Auteur Topic:  2011 - Ford S-MAX - Titanium S - 2.2 TDCi - Ice White - "Whitney"  (gelezen 31896 keer)

Offline Sega

• Premium Member
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
Re: 2011 - Ford S-MAX - Titanium S - 2.2 TDCi - Ice White - "Whitney"
« Reactie #240 Gepost op: 7 december 2011, 20:51:18 »
Goed...

Ik ben nu een half jaar op pad met deze crème-kar en heb er iets meer dan 10.000km in zitten gapen...

Om eerlijk te zijn... Ik ben heel tevreden met mijn keuze om voor deze S-Max te gaan. Ze voelt niet aan als een busje, monovolume, bestelwagentje en dat is toch iets waar ik het meest voor vreesde. De hogere zitpositie is zelfs aangenaam en vergemakkelijkt heel hard het in- en uitstappen. Niet dat ik een oude kneut ben maar het is opmerkelijk handiger... Ook voor de kinderen is de hogere zitpositie handiger voor in- en uitstappen. Echt zalig. Mijn zoon van 4 zit nu in de midden en de tweeling langs zij in hun maxi-cosi's.

Bediening van alles is vrij overzichtig en makkelijk. Alles zit geconcentreerd in het midden van het dashbord. Een groot kleurenscherm met touchfunctie vergemakkelijkt alles. Rond dat scherm kan je alle knoppen terugvinden die je nodig hebt. Bluethooth, navigatie, radio/CD, home-knop, airco, ... Noem het op en het staat er. De navigatie werkt ook heel goed en is vrij duidelijk. Ik denk dat het BMW systeem toch nog beter is maar het voldoet zeker. Het wijf die je de weg voorleest, hoor ik liever niet en is gelukkiglijk perfect uitschakelbaar. Wat een trut...

Over de soundinstalatie ben ik ook meer dan tevreden! Ik heb wel voor het duurste systeem gekozen en dan mag dat ook wel. Heerlijke bass, mooie hoge tonen en zuiver qua klank. Meer moet het niet zijn. Met de bluethooth-functie speel ik regelmatig ook muziek af via mijn iPhone. Heel handig en leuk. Alleen werken de knoppen op het stuur niet. Is daar iets aan te doen?

De zetels zijn Half alcantara, half leder. Mijn eerste alcantara interieur en ik moet zeggen... Voorlopig ben ik er tevredn mee. Het voelt tijdens de koude dagen direct warmer aan tegenover leder en het is uiteraard ook zachter. Soms mis ik wel het ledergevoel... Of mijn volgende terug alcantara zou zijn? Zal afhangen hoe sterk zich het weert door de jaren heen. Ik heb een hekel aan pluchend interieur...  De zetelverwarming werkt ook supersnel. Ikzelf ben totaal geen fan van zetelverwarming... Maar wanneer ik smorgens de zoon naar het school doe is het gewoonweg te snel warm om het te mijden. Ik gebruik het dus enkel om op te warmen totdat de motor warm genoeg is en de binneruimte zelf warm blaast... Het gaat meteen af wanneer dit het geval is. Ik hou niet van zweetballen... De zetel,oeling is ook fantastisch. Ben blij dat ik voor deze optie gekozen heb. Ik heb het altijd warm en de koeling voel je echt goed... Heel die zetel voelt koud aan. Fantastisch! :P

Het dashbord en gebruikte materialen voelen ook goed aan. Ze zijn lichtjes indrukbaar zoals bij een BMW en dat maakt het veel aangenamer. Citroën, Renault, ... kunnen er nog wat van leren. De onderzijde is echter gewoon harde plastiek evenals de kofferruimte... Zo zie je meteen het verschil tussen een BMW en een Ford. ;) de carbon inleg is ook superfake. Beetje spijtig... Maarja... Je kan niet alles willen.

