Auteur Topic:  Het grote "Nieuws v/d dag topic"  (gelezen 347087 keer)

Offline Bulleke76

• Trade Count: (0)
  • World Champion
Re: Het grote "Nieuws v/d dag topic" 2013
« Reactie #60 Gepost op: 24 mei 2013, 17:21:55 »
Afmaken op juist dezelfde manier die maniakken :censor:

Wat ze ook hebben geprobeerd. Jammer genoeg leven ze nog.
:///M: is the most powerful letter in the world
Esther

Offline Whisper

• Premium Member
  • World Champion
    • Correct Craft Fan
« Reactie #61 Gepost op: 24 mei 2013, 19:55:04 »
Voor de (vredelievende) Moslims die op dit forum zitten: bij deze wil ik jullie niet beledigen, maar...

Voor mij stopt het hier. Na alles wat ik over de Islam gelezen heb (en ja ik heb zelfs de moeite genomen om bepaalde stukken uit de Koran te lezen), is het gewoon duidelijk dat:
- deze godsdienst steeds misbruikt (en gebruikt) wordt om misdaden van de ergste soort te plegen en mensen te onderdrukken.
- de Islam in sé geen vredelievende godsdient is.
- Moslims (over het algemeen) maar één doel hebben: de Islam (en al dan niet de Sharia) op te leggen aan de hele wereld.
- dat ALLE middelen hiervoor goed zijn ("het doel heiligt de middelen"). Zoals één van de daders het zo mooi zegt in het filmpje: "We zullen nooit stoppen met jullie te bevechten, jullie zullen nooit veilig zijn".
- dat we, door steeds "politiek correct" te moeten zijn, we de Moslims veel te veel eieren onder hun gat hebben gelegd, waardoor ze bijvoorbeeld met EISEN in mijn vrouw hare winkel binnenstappen. En als mijn vrouw niet voor hun EISEN plooit wordt ze racisme verweten  :censor:
- dat ik er nog steeds bij blijf dat men (uit elemantaire beleefdheid) zich aanpast aan het land en de gebruiken waar men verblijft en niet andersom.
Mijn politieke correctheid eindigt dus bij deze.

Een kleine anekdote  van toen ik nog naar school ging. Ik had een schoolkennis met wie ik regelmatig aan de toog hing om een pintje te pakken. Deze jongen was Marokkaan en een toffe gast. Hij was Moslim, maar niet praktiserend, want hij deed geen Ramadan, at varkensvlees en dronk graag een pintje...
Het was ten tijde van de boek "De Duivelsversen" van Salman Rushdie en heel de toestand daarrond.
Toen ik mijn vriend zei dat "die Moslims nogal een poespas maken om een stom boek", veranderde de blik in zijn ogen meteen en zei hij dreigend: "Als ik die Salman Rushdie tegenkom, dan maak ik hem meteen af, zoals de Ayatollah gevraagd heeft. Niemand raakt aan de heilige Koran!"...
Het hoeft geen betoog dat ik bijna achterover viel van deze reactie. Het is ook toen dat ik ben beginnen informatie te zoeken over hoe de vork nu eigenlijk in de steek zit bij die Moslims...
Helaas is het ook zo, dat hoe meer ik erover lees, hoe minder ik hen vertrouw...  :-\

En ik wil ook hand in eigen borst steken, want wij katholieken, waren tot een paar honderd jaar geleden geen haar beter. De Kerk heeft meer doden (in de naam van God) op haar geweten dan Hitler en Mussolini bijeen. Maar dat vergeet men soms te snel.
En het Jodendom is al niet veel beter.
Deze godsdiensten leggen wetten en regels op en zijn onverdraagzaam van nature.

De enige godsdient die in mijn ogen die titel verdient is het Boehddisme. Dit is een godsdient die maar één eigenlijke regel oplegt: respect voor ALLE leven. En die enkel richtlijnen geeft om de zogenaamde "verlichting" te bereiken, zonder daarom ooit mensen onderdrukt te hebben. Er is namelijk nog geen enkele oorlog gevoerd in de naam van Boehdda...

