Auteur Topic:  Het grote "Nieuws v/d dag topic"  (gelezen 350487 keer)

Offline djemz

• Trade Count: (0)
  • World Champion
E36 320i
E91 318d

BIMMERWEST

Offline dobbelsteen

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
Re: Het grote "Nieuws v/d dag topic" 2013
« Reactie #31 Gepost op: 30 april 2013, 13:21:01 »
Dat zou de wereld op zijn kop zijn  >:D
Work hard, play hard

Offline djemz

• World Champion
« Reactie #32 Gepost op: 30 april 2013, 13:24:01 »
dat is geen wereld meer maar het aards paradijs
E36 320i
E91 318d

BIMMERWEST

Offline dobbelsteen

• World Champion
« Reactie #33 Gepost op: 30 april 2013, 16:53:24 »
Ik zag toch al direct de nadelen voor mij hoor :). Iedereen met 500pk onder z'n voeten zou een ramp zijn voor de veiligheid. Ik zou me zelf al niet veilig voelen denk ik.
En dan nog niet te spreken over de luchtvervuiling.

Nee nee, laat die zware auto's maar aan de personen die het echt willen.
Work hard, play hard

Offline djemz

• World Champion
« Reactie #34 Gepost op: 30 april 2013, 17:11:32 »
bwa, aangezien de belgen toch verstokte dieselstokers zijn zit dat er nog niet direct in. Want ja een diesel is zuiniger en de motor kan veel kms aan he  ::)
E36 320i
E91 318d

BIMMERWEST

Offline dobbelsteen

• World Champion
« Reactie #37 Gepost op: 2 mei 2013, 17:33:48 »
Ik vind het alleen een goed idee op voorwaarde dat die inkorting dan ergens elders in het jaar weer opgebruikt wordt.
Work hard, play hard

Offline midas

• World Champion
« Reactie #38 Gepost op: 2 mei 2013, 18:39:57 »
bwa, aangezien de belgen toch verstokte dieselstokers zijn zit dat er nog niet direct in. Want ja een diesel is zuiniger en de motor kan veel kms aan he  ::)

In 2018 kost de diesel meer dan de benzine hoor  :bow:
Het sakhir monster in actie

Offline RubenV

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #39 Gepost op: 2 mei 2013, 18:53:39 »
Ik vind het alleen een goed idee op voorwaarde dat die inkorting dan ergens elders in het jaar weer opgebruikt wordt.
Dat is dus het voorstel hé.
Hadden ze bij 20 jaar geleden al mogen invoeren...

Offline midas

• World Champion
« Reactie #40 Gepost op: 5 mei 2013, 10:20:12 »
Het sakhir monster in actie

Offline Grote Smurf

• Trade Count: (+6)
  • Crashed!
« Reactie #41 Gepost op: 5 mei 2013, 18:02:57 »

http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevangenissen/article/detail/1627020/2013/05/05/Farid-Le-Fou-mag-van-directie-bellen-in-cel.dhtml

Blijkbaar de wereld op z'n kop !!

Werkelijk een pamperland voor NIET belgen  :censor:

Bahnee,nieuwe gevangenis in Beveren gaan ze telefoon,internet,douche op cel hebben  ;)

Offline Nephtery

• Trade Count: (+7)
  • Race Legend
Sold: 1988 E30 316i

Offline dobbelsteen

• World Champion
« Reactie #43 Gepost op: 8 mei 2013, 15:01:55 »
Daar zitten ze blijkbaar ook met paar domme ministers. Altijd maar 'schijn'oplossingen verzinnen.
Gelukkig voor hen en alle autofanaten die daar wel eens willen gaan rijden, hebben ze wel een goede minister van verkeer.
Work hard, play hard

Offline Barney

• Premium Member
  • Race Legend

Offline Barney

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #46 Gepost op: 17 mei 2013, 10:08:35 »
Wie heeft het bij het rechte eind en wat vertellen ze ons niet?
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130517_00586151

Onderzoek zou uitgevoerd zijn door VITO. Toch niet 'zomaar' een expert..