Qua motorisatie ben ik ook tevreden... Heb dus gekozen voor de 2.2 TDCi met 200pk en ik moet zeggen... Ze gaat goed maar het blijft natuurlijk een 4-pitterke turbo... Ze blaast je dus niet uit je sokken maar ze kan zich best wel goed weren in het dagelijkse verkeer. Zeker voor een buske. ;D
De versnellingsbak en koppeling konden imo wel beter... Vrij gevoelloze koppeling. Ze werkt correct maar lost vrij laat. Altijd een aampassing voor mij als ik uit mijn BMW's kom... Vernellingen liggen vrij dicht op elkaar. Dat is positief bij sportieve rijstijl maar er mocht toch ook iets meer gevoel inzitten... Moeilijk te beschrijven. Soms vind ik zesde niet direct en heb precies het gevoel of ik naar vierde ga... Ze schakelt echter wel correct maar het is dus puur het gevoel dat ik mis...

Momenteel klokt ze ongeveer af op 8l/100km en ik vind dat persoonlijk best veel eigenlijk. Ik had een lager verbruik verwacht maar laat er nu ook mijn slaap niet voor. Daarvoor heb ik James... ;D er is ook een ingebouwde eco-meter... Die registreert schakelen, snelheid en anticiperen en worden uitgedrukt in groene bloemetjes... De bedoeling is om de blaadjes an dat bloempje zo groen mogelijk te krijgen. Het is me al gelukt om schakelen en anticiperen volledig groen te krijgen (5blaadjes) maar het is me echter nog geen enkele keer gelukt om nog maar 1 blaadje groen te krijgen bij 'snelheid'... Ook niet als ik een tijdje heb gereden zoals bompa'tje... Echt moeilijk dus om snelheid groen te krijgen en vanaf nu vertik ik het ook om nog een poging te doen... Ondertussen zijn ook al alle blaadjes van anticiperen en schakelen afgevallen... Zal misschien met de herfst te maken hebben?!?

Overall... Ben ik dus heel tevreden van deze kist en hoop ik ze nog lang te mogen berijden. :P   

Offline xdrive35d

• Trade Count: (0)
  • World Champion
« Reactie #241 Gepost op: 7 december 2011, 20:58:54 »
Goed...

Ik ben nu een half jaar op pad met deze crème-kar en heb er iets meer dan 10.000km in zitten gapen...

Om eerlijk te zijn... Ik ben heel tevreden met mijn keuze om voor deze S-Max te gaan. Ze voelt niet aan als een busje, monovolume, bestelwagentje en dat is toch iets waar ik het meest voor vreesde. De hogere zitpositie is zelfs aangenaam en vergemakkelijkt heel hard het in- en uitstappen. Niet dat ik een oude kneut ben maar het is opmerkelijk handiger... Ook voor de kinderen is de hogere zitpositie handiger voor in- en uitstappen. Echt zalig. Mijn zoon van 4 zit nu in de midden en de tweeling langs zij in hun maxi-cosi's.

Bediening van alles is vrij overzichtig en makkelijk. Alles zit geconcentreerd in het midden van het dashbord. Een groot kleurenscherm met touchfunctie vergemakkelijkt alles. Rond dat scherm kan je alle knoppen terugvinden die je nodig hebt. Bluethooth, navigatie, radio/CD, home-knop, airco, ... Noem het op en het staat er. De navigatie werkt ook heel goed en is vrij duidelijk. Ik denk dat het BMW systeem toch nog beter is maar het voldoet zeker. Het wijf die je de weg voorleest, hoor ik liever niet en is gelukkiglijk perfect uitschakelbaar. Wat een trut...

Over de soundinstalatie ben ik ook meer dan tevreden! Ik heb wel voor het duurste systeem gekozen en dan mag dat ook wel. Heerlijke bass, mooie hoge tonen en zuiver qua klank. Meer moet het niet zijn. Met de bluethooth-functie speel ik regelmatig ook muziek af via mijn iPhone. Heel handig en leuk. Alleen werken de knoppen op het stuur niet. Is daar iets aan te doen?

