Je rijdt heel goed voor je eerste keer. Hebben al serieus wat anders gezien :p
Wat ik bedoel was dat de optimal een verkeerd beeld kan geven wanneer je die berekend over teveel sectoren. AIM software doet dat soms. Je kan een bocht heel snel ingaan waardoor je tijd wint bij het ingaat maar veel tijd verliest bij de exit. En omgekeerd ook. Maar is niet het geval gezien je snelste ronde effectief je 3? snelste sectoren zijn
knap gereden. Tractiecontrole stond nog aan zie ik?
Aah, ok. Nee ik zeg het, ik plaats dit hier niet om op te scheppen hoor! Het is hier het topic "rondetijden @zolder" , en nu ik dit ook eens gedaan heb mag ik hier ook eens iets in posten hé 😃 had het 2.03 geweest had ik het hier ook geplaatst hoor. 😉 dus : no bragging for me please!
Ik moet wel zeggen dat, (voor ik eraan begon) ik graag onder de 1.58 zou geraakt zijn. Dan was ik een "happydude" 😂 . Enkel vervelend van mijn commentaar onderweg, maar je denkt er niet aan dat dit wordt opgenomen terwijl je aan het rijden bent. 🙄
Ik reed in : supersport/ supersport / mdm / S3. Men had ons bij de briefing ten sterkste aangeraden om de DSC OFF niet aan te zetten. Met een voorbeeldje van een vorige persoon. 🤑 Zou het sneller (of trager) gegaan zijn in DSC-OFF misschien?