SED - 6 maart 2021
Citaat van: AA-16V op 24 maart 2011, 20:36:51Mooie auto!!Precies diegene die jarenlang in de Jaguar garage aan de Boomsesteenweg in Wilrijk stond.Als ik me nog herinner van Top Gear, zijn die XJ220's uitgebracht met MAAR een V6, vanwege besparingen. Normaal zouden ze een straffere motor gekregen hebben...Grtn,GerritHet is inderdaad de wagen van Jaguar Antwerp...Er staat 1 xj220 in Engeland met een v12, zo wilde ze hem eerst maken.Maar net toen Ford Jaguar had overgenomen kwam Ford aan met volgens hen 'iets beters', deze 3.5 v6 met 550pk...Mvg Anton
Mooie auto!!Precies diegene die jarenlang in de Jaguar garage aan de Boomsesteenweg in Wilrijk stond.Als ik me nog herinner van Top Gear, zijn die XJ220's uitgebracht met MAAR een V6, vanwege besparingen. Normaal zouden ze een straffere motor gekregen hebben...Grtn,Gerrit
nog wat foto's mss
Ik dacht exact het zelfste ...Inderdaad geen Bmw maar deze wagen kan mij wel bekoren Nu met die km's en zo'n machine 15k lijkt mij wat goedkoop?Zoveel te beter natuurlijk
Ik denk dat die 15k op de onkosten slaat om hem in orde te zetten zeker? Anders is dit de koop van de eeuw.