Auteur Topic:  1992 - E32 - 740i een tussentijds updateke zonder censuurmomenten  (gelezen 56365 keer)

Offline bhpaddict

• Trade Count: (0)
  • World Champion
Hier is mijn dagelijkse auto: een zilvergrijze 740i met gasinstallatie.
Grotendeels is ie origineel:
Voor een dagelijks voertuig hou ik niet erg van ingrijpende veranderingen. Bovendien tracht ik alleen maar iets te wijzigen wat ook weer omkeerbaar is.
Hierbij een foto van in zijn winteropstelling. Foto's van de zomeropstelling staan verderop.

Oplijsting van veranderingen:

Ophanging:
Koni regelbare sportschokdempers en die zijn nog wat extra dichtgedraaid  ;D
veren voor: Eibach sportvering (geven ong 35 mm verlaging).
Ophangingsrubbers van E34 M5 waar mogelijk. Deze worden stilaan vervangen door zwarte powerflexen in 2019 en 2020.
veren achter: Eibach met spacer.
OEM stabilisatorstangen van de sportophanging geplaatst (dec 2017)
Zomer: 17" Schnitzer velgen A3101 ET 13 met 245/45 17 bandenmaat. (staggered AC Schnitzer Rennsport II in opmaak (start herfst 2017)) (uitgesteld door gebrek aan budget)
Winter: 15" Hartge velgen ET 8 met 215/65 15 bandenmaat. (ballonbanden  ;D )

Interieur:
3 spakig sportstuur org BMW (met airbag)
3de stoplicht OEM E32 nageplaatst.

Motor en aandrijving:
andere motorchip
Supersprint RVS catback.
LSD OEM bmw onderweg (26/04/17)  :exited: (inbouw voorzien herfst 2017) (uitgesteld wegens budget op...  :( )

Muziekinstallatie:
Kenwood radio CD met usb aansluiting en 10 x 80 W versterking via een crossover op de originele luidsprekers.

Comfort:
OEM cruise control nageplaatst.
Lendensteun nageplaatst.

Recente grotere herstellingen:

Waterpomp thermostaathuis en thermostaat (2015)
dichtingen radiator kachel (2015)
Nieuwe oliefilterbehuizing. (jan 2016)
Nieuwe ophangbussen draagarmen achter (dec 2017)
Handrem volledig vernieuwd incl kabels. (dec 2017)
gereviseerde alternator, gereviseerde alternator, gereviseerde alternator. (2017) (jaja 3x....)
Gereviseerde cilinderkoppen (jan 2018)
Gereviseerd stuurhuis (jan 2018)

« Laatst bewerkt op: 24 juli 2019, 14:11:17 door bhpaddict »
E32 '92 740i zilvergrijs shadowline "Raceseven" (daily) - E32 '92 740i brokaatrood "Brokaatje" - E34 '95 540i Touring arcticgrijs 6-speed "El Ultimo" - E34 '92 525i Touring lazuurblauw "Hooligan" - E34 '95 525TDS Touring arctic grijs "toerstoof" - BMW Multitrailer wit "The Bubble" - DODGE RAM SRT-10 '06 "Diceros"

Offline BlackE32

• Pole Position
Re: 1992-E32-740i
« Reactie #1 Gepost op: 3 mei 2010, 18:46:15 »
knappe e32, zal wel goed vooruit gaan!!
stoffel

Offline kraftbayer

• Trade Count: (+7)
  • Crashed!
« Reactie #2 Gepost op: 3 mei 2010, 18:55:34 »
Nice ride een E32 740i
Heb ook verschillende E32 modellen gehad.Een van de BETERE BMW modellen samen met de E34 :clap:
Bij goed onderhoud blijf je er mee rijden ;)
Mvg,
Kraftbayer :thumbsup:
BMW...Kraftbayers!

