Auteur Topic:  !!!! LEES DIT VOOR JE HIER POST AUB !!!!  (gelezen 7727 keer)

Offline Bimmerstyle

• Premium Member
  • Trade Count: (+2)
  • Race Legend
!!!! LEES DIT VOOR JE HIER POST AUB !!!!
« Gepost op: 8 september 2010, 07:15:46 »
Bon, ik ben hier net weer een half uur topictitels aan't aanpassen geweest. Een half uur da'k ook aan andere dingen had kunnen spenderen indien jullie gewoon de regels zouden volgen. We vragen niet veel. Gewoon het type auto tussen vierkante haakjes zetten (ALT GR + één van de  toetsen rechts van de "p" op een azerty keyboard) met daar een duidelijke maar toch beknopte beschrijving van de vraag achter. Blijkbaar lukt veel mensen deze simpele opdracht zelfs niet. Bij nieuwe leden kan ik daar nog een beetje begrip voor opbrengen, voor leden die hier al langer zitten heb ik minder begrip. Die zouden ondertussen toch al lang moeten weten hoe het in zijn werk gaat.

Hier is nogmaals een link naar de volledige uitleg: Klik

Wat gaat er vanaf nu gebeuren. Indien ik nog titels zie die niet volgens de regels zijn stel ik éénmaal de vraag deze te veranderen. Is deze 24u later niet aangepast gaat het topic weg. Je mag dan altijd een nieuw topic beginnen maar dan heb jij 2 keer werk ipv ik. Misschien dat er op deze manier kan geleerd worden de regels toe te passen want ik ben het beu me daar uren moeten mee bezig te houden omdat sommigen onder jullie simpelweg de moeite niet doen de regels te lezen.

Bedankt voor het begrip.
« Laatst bewerkt op: 3 januari 2012, 21:10:17 door Bimmerstyle »