Wegens unfinished business maandag naar de Ring geweest met Tim en zijne Caterham. 3,5u heen en 3,5u terug voor uiteindelijk twee rondjes, en dan nog was het het waard. DAT is de Ring.

Eerst een half uur te laat open, maar daardoor wel foto's kunnen snappen van de DTM van Augusto Farfus, een selfie met de beste man (die overigens echt supervriendelijk was en wat on board beelden van zijn rondje liet zien als primeur op zijn telefoon!!!), en mss nog wel het beste van al... EEN VAN DE ORIGINELE 635CSI (BMW TEILE) DTM AUTOS!!!
Dan eindelijk de ring op, Gandalf ff terug wat opwarmen, baan wat verkennen, zoals ik dat altijd doe. Toen ik dan mijn tweede rondje, en mijn eerste snelle rondje wou doen... GESCHLOSSEN. FUCK. Weer een van die gasten in een huurClio die van over de oceaan komt en nog nooit van FWD lift off oversteer gehoord heeft reed zijn huurClio de prak in thv Wehrseifen, voorkant weg, oliespoor de baan op. Ik zweer het, ze zouden een vergunning moeten eisen voor ge in een huurauto de baan op moogt. The wait began. Het was ondertussen 19u toen dat ding op de trailer de baan af kwam gevolgd door de Streckensicherung. Toen ik dat zag ben ik instinctief ingestapt, GoPro aan, handschoenen klaar, harnas aan, auto starten net als het signaal ging dat het weer open ging. Der waren er mij wel een paar voor, maar ik was vrij vooraan, YES.
Ff terug op tempo komen, en dan GAAN. Ik denk niet dat ik al zo hard heb gereden over de Ring, ook niet met Daffy indertijd. Ik heb Gandalf echt FUCKING hard de sporen gegeven, vooral na de Karussel zat het tempo er goed in. Echt ZO HARD GENIETEN MAN

Ik klop in het filmke ergens op mijn stuur, en dat is van puur contentement

Afgezien van ff afremmen voor het oliespoor en twee randmongolen die helemaal naar links uitweken om mij der langs rechts langs te laten... (DA MAG NI, MOVE BITCH

) ben ik dan ook erg tevreden van mijn rondje. Het smaakt naar meer, en ik weet nu als ik de beelden bekijk en ff nadenk wat beter kon, dat een sub 9 zeker mogelijk is. Meer moet het van mij ook niet zijn, maar die magische 8 komt er ooit. Gandalf's spiegelke kwam alleen mid lap los, supergrappig om dat terug te zien in't filmke

Daarna geëindigd met de infamous Pinocchio pizza, man dat was lang geleden!!! 8 euro voor ne Pizza die qua diameter de gemiddelde Original Gangsta Rimz Yo tot schaamte brengt, ZALIG. Lange rit naar huis terug, en moe maar HEEL voldaan thuis gekomen.
Foto's en, ook belangrijk, ... filmke!!!