Auteur Topic:  2011 - E82 - 1///M Coupé White  (gelezen 57858 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nordschleife

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1262
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #270 Gepost op: 7 juni 2012, 00:22:29 »
Het verdient inderdaad respect om de 1 :///M: te kunnen bedwingen op circuit !

Voldoet een volledig standaard 1M (zonder aanpassing van olie, remblokken of ophanging) voor occasioneel circuitgebruik ? Of is na een aantal stevige laps het beste al weg ?

Offline Addicted2M

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 163
  • For ///M3, Forever Ago
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #271 Gepost op: 7 juni 2012, 13:38:53 »
Het verdient inderdaad respect om de 1 :///M: te kunnen bedwingen op circuit !

Voldoet een volledig standaard 1M (zonder aanpassing van olie, remblokken of ophanging) voor occasioneel circuitgebruik ? Of is na een aantal stevige laps het beste al weg ?

Goeie vragen! :bow:
Vrees er een beetje voor dat het antwoord op de laatste vraag idd bevestigend is, nietwaar Dave?

Btw, welk type motorolie moet er nu eigenlijk standaard op de 1M? :iono:
De aanvullende handleiding van de 1M geeft hierover geen info, onvoorstelbaar eigenlijk van BMW.
In de algemene handleiding van de 1-Reeks staat op blz. 246 te lezen, onder 'Oliesoorten voor het bijvullen': "Bij de keuze van een motorolie erop letten dat de motorolie één van de SAE-viscositeitsklassen 0W-40, 0W-30, 5W-40 of 5W-30 bezit, anders kunnen storingen of motorschade optreden." En verder, onder 'Goedgekeurde oliesoorten Benzinemotor':"BMW Longlife-01, Longlife-01 FE of Longlife-04."

Mijn BMW dealer spreekt voor de 1M van Castrol SAE 0W-30 Longlife-04, zoals trouwens voor alle 'gewone' BMW's (niet M-modellen, benzine zowel als diesel), wat ik toch wel ergens eigenaardig vind :wiggleyes:. Voor mijn gewezen E46 M3 moest het altijd de speciale en dure Castrol 10W-60 zijn, waarom mag het voor de 1M dan zomaar ineens minder zijn? ???
En om de verwarring nog wat groter te maken, in één of ander E82 1M topic hier op BB heb ik ooit gelezen dat het de 5W-30 Longlife-04 moet zijn.
Wie kan hierover uitsluitsel geven? :iono:


 
There is no power like M-power

Offline bostoene

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1577
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #272 Gepost op: 7 juni 2012, 13:47:52 »
Kwestie van de remmen enzo kan ik u vertellen dat een kennis de schijven al krom had gereden na 1 :///M: drivers training & een rondje op de Nürburgring :wiggleyes:
De persoon in kwestie heeft dan ook al een AP Racing BBK besteld voor zijn 1 :///M: :exited:
I'mma roll 'till I drop and ride 'till I die
Livin' life in the fast lane
My pride http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=23827.0
My daily ride http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=51089.0

Offline Artemis

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1189
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #273 Gepost op: 7 juni 2012, 19:31:51 »
Btw, welk type motorolie moet er nu eigenlijk standaard op de 1M? :iono:
[...] Wie kan hierover uitsluitsel geven? :iono:

Wat interessante lectuur als je weinig tijd hebt:
http://www.1addicts.com/forums/showpost.php?p=10928773&postcount=1
http://www.1addicts.com/forums/showpost.php?p=11072624&postcount=124

En als je veel tijd hebt:
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?p=10928773#post10928773

Geschikte motorolie voor de 1M is dus SAE 5W-30 (# 07 51 0 017 866).

Best geen vergissingen begaan met de verschillende types van olie, zoals je zal kunnen lezen.  :jpshakehead:

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 617
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #274 Gepost op: 10 juni 2012, 12:43:20 »
Het verdient inderdaad respect om de 1 :///M: te kunnen bedwingen op circuit !