De zetels zijn Half alcantara, half leder. Mijn eerste alcantara interieur en ik moet zeggen... Voorlopig ben ik er tevredn mee. Het voelt tijdens de koude dagen direct warmer aan tegenover leder en het is uiteraard ook zachter. Soms mis ik wel het ledergevoel... Of mijn volgende terug alcantara zou zijn? Zal afhangen hoe sterk zich het weert door de jaren heen. Ik heb een hekel aan pluchend interieur...  De zetelverwarming werkt ook supersnel. Ikzelf ben totaal geen fan van zetelverwarming... Maar wanneer ik smorgens de zoon naar het school doe is het gewoonweg te snel warm om het te mijden. Ik gebruik het dus enkel om op te warmen totdat de motor warm genoeg is en de binneruimte zelf warm blaast... Het gaat meteen af wanneer dit het geval is. Ik hou niet van zweetballen... De zetel,oeling is ook fantastisch. Ben blij dat ik voor deze optie gekozen heb. Ik heb het altijd warm en de koeling voel je echt goed... Heel die zetel voelt koud aan. Fantastisch! :P

Het dashbord en gebruikte materialen voelen ook goed aan. Ze zijn lichtjes indrukbaar zoals bij een BMW en dat maakt het veel aangenamer. Citroën, Renault, ... kunnen er nog wat van leren. De onderzijde is echter gewoon harde plastiek evenals de kofferruimte... Zo zie je meteen het verschil tussen een BMW en een Ford. ;) de carbon inleg is ook superfake. Beetje spijtig... Maarja... Je kan niet alles willen.

Qua motorisatie ben ik ook tevreden... Heb dus gekozen voor de 2.2 TDCi met 200pk en ik moet zeggen... Ze gaat goed maar het blijft natuurlijk een 4-pitterke turbo... Ze blaast je dus niet uit je sokken maar ze kan zich best wel goed weren in het dagelijkse verkeer. Zeker voor een buske. ;D
De versnellingsbak en koppeling konden imo wel beter... Vrij gevoelloze koppeling. Ze werkt correct maar lost vrij laat. Altijd een aampassing voor mij als ik uit mijn BMW's kom... Vernellingen liggen vrij dicht op elkaar. Dat is positief bij sportieve rijstijl maar er mocht toch ook iets meer gevoel inzitten... Moeilijk te beschrijven. Soms vind ik zesde niet direct en heb precies het gevoel of ik naar vierde ga... Ze schakelt echter wel correct maar het is dus puur het gevoel dat ik mis...

Momenteel klokt ze ongeveer af op 8l/100km en ik vind dat persoonlijk best veel eigenlijk. Ik had een lager verbruik verwacht maar laat er nu ook mijn slaap niet voor. Daarvoor heb ik James... ;D er is ook een ingebouwde eco-meter... Die registreert schakelen, snelheid en anticiperen en worden uitgedrukt in groene bloemetjes... De bedoeling is om de blaadjes an dat bloempje zo groen mogelijk te krijgen. Het is me al gelukt om schakelen en anticiperen volledig groen te krijgen (5blaadjes) maar het is me echter nog geen enkele keer gelukt om nog maar 1 blaadje groen te krijgen bij 'snelheid'... Ook niet als ik een tijdje heb gereden zoals bompa'tje... Echt moeilijk dus om snelheid groen te krijgen en vanaf nu vertik ik het ook om nog een poging te doen... Ondertussen zijn ook al alle blaadjes van anticiperen en schakelen afgevallen... Zal misschien met de herfst te maken hebben?!?

Overall... Ben ik dus heel tevreden van deze kist en hoop ik ze nog lang te mogen berijden. :P

;D  Zalig altijd om uwen uitleg te lezen  :toofunny:
Bi Turbo Dieseltrein

Offline Nephtery

• Trade Count: (+7)
  • Race Legend
« Reactie #242 Gepost op: 7 december 2011, 21:03:29 »
Kijk dat is pas een review!!!

