Ja dat weet ik maar meestal halen deze hun pk's niet.
Gezond blokje 
BTW wat is er zo speciaal aan je uitlaat?
Merk,x-pipe?
Wat bedoel je met hun pk's niet halen?Mijn vorige was niet getuned maar die was verdomd snel ook.Heb daar redelijk mee gevlamd en o.a. tegen een Maseratti grand sport ,een V12 Mercedes limo en motoren eens opgetrokken en hun het nakijken gegeven.Bij die moto's was het wel zo dat ik al rond de 60 reed toen ze naast mij kwamen en dan aanzette.Ik gaf een toermotto 750 van Honda het nakijken.Een gast met een Ducati trok ook eens raar gezicht toen ik van hem weg reedEen Porsche 4 S moest ik wat lossen want de baanvastheid is minder en die hebben wa meer power.Heb eens voor gehad op recht stuk dat hij bij aan zetten tegen Cayenne plots uitbrak achteraan.Wel iets nat wegdek toen.Scheelde toen weinig of ging in de decor.
Zie maar eens naar dat filmpje op you tube van die QP Z3 M tegen die motor van Ghost rider.Motor is wel echt van zwaar kaliber maar de BMW vlamt er toch nie naast.
Denk dat die wel met betere vering zit.Volgens mijn garage is de voor trein ok maar achteraan kan beter.eigenlijk zijn de Z3 M's overpowered maar het blijven plezante machientjes om mee te rijden maar niet echt een wagen om aan jonge bestuurders te geven.
Ik weet een ding.Velen hebben het al geprobeerd om eens een sprint te trekken maar meestal zie ik ze in mijn spiegel. :)Enkel zware Porsches ,Audi RS TT ,TVR's ,Ferrari's laat ik rijden.
Het merk van de uitlaat weet ik niet .Zat er op toen ik hem kocht.Dacht iets van DME of zoiets..Is geen Eisenmann.Maakt echt rauw geluid vooral met de kap open .De originele heb ik nog.