Voldoet een volledig standaard 1M (zonder aanpassing van olie, remblokken of ophanging) voor occasioneel circuitgebruik ? Of is na een aantal stevige laps het beste al weg ?
Ben toch al verschillende malen op circuit gaan rijden, enige aanpassing zijn mn remblokken,remolie en verlaagde ophanging en voor de rest is de wagen standaard , alleen zeker de 2 laatste ronden uitrijden voor de schijven te koelen.Maar er gaat een setje Ap-racing onder komen.
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline Addicted2M

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 163
  • For ///M3, Forever Ago
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #275 Gepost op: 17 juni 2012, 01:14:55 »
Het verdient inderdaad respect om de 1 :///M: te kunnen bedwingen op circuit !

Voldoet een volledig standaard 1M (zonder aanpassing van olie, remblokken of ophanging) voor occasioneel circuitgebruik ? Of is na een aantal stevige laps het beste al weg ?
Ben toch al verschillende malen op circuit gaan rijden, enige aanpassing zijn mn remblokken,remolie en verlaagde ophanging en voor de rest is de wagen standaard , alleen zeker de 2 laatste ronden uitrijden voor de schijven te koelen.Maar er gaat een setje Ap-racing onder komen.

Hey Dave, welk merk remblokken, wel soort remolie, welk type verlaagde ophanging op uw 1M?
En maakt dit veel verschil uit met de standaard set-up? ???

Hou ons op de hoogte van uw ervaringen met de AP-racing remmenset.
 
There is no power like M-power

Offline Addicted2M

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 163
  • For ///M3, Forever Ago
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #276 Gepost op: 19 juni 2012, 18:26:47 »
Btw, welk type motorolie moet er nu eigenlijk standaard op de 1M? :iono:
[...] Wie kan hierover uitsluitsel geven? :iono:

Wat interessante lectuur als je weinig tijd hebt:
http://www.1addicts.com/forums/showpost.php?p=10928773&postcount=1
http://www.1addicts.com/forums/showpost.php?p=11072624&postcount=124

En als je veel tijd hebt:
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?p=10928773#post10928773

Geschikte motorolie voor de 1M is dus SAE 5W-30 (# 07 51 0 017 866).
Best geen vergissingen begaan met de verschillende types van olie, zoals je zal kunnen lezen.  :jpshakehead:


Zit nu met m'n nieuwe 1M, in goed één maand tijd, aan iets meer dan 2000 km en hij moet dus binnen voor z'n eerste oliewissel(s). Had mijn BMW dealer opdracht gegeven om als motorolie de SAE 5W-30 te gebruiken, maar daar reageerden ze nogal verwonderd en zeggen ze dat mede volgens BMW Belgium de SAE 0W-30, die standaard op alle BMW's (niet M modellen) gedaan wordt, even goed is voor de 1M, ja misschien zelfs beter (want iets dunner). :thinking:
De SAE 5W-30 hebben ze trouwens niet in (bulk)voorraad en hebben ze bij BMW Duitsland in literflessen moeten bestellen, maar na ruim een week is de olie er nog altijd niet . . .  :'(

Blijkbaar is er in dit verband dan toch wel een contradictie tussen wat hier op het forum in een aantal 1M topics verkondigd wordt en wat BMW Belgium zelf voorhoudt. Hoe kan zo iets? ???
 
Graag zou ik dan ook van zoveel mogelijk 1M bezitters vernemen welk type motorolie zij, al dan niet door hun BMW dealer, op hun 1M laten steken: de 0W-30 of de 5W-30? :bow: En of mijn eigen BMW dealer in deze dan een uitzondering is, als hij zegt dat de 0W-30 minstens even goed is.

   



There is no power like M-power

Offline Artemis

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1189

Offline Addicted2M

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 163
  • For ///M3, Forever Ago
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #278 Gepost op: 19 juni 2012, 20:08:11 »
Hoe kan zo iets?


't Is allemaal relatief hé: http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Economie/article/detail/1456390/2012/06/19/Schiphol-tankt-vanaf-2017-vliegtuigen-vol-met-frietvet.dhtml

Ja, hier ben ik letterlijk "vet" mee, nu is m'n probleem ineens kompleet opgelost! :bow: :clap:
Gij zijt ook de plezantste thuis zeker? ???

