Auteur Topic:  2006 - E85 - Z4///M roadster (AP, CSL, Bilstein PSS-10, CUP 2) VERKOCHT!  (gelezen 51659 keer)

Offline Franzino

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
Re: 2006 - E85 - Z4///M roadster (AP, CSL, Bilstein PSS-10, CUP 2) Shoot!
« Reactie #390 Gepost op: 6 augustus 2018, 14:09:57 »
Mijn Z4M staat in sublieme staat en komt te koop... Hier alvast een voorsmaakje van wat foto's die ik ben gaan trekken voor het Te Koop topic.

Looks Awesome!

Offline Geert

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
Re: 2006 - E85 - Z4///M roadster (AP, CSL, Bilstein PSS-10) laatste ringronde 2016
« Reactie #391 Gepost op: 6 augustus 2018, 14:38:17 »
Maw in 2017 staat die visueel ook terug top en vermits hij door de komst van de M2 toch iets minder op circuit zal komen zal hij ook iets minder afzien. Maar blijven doet hij sowieso....de Z4M ooit weg doen is iets wat ik waarschijnlijk niet over mijn "auto"hart krijg vrees ik... Hij staat ook 100% perfect qua aanpassingen naar mijn eigen smaak. Tenzij hij natuurlijk niet meer gebruikt zou worden, maar die kans is zeer klein zeker als de zon schijnt en het dakje terug open kan... Of als ik nog eens oldschool wil autorijden met een atmosferische motor, hydraulische stuurbekrachtiging en zware koppeling + versnellingsbak.

Even op de vorige pagina gekeken... :D
Over die beslissing zullen wel enkele nachtjes overgegaan zijn vermoed ik en ik had anders wel de indruk dat dit duo (Z & M2) volledig uw ding was.

Welke richting gaat het nieuwe speelgoed uit? GT4?
2012 - Porsche Cayman R

Offline Fokko

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
« Reactie #392 Gepost op: 6 augustus 2018, 14:51:26 »
Spijtig om dit te lezen... ik heb dit topic toch altijd met bovengemiddelde interesse gevolgd. Ben ook benieuwd wat de eventuele opvolger zal worden, zoals je zelf al meermaals aangaf blijft het een bijzondere wagen met een karakter dat je in recentere wagens (bijna?) niet meer kunt terugvinden.
1993 BMW 318i Cabriolet Motorsport Design Edition
2008 BMW Z4 ///M Coupé
2012 BMW 520d Touring
2013 BMW 320d Touring M-sport

Offline Freke

• World Champion
Re: 2006 - E85 - Z4///M roadster (AP, CSL, Bilstein PSS-10) laatste ringronde 2016
« Reactie #393 Gepost op: 6 augustus 2018, 16:33:23 »
Spijtig om dit te lezen... ik heb dit topic toch altijd met bovengemiddelde interesse gevolgd. Ben ook benieuwd wat de eventuele opvolger zal worden, zoals je zelf al meermaals aangaf blijft het een bijzondere wagen met een karakter dat je in recentere wagens (bijna?) niet meer kunt terugvinden.

Over die beslissing zullen wel enkele nachtjes overgegaan zijn vermoed ik en ik had anders wel de indruk dat dit duo (Z & M2) volledig uw ding was.

+1

Had ik idd ook niet verwacht dit hier te lezen. Nieuw speelgoed of de M2 meer track focus maken?
* BMW E91 320d: PPE Chipped, "20 Vossen, AP schroefkit, carbon parts ...
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline Blue

• World Champion
« Reactie #394 Gepost op: 6 augustus 2018, 16:39:22 »
Ik gok op de Megane RS van BmwAlpina nu die bijna op punt staat :)

Offline d.fine

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+10)
  • Kart-Hero!
  • Carpe diem!
« Reactie #395 Gepost op: 6 augustus 2018, 17:51:08 »
Z4M cabrio... Benieuwd naar het topic :P
'My ears are bleeding, my spine has a performant deformity and my arse has lost all feeling. It's a bit hardcore but somehow strangely appealing'

Offline Franzino

• World Champion
« Reactie #396 Gepost op: 6 augustus 2018, 18:08:55 »

+1

Had ik idd ook niet verwacht dit hier te lezen. Nieuw speelgoed of de M2 meer track focus maken?

De Z4M is nooit een echte pure trackcar geweest… Een wagen enkel en alleen voor op circuit heeft mij nooit geïnteresseerd en vind ik te eenzijdig qua gebruik. Ik heb in de loop der jaren mijn Z4M gewoon wat geoptimaliseerd en voor mij het ideale compromis gezocht naar iets dat zeer goed en veel fun was op circuit en nog steeds top op straat (dat plan had ik al op de moment toen ik hem in 2010 kocht). Mijn Z4M was uiteindelijk 90% van de tijd gewoon een straatwagen en ook jaren de daily van mijn vriendin. Ik (wij) hebben 120.000km met die Z4M gereden en de wagen bleef altijd iets uniek hebben. Van de aankoop heb ik geen dag spijt gehad als je ziet hoeveel intens plezier ik er van gehad heb.

De M2 is nu 40.000km in mijn bezit en ik had niet verwacht dat ik zoveel fun aan deze wagen ging hebben. Dat ik hier ook fun op de occasionele trackday mee zou hebben had ik ook niet verwacht. Dit was zelfs niet de bedoeling bij de aankoop. Ik had nooit gedacht dat mijn relatief standaard M2 toch ook veel fun ging zijn tegenover mijn superleuke en aangepaste Z4M. Sinds de komst van de M2 heeft mijn vriendin mijn vorige BMW als haar daily. Maw de Z4M staat hier heel veel gewoon maar te staan in de garage en dat vind ik zonde. Zonde van de wagen, zonde van de taks, zonde van de verzekering, enz. Auto's moeten rijden bij mij om echt nut te hebben voor mij. Op circuit kwam ik al amper meer met de Z4M, maar vermits ik de M2 heb pakte ik de Z4M voor op straat ook minder en minder heb ik dit jaar gemerkt. Tenzij het echt cabrio weer is en ik juist die dag vrij ben, dan komt hij nog eens buiten….maar dat gebeurde in de praktijk weinig. Als ik er mee rijd, dan vind ik het sowieso nog steeds een heel toffe oldschool wagen die bepaalde rijsensatie’s geeft die de M2 met zijn turbomotor, elektrische stuurbekrachtiging en hoger gewicht nooit zal kunnen geven.

Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik eens iets anders wil als 2x BMW M wagens. Moest ik de M2 nu nooit gekocht hebben, maar iets anders dan zou ik 9 kansen op 10 nooit op dit punt gekomen zijn. Maar het is dus wel zo gebeurd. Het heeft er ook wel mee te maken dat zeer veel vrienden van mij een Porsche (nieuw en oud) hebben en door met deze wagens te rijden ben ik echt fan van geworden van hoe anders deze rijden dan mijn BMW’s. Verschil tussen de auto’s die ik zelf heb heeft mij altijd aangetrokken…

Het potentieel plan is; de 981 GT4 begint steed meer en meer in prijs te zakken…als de 718 GT4 uitkomt (wat ook een atmo 6 cyl gaat zijn), dan zal de 2de hands waarde van de 981 GT4 nog extra zakken. Dat is volgens mij het ideale “nu of nooit” moment dat ik wil gaan GT4 shoppen (ik schat dat dit ofwel deze winter is, of in de lente van 2019). Maw tijd genoeg en de Z4M verkopen is totaal niet dringend of een financiele noodzaak. Maar ik zet hem dus nu al te koop. Is hij verkocht, dan is het zo en kan het afkicken door de lege plek in de garage beginnen. Is het niet zo, dan blijft hij gewoon nog eventjes langer. Ik ga hier niet van de daken liggen schreeuwen dat ik een GT4 ga kopen…op dit moment staat er hier geen GT4, dus ik heb er geen en ik heb er ook geen op het oog. De toekomst zal wel uitwijzen wat er effectief in de plaats van de Z4M komt, maar dan weten jullie welke richting het waarschijnlijk uit gaat en er sowieso geen andere M in de plaats komt.