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend
« Reactie #47 Gepost op: 17 mei 2013, 11:39:01 »
Bij het eten van sla, radijzen en tomaten wordt aangeraden ramen en deuren gesloten te houden  ::)

De Belgische overheid vertelt ons jack shit.

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline dobbelsteen

• World Champion
« Reactie #48 Gepost op: 17 mei 2013, 13:02:43 »
Tja, misschien is het beter om paniek te voorkomen dat ze dit niet zomaar in publiek zeggen.
Maar ze hadden absoluut de boeren moeten verwittigen hiervan imo.
Work hard, play hard

Offline order66

• Race Legend
« Reactie #49 Gepost op: 17 mei 2013, 14:14:49 »
Overheid moet gewoon iedereen de waarheid vertellen, en met een DEGELIJK rampenplan komen. Dan is paniek niet nodig. Dat hadden ze niet, dus dan komen ze gewoon met "ramen en deuren gesloten houden"  :toofunny:
Het is simpel : als je zo'n bs hoort, dan ga je best gewoon lopen, zo ver als mogelijk.

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline b_ken

• Medewerker
  • Crashed!
« Reactie #50 Gepost op: 17 mei 2013, 14:31:58 »
Bij het eten van sla, radijzen en tomaten wordt aangeraden ramen en deuren gesloten te houden  ::)

Dat is voor als je een boer laat na het eten, dat je de buren niet vergiftigd.  :wiggleyes:

Offline dobbelsteen

• World Champion
« Reactie #51 Gepost op: 17 mei 2013, 15:06:11 »
Overheid moet gewoon iedereen de waarheid vertellen, en met een DEGELIJK rampenplan komen. Dan is paniek niet nodig. Dat hadden ze niet, dus dan komen ze gewoon met "ramen en deuren gesloten houden"  :toofunny:
Het is simpel : als je zo'n bs hoort, dan ga je best gewoon lopen, zo ver als mogelijk.

Ben ik niet mee eens, het verleden heeft al bewezen dat je soms beter dingen niet te duidelijk in de media zegt.
Bijvoorbeeld die rampverkondigers die zeiden dat Fortis failliet zal gaan, al het geld werd weggehaald en Fortis had immense steun nodig van de staat. Het resultaat ging wat minder erg geweest zijn moest dat niet gebeurd zijn.

Dus voor mijn part mogen ze dingen achterhouden, maar ze moeten dan wel hun verantwoordelijkheid opnemen en de juiste partijen die hier van belang zijn WEL inlichten (de boeren in dit geval dus). En niet wachten tot alle onderzoek afgelopen is en dan als het kalf al verdronken is, de boeren inlichten dat ze gif verkocht hebben.
Work hard, play hard

Offline lost

• Grand Prix Winner
« Reactie #52 Gepost op: 17 mei 2013, 17:18:42 »
ramen en deuren gesloten houden = gezaag, trekt op niets ,...<= niet goed
mensen evacueren= gezaag, wanneer kunnen we naar huis .mensen beginnen hun werk overhaast te doen, mensen mogen naar huis, terug eruit ,... <= niet goed

dus het is weer typische belgenmentaliteit : zolang we maar over iets kunnen zagen en klagen

zoals order66 gezegd heeft
er lekt een tankwagen met giftig stof , hmm wat zouden we nu toch moeten doen ? wat dacht je van even u 2 hersencellen samen te laten werken en daar uit de buurt te blijven tot die dingen weg zijn ??  en de mensen hun job op hun gemak laten doen zodat er geen fouten gemaakt worden, en zijn u radijzen slecht smijt ze dan weg en vraag u geld aan de verzekering ipv boer charel weer eens voor dag 170 op de vtm te laten klagen
dat de overheid dan de mensen inlicht als ze zeker zijn over iets, en niet overhaast gewerkt hebben 

