Auteur Topic:  M2  (gelezen 61683 keer)

Offline Artemis

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
Re: M2
« Reactie #630 Gepost op: 15 februari 2020, 12:39:11 »
:blah: :blah: wat een  nietszeggende 'open deuren' post jij, ik ken de automotive industrie en handel naar alle waarschijnlijkheid beter dan jullie en onderbouw mijn posts ook. (Bij juma hebben ze notabene recent een vergelijkbare auto verkocht voor  aanzienlijk minder dan deze vraagprijs en er is contact geweest) Begin daar eerst eens mee, normaal gesproken reageer ik niet eens op dit soort post. Ik zou zeggen buk lekker diep volgende keer bij je verdeler, dat vind je blijkbaar erg plesant :neener:
Je stelt een vraag waaruit blijkt dat je belastingen in Nederland wil vermijden (ik zeg niet 'ontduiken').  Je krijgt antwoorden.  Je vindt je gading niet in de antwoorden.  Er komen nog wat antwoorden.  Dat bevalt je niet en je ventileert wat frustratie en hooghartigheid.  Tja, dan niet verwonderd zijn dat de hulpvaardigheid in het vervolg wat minder zal zijn. Il n'y a que la vérité qui blesse.

Offline Lt_Castillo

• Pole Position
« Reactie #631 Gepost op: 15 februari 2020, 12:59:37 »
Je stelt een vraag waaruit blijkt dat je belastingen in Nederland wil vermijden (ik zeg niet 'ontduiken').  Je krijgt antwoorden.  Je vindt je gading niet in de antwoorden.  Er komen nog wat antwoorden.  Dat bevalt je niet en je ventileert wat frustratie en hooghartigheid.  Tja, dan niet verwonderd zijn dat de hulpvaardigheid in het vervolg wat minder zal zijn. Il n'y a que la vérité qui blesse.

+1
F87 LCI ///M2 (2018-  ) ** F32 420d (2016-2018) ** E92 320d (2008-2016) ** E85 Z4 2.2i (2005-2008) ** E46 318ci (2002-2005) ** E46 320d (1999-2002) ** E36 318i (1998-1999)

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #632 Gepost op: 15 februari 2020, 13:31:59 »

+11n30  :wiggleyes:

Offline Zaskar

• Premium Member
  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • I am getting older but I refuse to grow up
« Reactie #633 Gepost op: 15 februari 2020, 14:12:18 »
Met de M2 heb ik al jaarlijks een klein onderhoud laten doen. Olie, niettegenstaande men beweert dat je dat met synthetische oliën niet moet doen, laat ik die jaarlijks vervangen. Ik wacht dus niet tot mijn wagen zelf mij daarvan verwittigd. De dealer heeft dit nadien zelfs ook ingesteld dat ik daar jaarlijks wordt aan herinnerd.
Voor iemand die nog weinig km doet zoals ik trouwens ook, is dat toch maar een kleine kost. ;)

Ik ga dat ook doen een tussentijds klein onderhoud om het jaar?
Daily: Benz C205 220d 
Weekend: F87 M2 LCI + fun Suzuki GSX-R1000 K8
F11 520d(Sold) -MK7 GTI PP(Sold) -E82 135i(sold)-E36 M3 EVO (sold)
I am getting older but I refuse to grow up

Offline Wilfred

• Nieuw
  • *
« Reactie #634 Gepost op: 15 februari 2020, 14:33:32 »

Tsja als je wilt lezen wat je denkt dan vind ik dat prima, maar ik kijk niet over de grens omdat ik belastingen wil ontlopen. Klinklare nonsense. Ik ben op zoek naar jonggebruikt en inmiddels is het systeem in NL zo verziekt dat er bijna geen nieuwe zwaarder gemotoriseerde /sportievere auto's verkocht worden; dealers die het hoofd nog enigzins boven water proberen te houden importeren jong gebruikt exclusief spul en /of leven van de grote aantallen leasebakken/ zakelijke markt. Als er geen nieuw verkoop is komen er dus ook amper gebruikte te koop.. Kennelijk wordt je hier als een koopjesjager gezien als je duidelijk aangeeft wat en waarom je over de grens kijkt.  Ik heb een hele open en duidelijke vraag gesteld en geef ook directe antwoorden  dat zijn jullie wellicht niet gewend en heeft niets met frustratie vandoen(nogmaals lees wat je wil lezen) die van Juma had ik toevallig achteraan geïnformeerd maar die staat er over een half jaar nog, tenzij jij hem ophaalt. Ik kan bruikbare suggesties wel waarderen en zal om jullie hier niet op de teentjes te trappen mijn ongezoute, directe commentaar (Hollander hè) wel wat inperken.  Een forum is bedoeld voor discussie die beperk je zo behoorlijk.