Jawel; misschien ga ik later ooit spijt hebben dat ik mijn Z4M heb weg gedaan…die kans zit er dik in. Het is mijn eerste M waar ik destijds jaren naar heb uitgekeken om deze te kunnen kopen en het nostalgisch gevoel is voor mij zeer hoog bij deze wagen. Maar als ik nooit die andere wagen koop, dan ga ik misschien ook ooit spijt hebben dat ik dit nooit heb gedaan toen zo een wagens nog niet illegaal waren (worst case toekomst scenario qua wetgeving he). Ik ben dan weer van mening dat je beter spijt kan hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan. Maw; ik wil liever ooit spijt hebben van dat ik ooit de Z4M heb verkocht, dan spijt hebben dat ik nooit een GT4 (of iets vergelijkbaar) heb gekocht toen ik het kon kopen ;)
« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2018, 18:10:46 door Franzino »

Offline Capitol

• Pole Position
2006 - E85 - Z4///M roadster (AP, CSL, Bilstein PSS-10, CUP 2) Shoot!
« Reactie #397 Gepost op: 6 augustus 2018, 19:46:45 »
Ik kan dit volgen. Zelf had ik een E46 M3 en Lotus Exige CUP260. Het begon tijd te worden voor iets anders na 7 jaar veel plezier gehad te hebben van de Lotus. Dus Lotus verkocht, daarna de M3 verkocht. Dan een Golf 6 GTI gekocht met als plan daarnaast een GT4. Maar bij de GTI ontbrak toch iets, dus verkocht en een M140i gekocht en nu nog steeds aan het nadenken en afwegen wat ik nu ga doen....
Het blijft een dilemma: toch nog iets erbij kopen zoals de nieuwe GT4/Spyder of 997 GT3 (RS) of .....
Ik heb alleszins een optie op een nieuwe GT4/Spyder, maar die kan ik nog altijd annuleren.
Ofwel niets erbij kopen en de M140i eventueel wat aanpassen en met het uitgespaarde geld veel ander dingen doen.
Luxe problemen

Offline Geert

• World Champion
« Reactie #398 Gepost op: 6 augustus 2018, 19:51:47 »
Uw situatie is deels vergelijkbaar met de mijne, ik zou op dit moment graag een Lotus Exige (V6/350) rijden.
Ik rij mijn M3 ook nog amper sinds ik de Megane RS heb, ook gewoon omdat die wagen zo goed is en ik mij er geen seconde in verveel.
Teveel auto's hebben en er niet mee rijden is ook niet altijd goed, de auto gaat er niet beter van worden en je moet er jaarlijks geld blijven in steken..
Ik krijg de beslissing om de M3 te verkopen (RS zou dan ook plaats maken) niet gemaakt om die aankoop te doen.
Ik hou de prijzen ook in het oog en als de GT4 nog wat zakt (met de komst van de nieuwe eventueel) is het verschil ook niet zo gek groot meer tussen de Lotus en de GT4 en bij de laatste krijg je wel meer auto voor dat geld.
Dat zet soms aan het denken.. een Porsche is zoveel anders rijden dan een BMW, de vele herinneringen die ik heb aan de 997 GT3 van een kameraad is... ja.. tis niet te vergelijken, tis gewoon geweldig.

Je hebt wel 120.000 km genoten van die Z4M, dat kunnen er niet zoveel zeggen, je hebt hem gebruikt waarvoor hij gemaakt is en dat ga je ongetwijfeld met een GT4 (of iets anders) ook doen :thumbsup:
Eenmaal zoiets in de garage staat als vervanger heb je nog maar weinig momenten om met spijt terug te kijken denk ik.. ;)
2012 - Porsche Cayman R

Offline Franzino

• World Champion
Re: 2006 - E85 - Z4///M roadster (AP, CSL, Bilstein PSS-10, CUP 2) TE KOOP!
« Reactie #399 Gepost op: 8 augustus 2018, 10:58:10 »
Bij deze de link naar het TE KOOP topic en de foto's van hoe hij er nu bij staat: http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67398.msg1767325#msg1767325

Offline Franzino

• World Champion
Re: 2006 - E85 - Z4///M roadster (AP, CSL, Bilstein PSS-10, CUP 2) VERKOCHT!
« Reactie #400 Gepost op: 11 december 2018, 10:43:57 »
De Z4M is verkocht en bij de nieuwe eigenaar. Het heeft (zoals ik had verwacht) een tijdje geduurd (kleine 5 maanden) en er waren zeer veel timewaisters via 2de hands en autoscout (en ook de typische zeer doorzichtige oplichters en scams natuurlijk). Mobile.de waren meestal wel de serieuzere mensen en ook via liefhebbers forum’s zoals Drivingfun.

Er waren dan eind vorige maand twee geïnteresseerde kopers in dezelfde week (1x Belg en 1x Fransman). De Belg was eerst hard geïnteresseerd (zei hij), maar uiteindelijk niet meer zo hard geïnteresseerd....toen het duidelijk was dat er niet meer veel viel af te bieden was de "grote" interesse plots zeer snel weg. Voor een vlottere verkoop was de prijs al een tijdje reeds gezakt tegenover de initiële prijs en meer dan fair in vergelijking met de rest op de markt. Ik had twee geïnteresseerde op dezelfde moment, dus ik zag 0 reden om nog te zakken. De wagen is uiteindelijk verkocht aan een zeer vriendelijk liefhebber uit Frankrijk die ooit al een Z4 had en nu een M wou. Hij heeft dezelfde leeftijd als toen ik mijn Z4M destijds kocht in 2010. De meeste serieuze en echt geïnteresseerde mensen kwamen NIET uit Belgie! Wel uit NL, Frankrijk en ook uit Scandinavische landen.

Naar mijn gevoel is de 2de hands markt voor dergelijke oudere en atmosferische wagens hier in Belgie redelijk dood (mede door het huidige taksklimaat). Veel willen, maar niet kunnen en dan maar proberen afbieden naar absurd lage prijzen om zo zelf in de toekomst er misschien ooit nog een zaak aan te doen. Veel Belgen denken precies dat ze op een Turkse markt staan waar extreem afbieden de norm is. Tja; proberen gaat mee…maar wat een tijdverlies telkens voor beide partijen. Zoiets verkopen is natuurlijk altijd met een vraagprijs, een bod en dan een compromis zoeken....maar soms ging het toch naar het absurde. Mensen die een bod doen zonder bedrag en enkel zeggen; "zo laag mogelijk aub". Of nog beter; iemand die na een hele tijd onderhandelen dan plots beseft dat je in een roadster maar met 2 personen kan en dit dan toch niet past in zijn huidige gezinssituatie (rare onderhandelingstechniek). Ik ben in ieder geval blij dat ik van die zever en vooral het tijdverlies vanaf ben.

Ik heb de Z destijds in 2010 gekocht bij een officiële BMW dealer met 40.000km op teller. Ik heb de wagen nu verkocht voor een paar duizend euro minder als hij mij in 2010 zelf gekost heeft qua aankoop. Op zich een leuk gegeven, maar waardeverlies is iets waar ik nooit van wakker heb gelegen. Ik reed er zoveel mogelijk mee als ik kon (en het was ook jaren de daily van mijn vriendin). Ik was initieel ook niet van plan hem ooit te verkopen, dus kilometerstand en verkoopwaarde lag ik nooit echt wakker van. Sowieso heb ik ooit BIV betaald, elk jaar de nodige rijtaks en onderhoud + aanpassingen + algemene kosten….en die zaken kosten ook wat. Maar deze wagen was echt elke euro waard! Het plezier dat ik hier van gekregen heb is onbetaalbaar en onvergetelijk voor een liefhebber als ik…

Het was meer dan 10 jaar gelden dat ik nog eens een wagen had verkocht. Ik koop en verkoop zelden auto's en had dus sinds de komst van de M2 in 2017 hier 3x BMW's staan. Wat ik wel heb geleerd met de verkoop van de Z4M is dat je echt het beste de wagen volledig standaard verkoopt. Ik had hem eigenlijk vanaf dag 1 terug origineel moeten zetten en zo Te Koop moeten aanbieden ipv van met alle modificaties voor een hogere prijs. Dit werkte niet en 95% van de mensen wil niets extra betalen voor die aanpassingen. Dus terug redelijk standaard gezet en enkel de AP remmen staan nu nog los te koop. De rest van de losse onderdelen is allemaal reeds los verkocht aan telkens Nederlanders.

Als ik de lelijke, originele Z4M velgen zou hebben...dan zou ik ze er misschien ook nog terug onder gezet hebben en de CSL los verkocht hebben. Zeer bizar; want toen ik mijn Z4M kocht vond ik het een meerwaarde dat ik zelf deze dure CSL velgen niet meer moest kopen en ze er al onder stonden. Maar anno 2018 gaf dit meer gedoe van hij is niet origineel, enz. Van de AP remmen kan ik dit zeker begrijpen dat sommige hier niet willen voor bijbetalen omdat de meeste hier totaal geen boodschap aan hebben…dus die waren er redelijk snel af. Maar de Bilstein ophanging? Alle komaan die rijdt zoveel beter met deze “zelf nr wens in te stellen” ophanging en de originele Z4M ophanging was er zelfs ook nog bij.