Offline Iksree

• Algemene moderator
  • Race Legend
Re: Het grote &quot;Nieuws v/d dag topic&quot; 2013
« Reactie #53 Gepost op: 17 mei 2013, 17:26:04 »
Mensen adviseren om hun ventilatiesystemen uit te schakelen is misschien ook een optie vermits het hun regel is dat die dingen moeten geplaatst worden in nieuwbouwwoningen..
Maar neen, belgenland spreekt nog over ramen en deuren. Typisch..
- Signature adjusted for being outdated-

Offline order66

• Race Legend
« Reactie #54 Gepost op: 17 mei 2013, 19:22:40 »

Ben ik niet mee eens, het verleden heeft al bewezen dat je soms beter dingen niet te duidelijk in de media zegt.
Bijvoorbeeld die rampverkondigers die zeiden dat Fortis failliet zal gaan, al het geld werd weggehaald en Fortis had immense steun nodig van de staat. Het resultaat ging wat minder erg geweest zijn moest dat niet gebeurd zijn.

Dus voor mijn part mogen ze dingen achterhouden, maar ze moeten dan wel hun verantwoordelijkheid opnemen en de juiste partijen die hier van belang zijn WEL inlichten (de boeren in dit geval dus). En niet wachten tot alle onderzoek afgelopen is en dan als het kalf al verdronken is, de boeren inlichten dat ze gif verkocht hebben.

Gezondheid van de bevolking speelt in een totaal andere divisie dan financiële belangen. Als het op gezondheid van de bevolking aankomt mogen ze NIETS achterhouden. Dus als er zich in uw buurt een ramp voordoet, hoor je liever maar 50% van het echte verhaal. Wel sorry, ik wil de 100% zodat ik de nodige voorzorgsmaatregelen kan nemen.

Offline Barney

• Premium Member
  • Race Legend
Re: Het grote &quot;Nieuws v/d dag topic&quot; 2013
« Reactie #55 Gepost op: 17 mei 2013, 19:32:47 »
Mensen adviseren om hun ventilatiesystemen uit te schakelen is misschien ook een optie vermits het hun regel is dat die dingen moeten geplaatst worden in nieuwbouwwoningen..
Maar neen, belgenland spreekt nog over ramen en deuren. Typisch..

Dikke +1
Maar gene ene ambtenaar die daar aan heeft gedacht! Ik zou er in ieder geval niet graag in de buurt willen wonen!  :-X

Offline dobbelsteen

• World Champion
« Reactie #56 Gepost op: 17 mei 2013, 19:47:20 »
..

Gezondheid van de bevolking speelt in een totaal andere divisie dan financiële belangen. Als het op gezondheid van de bevolking aankomt mogen ze NIETS achterhouden. Dus als er zich in uw buurt een ramp voordoet, hoor je liever maar 50% van het echte verhaal. Wel sorry, ik wil de 100% zodat ik de nodige voorzorgsmaatregelen kan nemen.

Ze spreken wel over de gewassen, als het over luchtvervuiling zou gaan dan is het andere koek. Dan is het serieuze nalatigheid als ze daar mensen laten wonen in de waan dat alles goed is, terwijl het gewoon giftige lucht is die daar rondwaait.
Work hard, play hard

Offline Barney

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #57 Gepost op: 20 mei 2013, 11:04:23 »
Ik was een beetje verbaasd toen ik de titel las. Maar zo heel 'Scandinavisch' blijkt een deel van Stockholm niet meer te zijn  :wiggleyes: 

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1636157/2013/05/20/Zware-straatrellen-in-Stockholm.dhtml

Offline Barney

• Premium Member
  • Race Legend

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #59 Gepost op: 23 mei 2013, 06:46:52 »
Afmaken op juist dezelfde manier die maniakken :censor: