De prijzen van de E34 modellen zijn zeer provocerend 
Echter de wegenbelasting en de verzekering
Wel zonde dat je de touring gaat gebruiken voor carbage-run.
Wegentaks is het beestje dat zo'n wagens onintressant maken... Niettegenstaande blijven het te goede ketels...! Ik blijf het zeggen... Veel te veel mensen willen een nieuwe kar kopen en kiezen dan budgetair voor een kleine, zuinige wagen. Als ik dit kraam vergelijk met bv. een Dacia Logan, Renault twingo, Ford Ka or whatever...? Dan kies ik resoluut voor dit oud zuipend geval! Bolt veeeeel beter, veel meer rijplezier en nog steeds veeeel goedkoper dan die kleine nieuwe kistjes. Akkoord... Het kost wat wegentaks, wat onderdelen, wat miserie maar je krijgt er dan ook een echte auto voor in de plaats.

Zonde dat ik hem gebruik voor de carbage-run?
Bwah... Deze E34 Touring heeft al wel een leven gehad... Lak is niet perfect, er is roest, er zijn deukjes, het interieur is niet in perfecte staat maar nog degelijk, ... . 300.000km steek je niet weg en zie je. Het blok kan die kms makkelijk aan, alleen moet de rest het ook allamaal verdragen. Deze 525i heeft dat tot hiertoe al heel goed gedaan en ik hoop er nog heel lang van te kunnen genieten en mee te werken. Het is dus niet omdat ik hiermee de carbage-run ga doen? Dat ik hem niet ga verzorgen.

Bianca heb ik gekocht om de beest met uit te hangen. Die slet ziet meer de begrenzer dan pastoors pietjes zien... Maar toch verzorg ik haar in de puntjes en waar nodig. Rij ze ook altijd eerst deftig warm vooraleer ik ze scheef zet ofzo.
De bedoeling is dus om ook na de carbage-run te kunnen genieten van deze.

Ik besef net dat het beestje nog een naam moet krijgen... Even denken.