@ Andere 1M eigenaars: laat u door deze rakker niet intimideren, hij houdt het geheim liever voor zich zelf. Dus kom op met uw info en ervaringen ter zake, waarvoor thanks in advance. :exited:

P.S. Niet te serieus opvatten, Artemis, kan wel tegen een grapje hoor.



:toofunny:
There is no power like M-power

Offline M3Power79

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1105
  • 1M Coupé
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #279 Gepost op: 20 juni 2012, 09:02:48 »
Ik heb eens nagekeken op mijn factuur en bij mij is er ook 0W30 op gedaan : EDGE PROF.BMW LL04 0W-30
Verschillende types zijn goed hoor, al niet te hard mee inzitten.

Offline Ruben_85

  • Trade Count: (0)
  • Pre-Qualifying
  • **
  • Berichten: 81
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #280 Gepost op: 20 juni 2012, 17:38:36 »
Ik heb eens nagekeken op mijn factuur en bij mij is er ook 0W30 op gedaan : EDGE PROF.BMW LL04 0W-30
Verschillende types zijn goed hoor, al niet te hard mee inzitten.
Op mijn factuur staat ook Castrol 0W-30  :iono:

Offline m-einser

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 120
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #281 Gepost op: 20 juni 2012, 18:47:50 »
Castrol RS Edge 0W40  :thumbsup:

Offline Franzino

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2620
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé New pics p9
« Reactie #282 Gepost op: 20 juni 2012, 19:21:58 »
Ik zou graag een set remmen van AP-racing willen gaan steken, heeft iemand gebruikservaringen met deze remmen op een  :///M:

Ik ken verschillende mensen die met AP BBK zitten op een  :///M:
Ja wat valt daar meer van te zeggen dat die uiteraard zeer goed zijn. Persoonlijk zou ik dit nooit doen op de 1M, ik zou voor een upgrade in remvloeistof gaan in combinatie met betere remblokken. Moet IMO meer dan genoeg zijn tenzij je van plan bent de 24 uren mee te doen.  ;D
Tis ook vooral voor de schijven te doen, want heb al eens set moeten vervangen,wel onder garantie ;-)
Van remblokken heb ik  ferredoracing 2500 steken
Ik heb een volledige set AP racing remmen op mijn M (weel geen 1M). Voldoen perfect op trackdays, op de openbare weg is dit totaal niet nodig.  Ik vind dat de investering in een AP racing set enkel nut heeft als je regelmatig op circuit komt. In de zomermaanden kom ik minstens 1 keer per maand op de ring of doe ik 1 trackday per maand. Ik heb persoonlijk de fase van experimenteren met de originele remmen overgeslagen en heb er nooit geld in gestoken om deze te proberen verbeteren. Omdat ik dacht dat het resultaat toch nog niet ging zijn wat ik exact wou en dan vond ik dit weggesmeten geld. Toen ik met de standaard Z4M remmen (zelfde remmen als CSL) op circuit had gereden, dan was fading het grootste probleem bij mij... Sinds die dag niet meer op circuit gereden tot de standaard remmen in 2011 werden vervangen door een AP racing set rondom. Misschien inderdaad eerst al eens testen met andere remolie, stalen remleidingen en Pagid remblokken ipv Ferodo. De standaard remmen van de 1M zijn toch al van een beter niveau dan die van de oudere M modellen en de meeste 1M eigenaars zijn er toch wel tevreden over (ook op circuit).

Ferodo DS2500 is voor circuitgebruik een stapje te laag. Weet je zeker dat uw schijven niet krom stonden door overgebleven materiaal van uw remblokken dat aan uw schijven bleef hangen? Dit gebeurd ook wel regelmatig en zeker met remblokken die minder goed tegen circuit hitte kunnen. Het gevoel is dan hetzelfde als kromme remschijven. Ferodo DS2500 is geen slechte sportblok, maar beetje ondermaats voor echt circuitgebruik. Het is niet zo evident om een goede remblok te vinden die goed presteert op circuit en ook op de gewone openbare weg... Het is altijd een soort van compromis tussen de twee...ook met banden.