The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us...
Gun control means: using BOTH hands.
The car: E61 525D 06/2005 "Luther" - Swirl Flaps - DPF - EGR - ASD'd - Eibach Pro Kit
The boat: Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

Offline Grote Smurf

• Trade Count: (+6)
  • Crashed!
« Reactie #62 Gepost op: 24 mei 2013, 19:58:25 »
*Amen*

Offline Whisper

• Premium Member
  • World Champion
    • Correct Craft Fan
« Reactie #63 Gepost op: 24 mei 2013, 20:13:57 »
En vergeet niet: hoe klote dit moge klinken, wij zijn in oorlog. Punt.

En als jullie je vrijheden die jullie nu allemaal hebben willen houden, zullen wij, militairen, jullie vrijheden moeten verdedigen.
Als jullie wensen te blijven nachtritten, naar de Burger King willen blijven gaan wanneer het jullie uitkomt, willen blijven gaan fuiven, de vrouwen in mooie décolleté's willen blijven zien... Zit er niets anders op dan te blijven vechten voor deze vrijheden.

Want als de Moslims werkelijk aan de macht zouden komen... Tjah, bye bye met deze mooie vrijheden  :-\
Zij dit dit niet geloven... Google is uw vriend. Typ bijvoorbeeld maar eens "Sharia" bij zoeken. Onderwerpen genoeg. (Ook op YouTube onderwerpen genoeg voor zij die niet graag lezen).

The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us...
The car: E61 525D 06/2005 "Luther" - Swirl Flaps - DPF - EGR - ASD'd - Eibach Pro Kit

Offline Tom

• Oneliner
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
« Reactie #64 Gepost op: 24 mei 2013, 20:26:45 »
Godsdienst is vergif, punt uit. Meer woorden moet je er gewoon niet aan vuilmaken  :)  de ene is niet beter dan de andere, ze zijn allemaal "even slecht".
Islam zit in een achterlijk stadium , die moeten daar gewoon "effe " door. Het is wel heel simpel gesteld want je zit nog met allerlei andere spanningen tussen verschillende werelddelen landen en regio's , en als daar wat haat zit dan heeft godsdiensthaat evengoed een voedingsbodem. Maar ik denk nooit dat het zo een vaart gaat lopen dat de islamietjes ons hun achterhaalde wil gaan kunnen opleggen. Je ziet dat die radicalisering er is wanneer er andere problemen zijn. Moslims die een normaal leven leiden gaan geen mensen beginnen neersteken bij klaar daglicht.
« Laatst bewerkt op: 24 mei 2013, 20:29:52 door Tom »
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline Barney

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #65 Gepost op: 24 mei 2013, 21:12:51 »
@Maasmanter: Om nog wat zout op de wonde te strooien  :razz:
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130524_00596958?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Ik ga er geen woorden aan vuil maken maar ik kan me vinden in uw frustraties. Het wordt hoogtijd dat ze eens beginnen met een grote opruim actie en beginnen met het aanpakken van de 'bron'. Het komt allemaal steeds dichterbij en het zal niet lang meer duren vooraleer er hier zulke daden plaats vinden. En we weten allemaal welke beweging hier uiteindelijk zal achter zitten..

Offline Jens S.

• Pole Position
« Reactie #66 Gepost op: 24 mei 2013, 21:17:30 »
Kben geen racist éh en ik wil helemaal niet iedereen over dezelfde kam scheren MAAR.

Ze zouden beter veel van die buitenlanders terugsturen vanwaar ze komen. Ze komen in België krijgen leefloon,huisje,kunnen geen Nederlands noem maar op....
Zoals ze zeggen :
1ste jaar heimwee.
2de jaar OCMW.
3de jaar BMW. :D

En dan beginnen ze nog met hun geloof langs hier te betuigen.
En wat doen ze er aan? NIKS de regering is daar precies bang van.

