Ik heb nog een dikke kist bijgekocht!

Anne-Marie is een E34 520i van 1990. Heeft dus 6 cilinders, 150pk en is te bedienen met een handbak.

Deze wagen heb ik bijgekocht om goedkoop te kunnen rijden van en naar mijn werk... Ik heb een Ford S-Max als daily staan met een 2.2TDCI die eigenlijk moet dienen als km-vreter van het gezin. Dat doet 'ie momenteel ook maar aangezien mijn vrouwtje naar mijn mening ten alle tijden moet kunnen beschikken over die creme-kar. Was ik op zoek naar iets goedkoper om met te rijden. James en Bianca doen het heel goed maar drinken nogal veel om echt dag in dag uit te rijden. Ik werk nu al een tijdje 7 dagen op 7 en mijn werk ligt op 25km van mij thuis enkele rit. Dat telt wel door met een beest als James die ik niet onder de 17l krijg (of wil krijgen

)
Aangezien ik mij vorige week heb ingeschreven voor de carbagerun van 2012 samen met DéGioke... (FOK! Daar kijk ik naar uit!

) Was het zoeken in versnellingstempo geraakt en heb ik besloten om Anne-Marie in huis te nemen. Het is de trage en goedkope zus van Robert!

Foto's zullen meer zeggen dan woorden denk ik...
Ik heb er nog plannen mee maar kan nu niet blijven typen... Ik moet gaan werken om Anne-Marie te kunnen betalen!

Enkele kiekjes.