Zweetballen :toofunny:
Sold: 1988 E30 316i

Offline kenson

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #243 Gepost op: 7 december 2011, 21:14:12 »
Zalige review!!

Opt werk heb ik een Focus Econetic, met die onnozel blaadjes, en bij zijn die nog NOOIT boven 1 gekleurd blaadje gekomen, behalve het anticiperen, dat doe ik goed... yes  ;D

1987 Mercedes W126
1990 E30 325i
1998 E36/8 Z3 M Coupé
2005 E91 330i

Offline d.fine

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+10)
  • Kart-Hero!
  • Carpe diem!
« Reactie #244 Gepost op: 8 december 2011, 08:55:13 »
Zalige review Sega, super :thumbsup:
'My ears are bleeding, my spine has a performant deformity and my arse has lost all feeling. It's a bit hardcore but somehow strangely appealing'

Offline s2000jan

• Premium Member
  • Crashed!
« Reactie #245 Gepost op: 8 december 2011, 09:00:40 »
"zweetballen en groene blaadjes"

vraag aan iedereen het onderwerp en ze gaan NOOIT uitkomen bij een beschrijving van een wagen  :toofunny:

allez, bij u heeft Ford niet dadelijk als verklaring Ford-Onderdelen-Raken-Defect  ;)

nice story Sega!
het verleden: e92 335i, e89 35is, f30 330d, F32 440i, e89 20i, mx-5 nc, mx-5 nd, s2000 '99, s2000 '01, saab 9-3 cabrio aero, honda accord 1.8es, VW Kever 1300, Honda accord 1.6,  Honda Civic 1.6VTi, Honda Civic 1.6i-16,Ford Mondeo 2.0Ghia,Skoda 110R
het heden: Honda S2000 - 2006 - Moonrock Honda Civic 1.5i Sport+ Honda CB500F - 2019
100.000 banpunten - weg met dt-regels !!

Offline Whisper

• Premium Member
  • World Champion
    • Correct Craft Fan
« Reactie #246 Gepost op: 8 december 2011, 09:23:05 »

Het wijf die je de weg voorleest, hoor ik liever niet en is gelukkiglijk perfect uitschakelbaar. Wat een trut...

Het gaat meteen af wanneer dit het geval is. Ik hou niet van zweetballen...

Ondertussen zijn ook al alle blaadjes van anticiperen en schakelen afgevallen... Zal misschien met de herfst te maken hebben?!?

:toofunny: :toofunny: :toofunny:

Voor de rest een goede review, kan zo in de autogids geplaatst worden  ;D

The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us...
Gun control means: using BOTH hands.
The car: E61 525D 06/2005 "Luther" - Swirl Flaps - DPF - EGR - ASD'd - Eibach Pro Kit
The boat: Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

Online mineral

• Race Legend
« Reactie #247 Gepost op: 8 december 2011, 23:47:53 »
Zalig toch  :D :D :D

Offline Sega

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #248 Gepost op: 9 december 2011, 11:41:14 »
Thanks guys (and girl)  :-*

Offline DéGioke

• Premium Member
  • Trade Count: (+3)
  • Race Legend
« Reactie #249 Gepost op: 11 december 2011, 13:48:09 »
Ook al enkele met meegereden en zelf ook achter stuur gezeten...

Qua plaats is zo'n kar wel een ruimtewonder...ideaal  :)
En prestaties...euh...belachelijk snel vind ik. Shitload aan koppel en vermogen! Zelfs met 18" en kwaliteitsrubber hebben die voorwielen zin om te spinnen...nice :)

Alleen 't verbruik is niet niks...maja, 't blijft een monovolume...
2003 Volvo V70 2.4d LV
1991 Mercedes 500SL

Offline Beemerke05

• Trade Count: (+8)
  • World Champion
« Reactie #250 Gepost op: 12 december 2011, 18:28:01 »
Leuke review om te lezen Dave ;)
Die gekoelde zetels zijn zeker de moeite waard, zeker als je interieur zwart is.
Zweetballen zijn inderdaad niet plezant ;D

Over het verbruik ga ik kort zijn, ik schrik er niet van.
Die kar weegt leeg al gemakkelijk 1700-1800kg, tel daar nog eens passagiers en bagage bij, de 2 ton is snel gepasseerd hoor...
Ik heb laatst eens met een S-Max 1.6 115pk in Trend-versie gereden, en die kwam ook al kort bij de 7l, als die er al niet overging... Dan is een dikke liter meer met een 0.6l grotere en 85pk sterkere diesel niet zo slecht toch? :) En dan heb jij nog eens een shitload aan opties en extra's...

Hier op de garage hebben we nog maar heel zelden met S-Maxen, Galaxy's en Mondeo's (allemaal dezelfde basis en techniek) grote problemen gehad, meestal dan nog te wijten aan gebrekkig onderhoud (nochtans doorgaans leasing en onderhoud bij in het contract.
Imo zijn dit heel betrouwbare wagens voor hetgeen ze qua elektronica aan boord (kunnen) hebben.

Qua rijgedrag zijn ze te vergelijken met een normale wagen, een Galaxy die rijdt pas echt als een busje... Op zicht rijdt die ook heel goed, maar de S-Max is duidelijk de betere.
Voor mij is dit dan ook het mooiste "buske" die er momenteel op de markt is.
En dan nog eens 200pk en een camion koppel erbij, dan moet je er toch al veel het leven kunnen zuur maken aan de lichten ;D

Blij dat je content bent met de crèmekar, maar ik had eerlijk gezegd niks anders verwacht hoor ;D
Ford Fiesta 1991 waits restauration - Skoda Fabia 2001 sold - BMW E46 318d Touring sold
BMW E46 320Ci Cabrio sold - BMW E36 325i Coupé sold - BMW E46 320d Touring M-Tech crashed
BMW E36 323ti sold - BMW 320Cd Coupé M-Tech sold - BMW E39 525iA daily - BMW E46 325ti track&fun

Offline Laurent1602

• World Champion
« Reactie #251 Gepost op: 12 december 2011, 18:38:04 »
Leuke review om te lezen Dave ;)
Die gekoelde zetels zijn zeker de moeite waard, zeker als je interieur zwart is.
Zweetballen zijn inderdaad niet plezant ;D

Die kar weegt leeg al gemakkelijk 1700-1800kg, tel daar nog eens passagiers en bagage bij, de 2 ton is snel gepasseerd hoor...
Ik heb laatst eens met een S-Max 1.6 115pk in Trend-versie gereden, en die kwam ook al kort bij de 7l, als die er al niet overging... Dan is een dikke liter meer met een 0.6l grotere en 85pk sterkere diesel niet zo slecht toch? :) En dan heb jij nog eens een shitload aan opties en extra's...

Hier op de garage hebben we nog maar heel zelden met S-Maxen, Galaxy's en Mondeo's (allemaal dezelfde basis en techniek) grote problemen gehad, meestal dan nog te wijten aan gebrekkig onderhoud (nochtans doorgaans leasing en onderhoud bij in het contract.
Imo zijn dit heel betrouwbare wagens voor hetgeen ze qua elektronica aan boord (kunnen) hebben.

Qua rijgedrag zijn ze te vergelijken met een normale wagen, een Galaxy die rijdt pas echt als een busje... Op zicht rijdt die ook heel goed, maar de S-Max is duidelijk de betere.
En dan nog eens 200pk en een camion koppel erbij, dan moet je er toch al veel het leven kunnen zuur maken aan de lichten ;D

Blij dat je content bent met de crèmekar, maar ik had eerlijk gezegd niks anders verwacht hoor ;D

De Ford-verkoper heeft gesproken ::)

>:D

Offline Fiets

• World Champion
« Reactie #252 Gepost op: 13 december 2011, 21:06:12 »
Fijn om te lezen dat je er blij mee bent! Ik heb deze week voor het eerst zo een S-MAX in Ice White gezien, en ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik de kleur wel knap vind!
Nuja, het is misschien dan wel geen BMW, maar je hebt wel een full option crême kar he! En wie lust er nu niet graag eens een crêmeke? :D
En dat verbruik valt wel mee vind ik... Op't werk rijd er een Kuga rond, 2 liter 136pk automaat, en die zit ruim aan de 8,5....
Mini F56 Cooper SD - Geleverd @ 04-06-2015 | Daily - BMW F20 120dA - Sold - BMW E82 1M Coupé - BMW E89 Z4 sDrive23i - Sold - BMW E87 120dA - Sold

Offline Jamme1981

• Trade Count: (+25)
  • Crashed!
  • Cars are a passion
« Reactie #253 Gepost op: 14 december 2011, 15:20:50 »
Is inderdaad een leuke en interessante review.  ;)
Een van de betere monovolumes momenteel beschikbaar.
e87 - 116i - 115pK - Sonora - Havana
e30 - 316i -  99pK - Brillianrot - Anthrazit stoff
e61 - 525d - 163pK - Silbergrau-Black -SOLD

Freude Am Fahren

VW Corrado-1989-1800 16V

Offline Sega

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #254 Gepost op: 14 december 2011, 15:45:17 »

Ik zou eerder 'logisch' vinden dat die 1.6 zoveel drinkt. Zoals je zelf zegt... Het zijn natuurlijk geen lichte karretjes die S-MAXen. Die motor moet meer van zich geven om de boel in gang te trekken tegenover de mijne. Nu... Echt verschieten doe ik ook niet... Toch... Iets zuiniger had wel gemogen.

Klopt. Ik ben echt content... En ik heb ook wel wat vertrouwen in Ford. Ze maken al jaren degelijke auto's. Escort, oude Mondeo, Sierra en anderen hebben dat al meermaals bewezen. Veel degelijker dan Renault, Citroën, Peugeot in mijn ogen. :)

Offline Dragon

• World Champion
    • Frituur 't draakje
« Reactie #255 Gepost op: 14 december 2011, 16:01:38 »
Nooit gedacht dat ge dat ging zeggen :razz:
Bmw E34 M5 1989 "verkocht - Bmw E34 M5 1991 "verkocht" - Bmw E60 M5" Verkocht" - Bmw E36M3 "verkocht" - Bmw 1m Coupé "verkocht"
Bmw F21 118d 190pk 438Nm "Nestor"verkocht
 Bmw E91 335i Touring "Olaf" 361pk  541Nm "verkocht" - Bmw E39 525d touring "Rudolph" sold
  Renault Kangoo 19d !!!!!!!!!!
2012 Bmw 525 xd touring
https://www.facebook.com/tdraakje/

Offline Sega

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #256 Gepost op: 14 december 2011, 16:28:43 »
Nooit gedacht dat ge dat ging zeggen :razz:

Soms kan ik u nog eens laten verschieten hé. :)

Offline Sega

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #257 Gepost op: 30 mei 2012, 00:29:30 »
Ik wist niet goed waar ik het moest zetten... Dus doe ik het maar hier. :)

Cane Toad Road

Offline Sega

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #258 Gepost op: 30 mei 2012, 00:30:50 »
Ondertussen de 20.000km gepasseerd en dus hoge tijd voor een oliewissel. :)

Volgende week ga ik ontmaagd worden door de Ford stealer... Ik ben benieuwd. :P

Offline kristof/e30

• World Champion
« Reactie #259 Gepost op: 30 mei 2012, 00:35:07 »
 :toofunny:
E30 ///M - Diamantschwarz Ford - Escort Cosworth - sold
E91 - 320D - SaphirshwarzE36 ///M - Macaublau - sold
Landrover Discovery II Fl. Td5 -OffroadE46 ///M - Rubinrot - BBS CH - sold
K1200RE10 - 2002 - 1973 - Roundy - sold
Porsche 968 - AmethystLotus Esprit S4 - 1994 - sold