Ik dacht dat mijn Z4M wat meer ging opvallen omdat deze unieker was dan de anderen op de 2de hands markt. Maar in deze tijden dat bijna iedereen zo gefocust is op toekomstige waarde bij een herverkoop, blijkt standaard gewoon echt het beste te werken. De huidige koper was uiteindelijk wel iemand met exact hetzelfde idee als ik en iemand die de wagen voor zichzelf kocht om er zelf mee te rijden. Hij vond de originele Z4M velgen ook spuuglelijk. De CSL velgen en de Bilstein ophanging waren een grote meerwaarde voor hem omdat hij deze kost zelf niet meer moest doen en de grote plus er van zag. Ik had de Bilstein er bewust op gelaten, want hij rijdt hier echt zoveel beter mee. Zo zie je maar; dat je uiteindelijk op de juiste koper moet vallen die echt uw wagen zoekt qua kleur en uitvoering. Bij mij heeft het 5 maanden geduurd en is hij uit Frankrijk gekomen.

Soit; hij is verkocht...langs de ene kant ben ik wel blij dat hij eindelijk weg is voor een ok prijs waar ik tevreden mee ben. En ook omdat ik het verkoopsgedoe beu was, tot op het punt dat ik dacht van laat die verkoop maar. Ik heb hem ook een tijdje terug offline gehaald van de zoekertjesites omdat ik het gezever van mensen beu was. Langs de andere kant is het ook spijtig dat hij weg is, want ik was echt zot van deze wagen. Hem zien vertrekken deed me echt wel iets en ik zal hem los van het fantastische rijgevoel, vooral ook uit nostalgie missen. Het was mijn eerste eigen M, die 100% stond hoe ik het zelf wou. Ter compensatie ga ik straks wat rijden in mijn M2 en zal ik deze nacht wel dromen over de eventuele Z4M opvolger. Sowieso blijft de M2 niet alleen over, want mijn vriendin heeft een Alpine A110 voor haarzelf besteld. Is ook iets totaal anders als mijn M2 of Z4M en je kan er zeker van zijn dat ik daar ook regelmatig mee zal rijden ;)

The End...! 👏🏽

« Laatst bewerkt op: 11 december 2018, 10:53:41 door Franzino »

Offline d.fine

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+10)
  • Kart-Hero!
  • Carpe diem!
« Reactie #401 Gepost op: 11 december 2018, 15:46:34 »
Ja, verkopen is tegenwoordig een hoop ellende ::)
Maar geduld wordt beloond :thumbsup:
Moest je hem uit miserie uiteindelijk aan de eerste de beste verkocht hebben, zou het nog slechter aanvoelen. Maar al bij al goed terecht gekomen :)
'My ears are bleeding, my spine has a performant deformity and my arse has lost all feeling. It's a bit hardcore but somehow strangely appealing'

Offline Lectra

• Premium Member
  • Trade Count: (+19)
  • Crashed!
« Reactie #402 Gepost op: 12 december 2018, 11:25:35 »
Eigenlijk jammer dat er een einde komt aan dit topic.
Toch wel de meest iconische Z4M roadster met een zeer interessant topic dat er al op BB is geweest.
Benieuwd naar de vervanger.
Succes met de zoektocht.  :thumbsup:

Offline yakkoox

• Grand Prix Winner
« Reactie #403 Gepost op: 12 december 2018, 12:41:57 »
Benieuwd naar de opvolger

Offline Franzino

• World Champion
« Reactie #404 Gepost op: 12 december 2018, 13:06:59 »
Het is inderdaad wel een beetje een iconische roadster vanwege zijn redelijk unieke opzet qua street & track (voor een roadster). Sowieso was het voor mijzelf een sublieme wagen. Als er ooit een opvolger komt, dan zal deze wel niet uit de BMW stal komen.

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend
« Reactie #405 Gepost op: 12 december 2018, 13:13:13 »
Ik zou niet weten wat ik zou moeten kopen na zoiets. Atmo, beleving, wegligging, alles was perfect aan deze wagen. :-X

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline Nostra

• Trade Count: (+7)
  • Race Legend
  • G-Sense Driver
« Reactie #406 Gepost op: 12 december 2018, 13:39:54 »
Porsche gt3 (rs) is het enige denk ik dat aan dit gaat kunnen tippen nog....