Degene die wel mogen blijven is diegene die zich aanpassen daarmee bedoel ik :Nederlands praten, werk zoeken en hun aanpassen aan ONZE levensstijl. Maarja, deze kom je zoveel niet tegen...

Offline Barney

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #67 Gepost op: 24 mei 2013, 21:22:00 »
Hier zit natuurlijk ook heel veel waarheid in ..  ;)

Woolwich Attack Response - Nabil Goes In

Offline Whisper

• Premium Member
  • World Champion
    • Correct Craft Fan
« Reactie #68 Gepost op: 24 mei 2013, 21:22:01 »
Godsdienst is vergif, punt uit. Meer woorden moet je er gewoon niet aan vuilmaken  :)  de ene is niet beter dan de andere, ze zijn allemaal "even slecht".
Amen.

Islam zit in een achterlijk stadium , die moeten daar gewoon "effe " door. Het is wel heel simpel gesteld want je zit nog met allerlei andere spanningen tussen verschillende werelddelen landen en regio's , en als daar wat haat zit dan heeft godsdiensthaat evengoed een voedingsbodem.
Islam zit inderdaad in het stadium waar wij hier een paar eeuwen geleden in zaten.
Wat toen "ketters" waren zijn nu de "ongelovige honden"... :)

Offline Whisper

• Premium Member
  • World Champion
    • Correct Craft Fan
« Reactie #69 Gepost op: 24 mei 2013, 21:29:16 »

Ook waar.
Maar ik heb dus EERST de foto van het slachtoffer gedeeld en mijn medeleven betuigd.
EN, zoals ik al zei, ik lees en Google voor ik een mening bij mezelf opmaak (en vooral voor ik iets post)... I'm kinda oldschool in that way...

Offline Barney

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #70 Gepost op: 24 mei 2013, 21:50:40 »

Ook waar.
Maar ik heb dus EERST de foto van het slachtoffer gedeeld en mijn medeleven betuigd.
EN, zoals ik al zei, ik lees en Google voor ik een mening bij mezelf opmaak (en vooral voor ik iets post)... I'm kinda oldschool in that way...

Was ook niet rechtstreeks op u bedoeld hoor.
Gewoon in het algemeen.

edit: net verschenen
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130524_065?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding
« Laatst bewerkt op: 24 mei 2013, 21:53:02 door Barney »

Offline dobbelsteen

• World Champion
« Reactie #71 Gepost op: 24 mei 2013, 22:47:42 »

Daar ga ik nu absoluut niet mee akkoord. Ik ben zelf atheïst, maar ik heb respect voor mensen die geloven. Het hangt van persoon tot persoon af hoe ze daar mee omgaan. Ons geloof (katholicisme) is een geloof die andere geloven respecteren. Vroeger keek de Kerk daar eigenlijk niet achter en drong eigenlijk het geloof op aan iedereen.
Nu zijn ze veel toleranter geworden. We vallen nu ook niet meer onder wetten ontstaan door de Kerk, maar door een regering die we zelf 'gekozen' hebben.

In die islamitische landen is de islam nog steeds aan de macht met zeer strenge regels. De opleiding daar is ook veel simplistischer, qua wetenschap staan die serieus achter. Dus geloven ze eerder in iets, zodat ze een verklaring hebben voor alles. In de westerse wereld kennen we allemaal de darwin theorie en we weten allemaal dat deze ook echt is.

Volgens mij is het kwestie van enkele generaties eer de islam heel veel volgelingen zal verliezen, kinderen van moslims in Belgie zijn ook vaak geen echte gelovers meer. Haal hun strenge toezicht weg en ze doen meteen dingen die eigenlijk niet mag van hun god, zoals bier drinken enzo. Al paar voorbeelden van gezien en gehoord, dit is echt geen uitzondering. Dus die gaan hun kinderen waarschijnlijk ook dat geloof niet zo hard opdringen. En die hun kinderen dan ook niet, tot het uiteindelijk verdwijnt.