Offline Sega

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #260 Gepost op: 30 mei 2012, 00:49:58 »

Offline AlexC

• Pole Position
« Reactie #261 Gepost op: 19 juni 2012, 22:54:21 »
Lol @ filmpje :p
520i E39 - 525d M-pack E39 - 318d E46 - 525d- M-pack E60- 525da M-pack e39 - 525d e60 - e34 530i- e34 525i - e36 325i - e30 325i cabrio

Offline d.fine

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+10)
  • Kart-Hero!
  • Carpe diem!
« Reactie #262 Gepost op: 23 juni 2012, 09:07:32 »
Ik wist niet goed waar ik het moest zetten... Dus doe ik het maar hier. :)

:toofunny:
'My ears are bleeding, my spine has a performant deformity and my arse has lost all feeling. It's a bit hardcore but somehow strangely appealing'

Offline manos

• Pole Position
2011 - Ford S-MAX - Titanium S - 2.2 TDCi - Ice White - "Whitney"
« Reactie #263 Gepost op: 24 juni 2012, 00:58:59 »
Ook wel handig... Dat keyless entry and go systeem. 

Herinnert ge u nog da we de Lennert van school gingen halen? :)

Dave zet zich (wegens plaatsgebrek) voor iemands oprit. We staan te wachten op de Lennert en er barst ineens een immense regenbui los. Gieten da het deed! Begint er ineens ene te claxonneren... Die kerel die zn oprit net inmoest.
Dave geeft zn heupzakje aan me en gesticuleert da ik de S-Max moest verzetten terwijl hij op Lennert wachtte.
Ik loop naar den S-Max, me druk makende da ik in de gietende regen en met een file wachtende auto's eerst nog die sleutel moest vinden. Sta ik daar te draaien int midden vant straat... Schiet me ineens tebinnen... TING... Da spel heeft toch ne keyless, niet?

* trekt aan klink en deur gaat open *

chill... Kar in, start-knop indrukken en weg! :D

Offline Sega

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #264 Gepost op: 21 januari 2013, 09:37:04 »
Met zeer veel dank aan PJH !!!  :)

Offline Tom

• Oneliner
  • Race Legend
« Reactie #265 Gepost op: 21 januari 2013, 11:41:35 »
Ik zit hier naar die foto te kijken, ik draai mijn hoofd 90 graden en ik zie datzelfde "gat" naar mij toe keren in de Brugstraat  :)
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline noobke

• Trade Count: (+4)
  • World Champion
  • Ik ben geen noob maar een noobke.
« Reactie #266 Gepost op: 22 januari 2013, 14:52:54 »
Knappe s-max  :thumbsup:
Ik weet nog dat mijn eerste boete toen ik bij Ford begon te werken in een s-max 2.2tdci was .Ik vergeet nooit hoe rap da spel weg was  ;D. (In die tijd reed ikzelf met een E46 cabrio 320ci 2.2.) Ik vertrok aan de garage voor een test rit voor een kloppend geluid te vinden.Dus ik vertrek op een redelijk tempo en voor ik het door had reed ik 80 in de bebouwde kom  :-[ en plots flits  :censor:.

In ieder geval een zeer goede auto  :thumbsup:

E39-520i ---> 322.475km===>sold
2001 subaru impreza wrx plus ===>foetsie
2001 subaru impreza wrx

"oh! Hang on! That is the throb of a turbo-charged flat-four engine. A sound, which all over the world, heralds the imminent arrival of a moron." -Jeremy Clarkson

Offline Brecht

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
« Reactie #267 Gepost op: 22 januari 2013, 16:46:57 »
schone foto van een mooie wagen  :thumbsup: