Auteur Topic:  1999 - E36/8 - Z3 - 2.8 - Coupé  (gelezen 32256 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fred

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 459
Re: 1999 - E36/8 - Z3 - 2.8 - Coupé
« Reactie #270 Gepost op: 7 september 2020, 09:02:02 »
Ligt het nu aan mij, of is het camber van je achterwielen links en rechts niet gelijk? Goed om te zien dat deze goed gesoigneerd blijft  :thumbsup:

Wat betreft de vorige comments vind ik het nogal tactloos om te zeggen dat de auto verneukt is  :o. Als een agressieve fitment jouw ding niet is, so be it. Daarom moet je nog een auto niet afbreken imo...
Een Z3 heeft nu eenmaal veel camber achteraan. Zelfs met de standaard 16" velgjes...
« Laatst bewerkt op: 7 september 2020, 09:09:29 door Fred »

Offline Tom

  • Oneliner
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8875
Re: 1999 - E36/8 - Z3 - 2.8 - Coupé
« Reactie #271 Gepost op: 20 oktober 2020, 00:40:31 »
Is het camber regelbaar vanachter bij deze ?
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline Hugo 81

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3581
Re: 1999 - E36/8 - Z3 - 2.8 - Coupé
« Reactie #272 Gepost op: 13 november 2020, 18:21:33 »
Is het camber regelbaar vanachter bij deze ?
neen, dit komt zuiver door de verlaging.. als ik hem jaarlijks "in orde" moet zetten voor de keuring is het camber dan ook zo goed als weg door de KW omhoog te draaien.

Offline Tom

  • Oneliner
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8875
Re: 1999 - E36/8 - Z3 - 2.8 - Coupé
« Reactie #273 Gepost op: 14 november 2020, 12:43:00 »
neen, dit komt zuiver door de verlaging.. als ik hem jaarlijks "in orde" moet zetten voor de keuring is het camber dan ook zo goed als weg door de KW omhoog te draaien.

En is dat camber en toespoor als je platligt een beetje ok ? Ik heb bij mijne met een lichte verlaging een pak uitspoor gekregen langs 1 kant, vandaar heb ik dat regelbaar gemaakt.
Nur Tote Motoren werden beatmet