En dat is nu net waar hij zo zot van is. 997 3.8

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk

Mazda 3 (BM) SkyActive G-Sense
Not speed, but enginesounds are addictive!
There are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit
next year new fun car

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend
« Reactie #407 Gepost op: 12 december 2018, 14:10:11 »

Akkoord!
Dat is prijskaartje x4-5 dus :P

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline gfk807

• Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #408 Gepost op: 12 december 2018, 14:30:16 »
Deze beauty is dus eindelijk verkocht geraakt  :thumbsup:

We gaan de leuke bevindingen wel missen in zijn topic.

Iets verkopen is idd niet leuk meer en tss de oplichters en mensen die denken al een deeltje te bezitten als ze een bod doen de ECHTE liefhebber vinden MET de centen ervoor is bijna onbegonnen werk. Enkel nog goede ervaringen bij het verkopen van een iphone de laatste tijd, op 1-2 dagen is die weg.

Wat er ook in de plaats komt, als dat al nodig is met al een M2 op de oprit, die zal zeker gesoigneerd worden en met veel kennis van zaken gereden worden  :clap:

Offline Franzino

• World Champion
« Reactie #409 Gepost op: 12 december 2018, 14:38:09 »
Ik zou niet weten wat ik zou moeten kopen na zoiets. Atmo, beleving, wegligging, alles was perfect aan deze wagen. :-X
Klopt...maar sinds de komst van de M2 (die ook top is) kwam de Z4M uiteindelijk de laatste 2 jaar nog maar zeer weinig buiten. Wat ook zonde is in mijn ogen. Auto’s hebben voor mij enkel echt een functie als er regelmatig mee wordt gereden.

Het werd in de toekomst ook eens tijd om ooit eens iets anders er bij te hebben dat geen BMW is. Voor mij persoonlijk is er in het BMW gamma (oud en nieuw), buiten de Z4M ook weinig dat mij op dit moment echt warm maakt om te hebben naast mijn dagelijkse M2.
« Laatst bewerkt op: 12 december 2018, 15:08:40 door Franzino »

Offline Franzino

• World Champion
« Reactie #410 Gepost op: 12 december 2018, 14:58:11 »

Klopt! 3.8 GT3 RS is mijn absolute droomwagen en staat met stip op nr 1. Maar dat is buiten mijn bereik en zo een bedragen heb ik er ook niet voor over. Ik bekijk rustig onder andere de (981) GT4 markt wat deze nog verder gaat doen na de introductie van de (718) GT4.

Na mijn Z4M zijn er zoals gezegd niet zo super veel wagens die een grote meerwaarde hebben (als 2de wagen) voor mij. We zien wel wat mijn “auto” toekomst nog brengt. Luxe problemen 😉
« Laatst bewerkt op: 12 december 2018, 15:09:59 door Franzino »

Offline Nostra

• Trade Count: (+7)
  • Race Legend
  • G-Sense Driver
« Reactie #411 Gepost op: 12 december 2018, 15:59:50 »

Klopt! 3.8 GT3 RS is mijn absolute droomwagen en staat met stip op nr 1. Maar dat is buiten mijn bereik en zo een bedragen heb ik er ook niet voor over. Ik bekijk rustig onder andere de (981) GT4 markt wat deze nog verder gaat doen na de introductie van de (718) GT4.

Na mijn Z4M zijn er zoals gezegd niet zo super veel wagens die een grote meerwaarde hebben (als 2de wagen) voor mij. We zien wel wat mijn “auto” toekomst nog brengt. Luxe problemen

Wel, ik dacht deze nog te vernoemen. Ik ben zeer benieuwd naar de 718 gt4.

De 987 cayman R zou anders denk ik ook nog iets voor jou zijn buiten de 981 gt4. En pak goedkoper.

Mazda 3 (BM) SkyActive G-Sense
Not speed, but enginesounds are addictive!
There are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit
next year new fun car

Offline Franzino

• World Champion
« Reactie #412 Gepost op: 10 april 2019, 13:29:43 »
Wintervelgen en AP racing remmen zijn reeds los verkocht, enkel de veerpootbrug had ik blijkbaar nog liggen als losse onderdeel: http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=68790.0