Vorig weekend was het nog eens tijd voor een tripje naar de Nurburgring. Tijdens de vorige trip had ik de CSL + PSS (E46 M3 CSL maten) combinatie geplaatst, welke me weinig vertrouwen gaf tijdens de rondjes.
Vorige week met Michelin contact opgenomen om de ideale bandenspanning op te vragen voor de Z4MC + CSL + PSS: koud 2.1F en 2.2R, hot +.3 meer. Belangrijkste was echter om .1 verschil te behouden tussen F en R.
Vorige tripje: warm 2.35 rondom, deze trip: warm 2.25F en 2.35R. Wat een verschil in grip! Heb er men snelste rondje tot nu toe mee uit men mouw geschud, en er is nog marge voor meer wegens verkeer en enkele verkeerd genomen bochten.
De Pagid remblokken upgrade + remkoeling heeft ook goed zijn werk gedaan en is duidelijk een grote verbetering tegenover de EBC Yellow's die ik voordien had.
Voor de eerste keer is het met gelukt om een overlay video te maken met Harry's LapTimer. 8m20 ben ik uitgekomen, waarover ik erg tevregen ben