Offline dodger

• World Champion
  • Audi RS4 B5 TwinTurbo, die kraft der 4 ringe ^^
« Reactie #3 Gepost op: 3 mei 2010, 20:34:27 »
die wagens weet ik staan  :)

kontichsesteenweg als ik mij niet vergis  ;D
Play: Audi RS4 B5 TwinTurbo, die kraft der 4 ringe ^^
Daily: Range Rover Sport
Bike: Ducati 996

Offline Hugo 81

• World Champion
« Reactie #4 Gepost op: 3 mei 2010, 20:38:17 »
ik passeer deze dagelijks op de reetsesteenweg. vorige week kwam ik van uza en heb je zelfs nog een ganse tijd achter me gereden, k was toen niet met mijn bmw, maar soit... ik vind die met de shnitzers :thumbsup:

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #5 Gepost op: 3 mei 2010, 20:45:12 »
knappe e32, zal wel goed vooruit gaan!!

Yep, 'k mag niet klagen zelfs voor zo'n zware kas is ie echt wel pittig te rijden  ;D ;D
Alleen spijtig dat de automaat nogal sloom is  :( gelukkig staat er wel een sportknopje op  ;D ;D
E32 '92 740i zilvergrijs shadowline "Raceseven" (daily) - E32 '92 740i brokaatrood "Brokaatje" - E34 '95 540i Touring arcticgrijs 6-speed "El Ultimo" - E34 '92 525i Touring lazuurblauw "Hooligan" - E34 '95 525TDS Touring arctic grijs "toerstoof" - BMW Multitrailer wit "The Bubble" - DODGE RAM SRT-10 '06 "Diceros"

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #6 Gepost op: 3 mei 2010, 20:50:47 »
ik passeer deze dagelijks op de reetsesteenweg. vorige week kwam ik van uza en heb je zelfs nog een ganse tijd achter me gereden, k was toen niet met mijn bmw, maar soit... ik vind die met de shnitzers :thumbsup:

Helemaal juist.
Ah bon; dan moet ik opletten om niet te wild te rijden dus...  :o  ;)
Wel die Schnitzers staan nu onder die met de Hartgevelgen op de foto.
Echter nog geen nieuwe foto's kunnen maken wegens geen tijd of kar te vuil om goed te zijn.
Maar die komen er nog wel.

Offline dodger

• World Champion
  • Audi RS4 B5 TwinTurbo, die kraft der 4 ringe ^^
« Reactie #7 Gepost op: 3 mei 2010, 22:40:24 »
ahja reetsesteenweg ist, heb altijd in aartselaar gewoond

nu in deurne city  ;D

echt wel ne fan e  :thumbsup:
Play: Audi RS4 B5 TwinTurbo, die kraft der 4 ringe ^^
Daily: Range Rover Sport
Bike: Ducati 996

Offline Sega

• Premium Member
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #8 Gepost op: 4 mei 2010, 01:53:38 »

Voor een dagelijks voertuig hou ik niet zo van ingrijpende veranderingen en bovendien tracht ik alleen maar iets te wijzigen wat ook weer omkeerbaar is uit respect voor het originele.

Zeer mooie 740i !

Het blijft een zalig model en mee van het beste dat BMW ooit bracht. Bij correct onderhoud zijn ze niet kapot te krijgen.

Ik hou ook van het originele en zo zijn er hier nog velen. BimmerBoard is niet echt een tuningforum. Eerder een forum voor elke BMW liefhebber. Een andere velg en dergelijke weet ik ook nog wel te waarderen. Maar daar stopt het dan ook.  ;D

Ik ben alvast benieuwd naar meerdere foto's!  :)

Offline Low Budget

• World Champion
  • Waarom
« Reactie #9 Gepost op: 7 mei 2010, 15:34:20 »
Welkom mede E32 fan
Blijkbaar ook een heel collectie e32'ers  :clap:

Ik hou het wel bij 730ia zoals vermeld in mijn bimmer

Mooie welgen beetje verlaagd en gene tralala :thumbsup:

Offline VUA052

• World Champion
« Reactie #10 Gepost op: 7 mei 2010, 15:51:53 »
Ziet er een propere E32 uit  :thumbsup:

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #11 Gepost op: 10 mei 2010, 11:31:11 »

Voor een dagelijks voertuig hou ik niet zo van ingrijpende veranderingen en bovendien tracht ik alleen maar iets te wijzigen wat ook weer omkeerbaar is uit respect voor het originele.

Zeer mooie 740i !

Het blijft een zalig model en mee van het beste dat BMW ooit bracht. Bij correct onderhoud zijn ze niet kapot te krijgen.