Maar zo ver zijn we nog niet, dus wat vind ik dat er moet gebeuren? Al die radicalen gewoonweg opsluiten punt! Ze veroorzaken haat tov de westerlingen en omgekeerd zorgen zij er voor dat we alle moslims haten. En die terroristen, voor mijn part zorgen ze voor nog meer guantanamo bays. Human rights, my ass, ze terroriseren het land en maken immens veel onschuldige slachtoffers, voor mijn part folteren ze die 24/7 tot ze overlijden eraan.

Even voor de goede orde, ik probeer de islam niet te verdedigen. Ik haat die godsdienst, het is imo echt de belachelijkste van al. En zeker omdat ze de vrouw denigreren.
Work hard, play hard

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend
« Reactie #72 Gepost op: 25 mei 2013, 12:27:49 »
Uit de geschiedenis kan ik toch enkel leren dat bijna elke godsdienst tot oorlog en geweld heeft geleid. Ik heb er echt niets mee. Zonder te willen beledigen, vind ik iedere godsdienst een sekte. Het is niet omdat de ene sekte wat meer aanhangers heeft dan de andere, dat het voor mij dan plots een erkende godsdienst wordt. Elke sekte blijft vasthouden aan dogma's en hun eigen pseudo-waarheden. Ik heb daar écht niks mee. Ik probeer zoveel mogelijk voor mezelf te denken of te onderzoeken. Is al moeilijk genoeg met alle nieuwsberichten die sowieso al subjectief geselecteerd en verwoord worden.
Ik kan begrijpen dat voor veel mensen een godsdienst een houvast is, en vooral makkelijk. Wil je weten wat er gebeurt na de dood? Lees de bijbel of de koran. Handig toch?  ;D
« Laatst bewerkt op: 25 mei 2013, 12:31:19 door order66 »

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline dobbelsteen

• World Champion
« Reactie #73 Gepost op: 25 mei 2013, 15:16:52 »
Ik kan begrijpen dat voor veel mensen een godsdienst een houvast is, en vooral makkelijk. Wil je weten wat er gebeurt na de dood? Lees de bijbel of de koran. Handig toch?  ;D

Dit is eigenlijk waarvoor een godsdienst echt dient. Maar natuurlijk ruiken bepaalde pipo's weer macht en godsdienst zorgt nu éénmaal makkelijk voor volgelingen. Zeker wanneer je de domme (in westerse wereld zijn we intussen slimmer geworden) massa bang maakt als ze ongelovig zijn.

Ik denk niet dat die rijke oliesjeiks in dubai echt geloven, die spelen waarschijnlijk allemaal een spelletje.
Work hard, play hard

Offline Tom

• Oneliner
  • Race Legend
« Reactie #74 Gepost op: 25 mei 2013, 19:22:07 »
Godsdienst is opium voor het volk. Sommigen hebben dat nodig, ik heb daar niks tegen zo lang ze mij maar niet storen.
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline jan.van.gent

• Premium Member
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #75 Gepost op: 31 mei 2013, 21:53:20 »
http://www.hln.be/hln/nl/9096/Belgie/photoalbum/detail/1643782/1271201/0/Zo-dramatisch-was-de-Fyra.dhtml

haha geniaal, de italianen hebben eens een Hoge snelheidstrein gemaakt...  :toofunny: :toofunny: :toofunny: :toofunny: :toofunny: :toofunny: :toofunny: :toofunny:

Citaat van: Tom
6000 RPM is voor pannekoeken

Offline nerio02

• World Champion
« Reactie #76 Gepost op: 1 juni 2013, 00:08:00 »
 :toofunny: :toofunny:  ze mogen precies op ulder blote knieen zitten dat er geen serieuse accidenten voor gevallen zijn..als je die fotos ziet  ::)

Offline d.fine

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+10)
  • Kart-Hero!
  • Carpe diem!
« Reactie #77 Gepost op: 1 juni 2013, 09:10:32 »
1. Ja, dat godsdiensten verhaal is nog niet afgelopen. Ik vrees dat we nog veel te verduren gaan krijgen in de naam der 'verdraagzaamheid' alvorens men ingrijpende maatregelen zal (durven) nemen.

