaal, maar zo voelde het echt. Wat een fucking heerlijke kar is dat toch. De kleine bochtjes (haarspeld en scherp, zoals mijne kaartlezer mij aangaf) was niks voor hem, maar alles van haaks tot knik staat echt op zijn lijf geschreven :bow: Op het einde van dag 1 moe en voldaan aangeschoven voor ne Schnitzel en uiteraard ne Weizen 0,5L. Dat werden er dan nog een paar en dan naar bed voor dag 2.

Dag 2. De Nordschleife. De bakermat. Mijn enige circuituitje elk jaar, want meer budget... is mij niet altijd gegund. EN DAN WORDT DA SPEL OP HET LAATSTE MOMENT VERHUURD AAN EEN STEL MILJARDAIRS. :censor: :censor: :censor: I fucking shit you not. Fucking Abramovic liep daar rond, het reed daar vol Koenigseggs, Bugattis, Lambos, Ferraris (en dan niet de instapmodellekes), enfin, "hier is een smak geld, vandaag komt het pleps er niet op". En op zich maakt me dat nog niet zo kwaad, maar het feit dat dan tijdens 17u30-19u30 er marshalls waren en de baan LEEG WAS, en we er alsnog niet op mochten, ondanks dat die rijke mannen om pottenkijkers te vermijden al lang weer ribbedebie waren... dat maakt mij en mijn ringvriendjes meer dan boos. Enfin, ondanks dan én geen rondjes én geen dikke bakken te hebben gezien, toch maar naar de Pistenklause voor de infamous Hot Stone steak en weer wat halve liters bier, en alsnog wel voldaan van de rit naar daar naar ons bed.

Dag 3. Naar huis. Dat was een heel drukke dag, want veel verkeer, door de Moezel, in vaak nogal spitsige uren, het tempo lag maar zelden even hoog als de voorbije dagen, maar dat drukte de pret niet echt. Die dag ontdekt dat de motorsteun van de Caterham in ons gezelschap was afgebroken. Ff een noodreparatie gedaan, maar dat zou niet lang houden dachten we, en dat bleek ook zo toen we aan een baantje naar Eupen, de fameuze betonnen tankbaan met een door de Duitsers geplaatst ludiek bord met de tekst "LET'S SHAKE FOREVER". Betonnen platen met 1cm hoogteverschil per plaat. Dat was... niet comfortabel. Toen kwam uiteraard die motorsteun de kop opsteken en kwam de Mégane naast mij rijden "UW UITLAAT IS NI NORMAAL AAN'T SHAKEN". Ik van "ja da's normaal da hangt aan ne rubber hè". Yeah... no. Niet zo laag, zo bleek. Hing ongeveer 10-15cm lager dan normaal :o De linkerrubber hing nog met een draadje vast, de rechter was gewoon helemaal doorgescheurd! Sjah... de voorbije dagen hebben dan toch wat slachtoffers gemaakt, maar ach, als het dat maar is. Soit, gevolg: wij aan 15 km/h en vier pinkers die baan over, die dan in Eupen uit kwam temidden van één van de typisch Belgische auto/meubel/winkel boulevards. De jongens van den Auto 5 waren eerst niet echt onder de indruk ('t was bijna sluitingstijd ::) ) tot ik ze dan wees naar "la blanche BMW Motorsport là-bas". Die mannen meteen allemaal enthousiast, ze hebben er met z'n drieën aan staan werken om twee nieuw rubbers te steken, enkel de rubbers moeten betalen (tientje) en weg was ik ;D  :thumbsup: voor die mannen, toch nog wat passie voor hun vak!

Daardoor veilig de reis naar huis kunnen maken, met enkel dat en een eerder ontdekt slecht contact ergens in de linker koplamp (binnenkort toch keuring) als te verhelpen euvel. Dat is meer dan geslaagd me dunkt. Al bij al waren het drie zalige dagen waardoor ik me weer wat meer verbonden voel met Gandalf. Ik rijd er de laatste tijd wat minder vaak mee door andere bezigheden, maar als ik er dan eens mee ga rijden is het meestal toch niet zo heftig als tijdens die drie dagen, drie dagen die voor mij voelden alsof het long overdue was en alsof ik de hond eens ne keer mee nam naar de grote wei ipv het blokske rond. Hij blij, ikke blij, autozomer geslaagd in amper drie dagen.

Paar fotokes gemaakt:

Ons illustere gezelschap:

De fameuze hot stone steak bij Pistenklause :drool:

De beste copiloot die ik ooit heb gehad maakt zich klaar voor weer een dagje knallun

Da hebben we maar gedaan dan. Ge wilt toch gene zever met die Duitsers tenslotte.

Wat landschap

G-man

"Aan de kant meneer, wij zullen da wel fixen voor u". Mowkay.

"Anton, pak ik mijn kofferke mee of gaat da ni nodig zijn?" "Doe maar, ge weet nooit". Yep.