Ik hou ook van het originele en zo zijn er hier nog velen. BimmerBoard is niet echt een tuningforum. Eerder een forum voor elke BMW liefhebber. Een andere velg en dergelijke weet ik ook nog wel te waarderen. Maar daar stopt het dan ook.  ;D

Ik ben alvast benieuwd naar meerdere foto's!  :)

In de 7 serie vind ik zelf de E32 en de E38 veruit de mooiste modellen die ze ooit gemaakt hebben met een lichte voorsprong voor de E38 eigenlijk...
Tijdens het surfen, voor me te registreren, zag ik al dat dit forum niet gaat over bombastische spoilers en de vraag hoe je 240 luidsprekers in een E30 kan krijgen. Op zich niks fout mee wat mij betreft maar ieder zijn ding en dat soort van tuning is niet mijn pakkie aan.
Enkel bescheiden wijzigingen om de auto aan te passen naar mijn wensen of om iets te updaten naar de huidige tijd (vb radio met usb aansluiting) vind ik wel kunnen.
Bovendien tracht ik ook de ontbrekende OEM opties (welke mij van nut kunnen zijn) te vinden en te monteren.
Verder amuseer ik me met de nodige herstellingen uit te voeren van dingen die het in de loop der tijd hebben begeven.
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2018, 22:44:12 door bhpaddict »

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #12 Gepost op: 10 mei 2010, 11:43:57 »
Welkom mede E32 fan
Blijkbaar ook een heel collectie e32'ers  :clap:

Ik hou het wel bij 730ia zoals vermeld in mijn bimmer

Mooie welgen beetje verlaagd en gene tralala :thumbsup:

Aha een E32 genoot.

Gegroet !

'k Ben eens gaan kijken naar jouw E32 in "mijn bimmer"; een zeer mooie wagen !  :thumbsup: naar aanpassingen toe lijken we trouwens in dezelfde richting te neigen precies.
Wel van die collectie schiet niet zo veel meer over Die blauwe is verkocht (heb ik spijt van); die antracietgrijze (ergens rechts op een foto) was een sloper. In totaal heb ik 7 7's gehad; 3 die nog (of terug) rijden en 4 om te slopen. Op mijn huidige na waren dat allemaal 730i met M30 motor.
M30 is trouwens een parel van een motor om aan te werken en met  :thumbsup: kwaliteiten. een M60 is heel wat lastiger door weinig plaats in de motorruimte.

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #13 Gepost op: 10 mei 2010, 11:49:59 »
ahja reetsesteenweg ist, heb altijd in aartselaar gewoond

nu in deurne city  ;D

echt wel ne fan e  :thumbsup:

Yep, fan geworden door volledige toevallige aankoop. 'k Was op zoek naar een auto van ong 2.500,00 euro en zo kwam ik bij mijn eerste 7 terecht. Ook die werd een beetje aangepast met verlaging, velgjes en radio en zo en voor ik het wist werd ik een bmwfan ....Tja, wat doe je daaraan  :iono:  ;)

Offline Low Budget

• World Champion
  • Waarom
« Reactie #14 Gepost op: 10 mei 2010, 19:08:46 »
Mijne e32 shadowline hou ik sowieso maar die zwarte met chroom weet ik nog niet.
Is volledig origineel en heeft nog geen 160.000km op de teller met carpass, wil deze wel houden en volledig origineel zetten maar heb huis gekocht moet daar gaan verbouwen dus beetje plaats gebrek en ne auto die stilstaat is het slechtste wat er is.
Heb daar een bod op gehad maar krijg het niet over mijn hart om ze weg te doen.

En mening over tuning is blijkbaar hetzelfde ja, ne 7 mag je niet tunen, alleen pimpen  :toofunny:

Offline bhpaddict

• World Champion
Reeds uitgevoerde werken
« Reactie #15 Gepost op: 10 mei 2010, 19:19:50 »
toch ff kort oplijsten wat er zo al aan gebeurd is van werken en aanpassingen (als ik niks vergeet)

na de aankoop natuurlijk een volledig onderhoud met ALLE olieŽn en filters.

Enkele probleempjes:

Eerste probleem: de wagen rijdt bijna niet op gas (er stond reeds een installatie in; maar een verkeerde) en zeker niet op benzine.
oplossing: andere benzinepomp (die bleek stuk te zijn) en de gasinstallatie uitgeschakeld en gesloopt.

Tweede probleem: versnellingsbak noodprogramma.
Oplossing: uitlezen van de BC levert een dode MAF op => vervangen door een nieuwe; klaar.

Derde probleem: stotterende motor (zeker bij koudstart)
oplossing: tweedelig probleem:
1 door de ouderdom van een aantal rubber dichtingen van het kleppendeksel komt er motorolie in de bougieschachten dit zorgt voor verkeerde of geen ontsteking; verholpen door nieuwe dichtingen.
2 door de vorige eigenaar of garage zijn een aantal van de draadstangetjes, waar de bobijnen mee vastzitten aan het kleppendeksel, doorgedraaid.
=> tijdelijk enkele gaatjes hertapt met succes en op andere plaatsen een langer stukje draadstang gestoken met een moertje eronder.
=>definitief: occasie kleppendeksels gekocht welke ik eerst wil voorzien van helicoils en een nieuwe laag verf en daarna wisselen.

Vierde probleem: trillingen in de aandrijflijn.
Oplossing: zorgen dat je alles vervangt:
de motorsteunen de transmissiesteunen, de rubber schijf tussen trannie en cardan en het centraal lager van de cardan.
Eigenlijk heb ik dit net in omgekeerde volgorde gedaan en pas bij de laatste stap (motorsteunen) verdwenen de trillingen.

Vijfde probleem: speling op het stuurhuis.
oplossing te regelen via regelschroef (alleen deze bereiken bij een V8 is niet evident).

Zesde probleem: de chauffeurszetel gaat maar aan 1 zijde omhoog.
Oplossing: nog niet bekeken dus 'k weet nog niet.

Zevende probleem: dagteller niet op nul te krijgen.
Oplossing: 'k heb gewoon een ander instrumentenpaneel gestoken wegens toch op reserve.

Aanpassingen:

Vooraan verlaagd met bilstein veren en koni regelbare schokdempers.
Achteraan originele versterkte achterveren met regelbare koni's (opvang gewicht lpg installatie)
Schnitzer A3101 velgen met 235/45 17. Binnenkort 245 of 255 (dat weet ik nog niet)
VSI installatie laten plaatsen.
Originele cruise controle gemonteerd.
Tachoringen geplaatst.
de originele muziek installatie eruit gehaald en vervangen door nieuw exemplaar (10x 80W => niks bijzonder maar met originele boxen een mooi geluid)
Andere OEM middenconsole gestoken wegens in de vorige een gat van een telefooninstallatie (vermoed ik).
OEM afneembare trekhaak gestoken. ('k moet nog wel een klepje maken om de bumper dicht te maken wanneer haak niet gemonteerd)
Iets met een chipje.....
Driespakig OEM sportstuur gestoken
Witte pinkers vooraan.

Nog zeker op de verlanglijst:

Een originele lendensteun plaatsen.
OEM lichthoogteregeling plaatsen
links en rechts nieuwe rubbers aan deuren en andere.
een chipje voor de trannie.
zelfregelende binnenspiegel
software om de VSI installatie verder op punt te zetten.
wel aangedacht maar ondertussen toch op de zeer lange baan geschoven: andere nokkenassen....
eens heel goed polieren van de buitenzijde en trachten wat steenslag en enkele diepe krassen deftig te verbeteren.

Voorlopig laat mijn verstand mij nu in de steek maar dat is het ongeveer denk 'k tot vandaag......

« Laatst bewerkt op: 10 mei 2010, 19:27:10 door bhpaddict »

Offline kraftbayer

• Crashed!
« Reactie #16 Gepost op: 10 mei 2010, 19:58:16 »
Hallo,
Dan heb je al redelijk wat aan de auto gedaan.
Heb je de bouten van de oliepomp al gecontroleerd want die durven eruit vallen ;D
Andere nokkenassen zou ik nooit doen.Ik heb zelf ook verschillende E32 modellen gehad(wel geen enkele op LPG) en vond dat een 740i toch deftig genoeg vooruit gaat.
Als je ze in orde houd blijven ze rijden.
Speling op het stuurhuis is ook HEEL dikwijls te wijten aan de speling op de hoogteverstelling van het stuur.Ik ken er al verschillende die een stuurhuis vervangen hebben zonder resultaat.
Gewoon de grote moer die onderaan de stuurstang zit aan de pedalen vaster zetten en de speling is weg.Je zal verschieten hoeveel dat scheelt.
Veel geluk ermee.
Mvg,
BMW...Kraftbayers!

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #17 Gepost op: 10 mei 2010, 22:32:38 »
Hallo,
Dan heb je al redelijk wat aan de auto gedaan.
Heb je de bouten van de oliepomp al gecontroleerd want die durven eruit vallen ;D
Andere nokkenassen zou ik nooit doen.Ik heb zelf ook verschillende E32 modellen gehad(wel geen enkele op LPG) en vond dat een 740i toch deftig genoeg vooruit gaat.
Als je ze in orde houd blijven ze rijden.
Speling op het stuurhuis is ook HEEL dikwijls te wijten aan de speling op de hoogteverstelling van het stuur.Ik ken er al verschillende die een stuurhuis vervangen hebben zonder resultaat.
Gewoon de grote moer die onderaan de stuurstang zit aan de pedalen vaster zetten en de speling is weg.Je zal verschieten hoeveel dat scheelt.
Veel geluk ermee.
Mvg,

klopt, nog vergeten te melden
Dichting van de carterpan vervangen en ineens de spanning van de aandrijfketting van de oliepomp en de bevestigingsbouten gecontroleerd en gecorrigeerd.
Vooraleer aan het stuurhuis te beginnen heb ik ook de grote moer onderaan de stuurstang in het interieur aangeschroefd. Dit is inderdaad een belangrijk punt van speling.
Wel ja dat van die nokkenassen is met die gedachte wat naar de achtergrond verschoven...
Ten eerste is dit een vrij dure aangelegenheid; ten tweede is de vraag in hoeverre de electronica kan volgen zonder extreme aanpassingen en ten derde komen andere nokkenassen het beste tot hun recht wanneer ook het volledige inluchtinlaatkanaal en de uitlaat geoptimaliseerd wordt. Of dit ook bij de M60B40 nodig is weet ik niet maar het is bij andere nokkenassen wel een aandachtspunt.
Al die dingen samen, plus het feit dat een 740i toch behoorlijk uit de startblokken komt, hebben deze mod bij mij op de lange baan gezet.
Het is enkel de nieuwsgierigheid naar het resultaat dat de gedachte levendig houdt.  ;D

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #18 Gepost op: 19 mei 2010, 16:23:57 »
Nog wat uitgevoerde werkjes binnen gesijpeld in mijn mayonaise:

Dichtingen van het differentiŽel vervangen
Herstellen van gebroken bedrading in de doorvoermof tussen deur en carros.
uitlijnen van het schuif/klapdak met het dak.
Reinigen sensor binnentemperatuur
Plaatsen van een carkit

Offline kraftbayer

• Crashed!
« Reactie #19 Gepost op: 20 mei 2010, 19:54:21 »

Plaatsen van een carkit

Kofferbedrading nog niet moeten herstellen ;)
Mvg,
BMW...Kraftbayers!

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #20 Gepost op: 20 mei 2010, 21:28:36 »

Plaatsen van een carkit

Mvg,

Kofferbedrading ? ???
Leg eens uit aub ?

Offline kraftbayer

• Crashed!
« Reactie #21 Gepost op: 21 mei 2010, 20:36:23 »

Plaatsen van een carkit

Mvg,

Kofferbedrading ? ???
Leg eens uit aub ?

De bedrading die van de auto naar de kofferklep zelf gaat.
Deze durft soms breken en dan werken er sommige dingen van de kofferklep niet meer.
Zelfde probleem heeft de E34.
Mvg,
Kraftbayer. :thumbsup:
BMW...Kraftbayers!