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #635 Gepost op: 15 februari 2020, 14:46:12 »
Tsja als je wilt lezen wat je denkt dan vind ik dat prima, maar ik kijk niet over de grens omdat ik belastingen wil ontlopen. Klinklare nonsense. Ik ben op zoek naar jonggebruikt en inmiddels is het systeem in NL zo verziekt dat er bijna geen nieuwe zwaarder gemotoriseerde /sportievere auto's verkocht worden; dealers die het hoofd nog enigzins boven water proberen te houden importeren jong gebruikt exclusief spul en /of leven van de grote aantallen leasebakken/ zakelijke markt. Als er geen nieuw verkoop is komen er dus ook amper gebruikte te koop.. Kennelijk wordt je hier als een koopjesjager gezien als je duidelijk aangeeft wat en waarom je over de grens kijkt.  Ik heb een hele open en duidelijke vraag gesteld en geef ook directe antwoorden  dat zijn jullie wellicht niet gewend en heeft niets met frustratie vandoen(nogmaals lees wat je wil lezen) die van Juma had ik toevallig achteraan geïnformeerd maar die staat er over een half jaar nog, tenzij jij hem ophaalt. Ik kan bruikbare suggesties wel waarderen en zal om jullie hier niet op de teentjes te trappen mijn ongezoute, directe commentaar (Hollander hè) wel wat inperken.  Een forum is bedoeld voor discussie die beperk je zo behoorlijk.

Die bij Juma is zeker niet slecht geprijsd hoor als je rekening houdt met de uitlaat en de MP velgen...alleen voor die 2 zit je al snel aan 7-8K.
Trek die eraf en... :iono:

Offline stevos

• Grand Prix Winner
« Reactie #636 Gepost op: 15 februari 2020, 15:42:10 »
Ik ga dat ook doen een tussentijds klein onderhoud om het jaar?
Ik was net even aan het kijken - bij mijn wagen staat ook dat jaarlijks de olie moet ververst worden ingesteld - of 30 000KM.

Vind ik prima zo   :thumbsup:

Offline stevos

• Grand Prix Winner
« Reactie #637 Gepost op: 15 februari 2020, 15:48:34 »
Er is nog steeds een verschil in discussie en uitspraken doen als "bukken bij de dealer" he  :jpshakehead:

Bij Gregoir staat er nog een M2 en M2 competition in Premium zag ik vanmorgen.

Offline Zaskar

• Premium Member
  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • I am getting older but I refuse to grow up
« Reactie #638 Gepost op: 19 februari 2020, 23:35:37 »
Iemand een idee hoeveel M2 Saphirschwarz LCI er gebouwd zijn?
Daily: Benz C205 220d 
Weekend: F87 M2 LCI + fun Suzuki GSX-R1000 K8
F11 520d(Sold) -MK7 GTI PP(Sold) -E82 135i(sold)-E36 M3 EVO (sold)
I am getting older but I refuse to grow up

Offline Artemis

• Grand Prix Winner
« Reactie #639 Gepost op: 23 februari 2020, 22:28:24 »
Iemand een idee hoeveel M2 Saphirschwarz LCI er gebouwd zijn?
BMW F87 M2 LCI - Black Sapphire Metallic:
- Europees model - stuur links (1J51): 2185 (238 manueel + 1947 M-DKG)
- Europees model - stuur rechts (1J52): 948 (81 manueel + 867 M-DKG)
- Amerikaans model - stuur links (1J53): 873 (353 manueel + 520 M-DKG)
= 4006 wereldwijd (672 manueel + 3334 M-DKG)