Ben toch al verschillende malen op circuit gaan rijden, enige aanpassing zijn mn remblokken,remolie en verlaagde ophanging en voor de rest is de wagen standaard , alleen zeker de 2 laatste ronden uitrijden voor de schijven te koelen.Maar er gaat een setje Ap-racing onder komen.
Met mijn AP racing set doe ik ook altijd een cooldown lap op circuit om alles goed te laten afkoelen voor ik hem stil zet. Op de ring doe ik na elke ronde een kort afkoeltochtje naast het circuit... Soms doe ik 2 rondjes na elkaar, maar dat is eerder uitzondering dan de regel. Als je echt wil kan je elk remsysteem krom krijgen. Ook AP, maar dan moet je wel uw best doen. Ik laat bij mij alles (remmen, motor, enz) altijd zeer goed afkoelen...

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 617
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #283 Gepost op: 30 juli 2012, 19:35:36 »
Heb de remklauwen eens een ander kleurtje gegeven en de yellow stuff van EBC brakes erin gestoken.Ben benieuwd voor het resultaat de volgende trackday en anders komt er een hele nieuwe set in.
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline d.fine

  • Algemene moderator
  • Trade Count: (+10)
  • Kart-Hero!
  • *****
  • Berichten: 17975
  • Carpe diem!
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #284 Gepost op: 30 juli 2012, 19:38:02 »
Mooi, beetje zoals de nieuwe M5, niet? :)
'My ears are bleeding, my spine has a performant deformity and my arse has lost all feeling. It's a bit hardcore but somehow strangely appealing'

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 617
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #285 Gepost op: 30 juli 2012, 19:39:31 »
Ja is idd beetje de bedoeling ;-)
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline YoeriS

  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 5363
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #286 Gepost op: 30 juli 2012, 19:50:00 »
Ik vind de  :///M: een beetje cartoonish lijken :s iig niet de juiste kant op imo
History
2006 E90 318d (sold) - 2010 E92 325d Individual (sold) - 2009 E90 M3 (sold)
2014 Porsche Cayenne (werkpaard) - 1995 Ferrari F355 Spider (speelgoed)

Offline M3Power79

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1105
  • 1M Coupé
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #287 Gepost op: 31 juli 2012, 18:00:41 »
Ja is idd beetje de bedoeling ;-)
Leuk die remzadels

Offline GlennV

  • Trade Count: (+1)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 383
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #288 Gepost op: 31 juli 2012, 19:20:29 »
kan het zijn dat ik u @ nurburgring gezien heb dit weekend ?
my lady's
fiat uno..engine blowen up-> sold
e46 318D compact '04..-> sold
e63 635Da coupe '09- 350hp 640nm>http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=35864.0
e81 118D sporthatch '08- 192pk >http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=36973.0

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 617
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #289 Gepost op: 1 augustus 2012, 09:05:34 »
kan het zijn dat ik u @ nurburgring gezien heb dit weekend ?
Toch niet, ben wel nu vrijdag in zolder vanaf 14u
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 617
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #290 Gepost op: 1 augustus 2012, 09:16:03 »
Hier iemand die het gedaan heeft in oranje
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline mineral

  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 5097
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #291 Gepost op: 1 augustus 2012, 11:44:04 »
Geef mij toch maar de blauwe hoor  :thumbsup:
Ben benieuwd wat het gaat geven op circuit  8)

Offline M3Power79

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1105
  • 1M Coupé
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #292 Gepost op: 1 augustus 2012, 11:47:09 »
Hier iemand die het gedaan heeft in oranje
Met welke lak wordt zoiets gedaan ( of heb jij dat gedaan ? ) Moet toch zeer hittebestendig zijn of vergis ik mij hierin?

Offline Fiets

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1555
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #293 Gepost op: 1 augustus 2012, 12:35:10 »
Hier iemand die het gedaan heeft in oranje

Met welke lak wordt zoiets gedaan ( of heb jij dat gedaan ? ) Moet toch zeer hittebestendig zijn of vergis ik mij hierin?