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #22 Gepost op: 24 mei 2010, 11:16:58 »
ah ja OK.
Neen daar heb ik nog niet moeten aan werken. Het probleem is waarschijnlijk vergelijkbaar met dat van de deuren.
Volgens mij een combinatie van draadisolatie die met de jaren hard wordt en het remmend effect van de rubber waar ze inzit.
'k Zou eigenlijk een test willen doen met teflon uit een spuitbus in die rubbers te spuiten zodat de boel wat meer kan glijden.
k' Ben aleen bang voor eventuele oplosmiddelen in de teflon. Deze zouden de isolatie kunnen laten smelten met als gevolg kortsluitingen....

Volgende week komen er nieuwe sloefjes onder op andere schnitzervelgen (enfin dezelfde van uitzicht maar een ander setje) Het worden 245/45-17. Via de link naar velg- en bandmaten gezien dat deze net dezelfde omloop hebben dan de originele 225/60-15.

Mettertijd zou ik ook nog wel een LSD diff willen maar liefst in de zelfde verhouding 2.93. Of dit ooit bestaan heeft weet ik niet.

Offline kraftbayer

• Crashed!
« Reactie #23 Gepost op: 24 mei 2010, 19:04:38 »
LSD met de verhouding 2.93 is verkrijgbaar bij BMW.
Prijsidee ong 2000Ä .
Deze verhouding zit enkel onder een 740i dacht ik.
Mvg,
BMW...Kraftbayers!

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #24 Gepost op: 25 mei 2010, 09:46:17 »
Ja zit inderdaad onder mijn 740i. Helaas zonder LSD  >:(.
goed om te horen dat die bestaat in LSD uitvoering ook. De zoektocht kan beginnen...
Bedankt kraftbayer voor deze informatie.

Offline bhpaddict

• World Champion
Re: 1992 - E32 - 740i
« Reactie #25 Gepost op: 12 juni 2010, 18:58:15 »
Het heeft wel wat langer geduurd dan verwacht maar nu zitten de 245/45 17 er eindelijk onder en dit op een beter setje schnitzers.
Grootste effect zit em in het rijcomfort. Wat een verschil met de 235/45 17; amaai. De putten bulten worden net dat iets beter gefilterd door de iets hogere flank.
Het is een beter compromis tussen sport en comfort.  :thumbsup:
1 van de dagen eens wat nieuwe fotoo's maken en posten... Maar tijd tijd en goed weer laten zich niet altijd goed kombineren.

Offline kraftbayer

• Crashed!
« Reactie #26 Gepost op: 12 juni 2010, 19:23:43 »
245/45 17" rijd inderdaad beter dan de 235/45 17".
Ik reed vroeger ook met 245/45 17" op de E32 vooraleer op de 18" over te gaan
Dit zowel voor als achter.
Reed perfekt zonder spoorvorming of zweverig gevoel.
Volgens mij de perfekte kombinatie op een 17" velg voor de E32 voor komfort en rijeigenschappen.
Mvg,
BMW...Kraftbayers!

Offline b_ken

• Medewerker
  • Crashed!
« Reactie #27 Gepost op: 12 juni 2010, 21:55:22 »
Misschien heeft de sper van de E28M535i die ik hier nog liggen heb  meer kans om onder een 7 te passen dan onder een 3. De verhouding zit met 3.07 alleszins heel dicht in de buurt.

Take a look...

http://www.bimmerboard.be/index.php?topic=18507.msg461493#msg461493

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #28 Gepost op: 17 juni 2010, 10:54:16 »
245/45 17" rijd inderdaad beter dan de 235/45 17".
Ik reed vroeger ook met 245/45 17" op de E32 vooraleer op de 18" over te gaan
Dit zowel voor als achter.
Reed perfekt zonder spoorvorming of zweverig gevoel.
Volgens mij de perfekte kombinatie op een 17" velg voor de E32 voor komfort en rijeigenschappen.
Mvg,

We zijn nu enkele dagen en honderden km verder en ja verhouding comfort/sport =  :thumbsup:
Echter 1 nieuw probleem dat opduikt:
Bij stevig accelereren wrijven de achterbanden tegen de wielkassen. Iin rust heb ik nog 4 mm speling. dus waarschijnlijk enkele rubbers die ver weg zijn...
Dat wordt vervangen....

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #29 Gepost op: 29 juni 2010, 16:00:15 »
Vlug ff tijd genomen voor enkele foto's in zijn zomer outfit.........