2. De Fyra... wat een schande, maar zo kennen we de italianen zeker :P
'My ears are bleeding, my spine has a performant deformity and my arse has lost all feeling. It's a bit hardcore but somehow strangely appealing'

Offline volonte

• * Board Sponsor *
  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • Volonte
« Reactie #78 Gepost op: 1 juni 2013, 09:52:23 »
http://www.hln.be/hln/nl/9096/Belgie/photoalbum/detail/1643782/1271201/0/Zo-dramatisch-was-de-Fyra.dhtml

haha geniaal, de italianen hebben eens een Hoge snelheidstrein gemaakt...  :toofunny: :toofunny: :toofunny: :toofunny: :toofunny: :toofunny: :toofunny: :toofunny:

Lekker krokant na 50km reisweg (ofzo)  :o

2019 Pug3008 1.5 firmahok
2003 E46 ///M3
2004 E83 X3 babytransporter

Offline djemz

• World Champion
« Reactie #79 Gepost op: 1 juni 2013, 10:28:48 »
ze hadden zich de tijd van een naam te bedenken kunnen besparen door hem gewoon Alfa Romeo te noemen.
E36 320i
E91 318d

BIMMERWEST

Offline d.fine

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+10)
  • Kart-Hero!
  • Carpe diem!
« Reactie #80 Gepost op: 1 juni 2013, 10:57:01 »
ze hadden zich de tijd van een naam te bedenken kunnen besparen door hem gewoon Alfa Romeo te noemen.

:o

:toofunny:
'My ears are bleeding, my spine has a performant deformity and my arse has lost all feeling. It's a bit hardcore but somehow strangely appealing'

Offline kazzz

• World Champion
    • D-ProC
« Reactie #81 Gepost op: 1 juni 2013, 11:05:54 »
If you pay shit... you get...

Offline volonte

• * Board Sponsor *
  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • Volonte
« Reactie #82 Gepost op: 1 juni 2013, 11:11:33 »

:toofunny: :toofunny: :toofunny: -strike-

2019 Pug3008 1.5 firmahok
2003 E46 ///M3
2004 E83 X3 babytransporter

Offline Barney

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #83 Gepost op: 1 juni 2013, 20:39:26 »
Stiekem toch een beetje grappig:
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130601_00607108

Wel chapeau dat die mannen zich nog zo kunnen bewegen/ sporten op krukken.

Offline Barney

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #84 Gepost op: 2 juni 2013, 12:17:54 »
Best een aangrijpende foto. Foto is natuurlijk op het juiste moment genomen maar toch..
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1644256/2013/06/02/Politiehond-geeft-laatste-pootje-aan-overleden-baasje.dhtml

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend
« Reactie #85 Gepost op: 3 juni 2013, 21:26:44 »

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline midas

• World Champion
« Reactie #88 Gepost op: 8 juni 2013, 08:04:17 »
 midas schreef;

Volgens mij houd dit gewoon geen steek onder het mom voor de verkeersveiligheid!!

Dit is een regelrechte jacht om verkeersboetes te kunnen innen om te kas van de belgische poppenkast te spijzen  :thumbdwn:
Het sakhir monster in actie

Offline dobbelsteen

• World Champion
« Reactie #89 Gepost op: 8 juni 2013, 08:47:14 »
K*toverheid, denken die nu echt dat we zo dom zijn  :jpshakehead:
Op de autostrade, voor veiligheid... yeah right.

Trouwens ik dacht dat je geen 2x voor dezelfde overtreding kon beboet worden?
Work hard, play hard