Hittebestendige lak? >:D Er zijn er zelfs die ze verven met Hamerite... Hoe lang het dan proper blijft, geen idee!
Poederlakken moet ook lukken denk ik...

Deze verf is er speciaal voor gemaakt: http://www.duplicolor.com/products/caliperPaint/  & ik weet dat Foliatec ook speciale "Caliper paint" heeft.
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2012, 12:38:06 door Fiets »
Mini F56 Cooper SD - Geleverd @ 04-06-2015 | Daily - BMW F20 120dA - Sold - BMW E82 1M Coupé - BMW E89 Z4 sDrive23i - Sold - BMW E87 120dA - Sold

Offline bostoene

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1577
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #294 Gepost op: 1 augustus 2012, 12:53:21 »
Hittebestendige lak? >:D Er zijn er zelfs die ze verven met Hamerite... Hoe lang het dan proper blijft, geen idee!
Poederlakken moet ook lukken denk ik...

Deze verf is er speciaal voor gemaakt: http://www.duplicolor.com/products/caliperPaint/  & ik weet dat Foliatec ook speciale "Caliper paint" heeft.

Vriend van mij en tevens lid hier (bluebeamer) heeft zijn remklauwen met die Foliatec Caliper paint herwerkt in het rood.
In het begin was dit een zeer mooi effect maar na verloop van tijd & een hele hoop wasbeurten verder..

Tja, hij zou het wss niet meer opnieuw doen. De verf vertoond op verschillende plaatsen witte puntjes en verkleurd naar roze toe.
Iets wat niet echt meer past op zijn rode coupe :greddy:
I'mma roll 'till I drop and ride 'till I die
Livin' life in the fast lane
My pride http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=23827.0
My daily ride http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=51089.0

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 617
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #295 Gepost op: 2 augustus 2012, 13:00:42 »
Hier iemand die het gedaan heeft in oranje
Met welke lak wordt zoiets gedaan ( of heb jij dat gedaan ? ) Moet toch zeer hittebestendig zijn of vergis ik mij hierin?
Ik heb het met gewone lak gedaan want zo super heet word de buitenkant niet , want zelfs mn  :///M: stickers bleven erop na meer dan 10 intensieve trackdays ;-),zie foto, dus als deze er tegen kunnen, zal de lak t ook wel verdragen.Heb er wel een goede vernis erover gedaan.
« Laatst bewerkt op: 2 augustus 2012, 13:06:04 door dave72 »
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline Franzino

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2620
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #296 Gepost op: 2 augustus 2012, 13:46:43 »
Heb de remklauwen eens een ander kleurtje gegeven en de yellow stuff van EBC brakes erin gestoken.Ben benieuwd voor het resultaat de volgende trackday en anders komt er een hele nieuwe set in.

Heb jij gewone verf hiervoor gebruikt? Straf dat het blijft hangen... Die van G2 zou naar het schijnt goede remklauwen verf zijn; ik heb ze gebruikt om mijn AP racing remklauwen volledig zwart (anoniemer) te maken... Ze blinken nu nog wel iets te hard naar mijn goesting (maar wat remstof brengt hier met den tijd wel verandering in).
« Laatst bewerkt op: 2 augustus 2012, 14:02:54 door Franzino »

Offline VerDi

  • Trade Count: (+1)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 341
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #297 Gepost op: 8 augustus 2012, 10:09:23 »
Ik weet niet of je het afgelopen vrijdag gemerkt hebt, maar op het einde van de dag had je ergens een rammeltje. Kapotte wiellager ofzo?
There's no such thing as overpowered...
Porsche 997 turbo Gemballa

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 617
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #298 Gepost op: 8 augustus 2012, 16:16:00 »
I now, er zat een stukje rubber tussen mijn achterste afschermplaat aan remschijf en raakte heel lichtjes.Veel lawaai om niets eigenlijk ;-). Had dit nogal eens voorgehad.
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 617
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé White
« Reactie #299 Gepost op: 20 oktober 2012, 21:57:38 »
Gisteren voorbumper stuk gereden tegen paaltje,middenstuk gebarsten ;-(
Heb al ne nieuwe besteld ,prijs valt goed mee 329€ excl
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018