Auteur Topic:  200x - E86 - Z4///M Coupé  (gelezen 4375 keer)

Offline Kaluzi

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
Re: Kaluzi - DU91- Z4 M Coupé - nihil - P1
« Reactie #30 Gepost op: 24 maart 2009, 13:17:05 »
Awel, dan was ik die gast die naast jullie aan het eten was, aan de ronde tafel ook aan de zijdeur. Welk koppel waren jullie dan, die dat aan het eten waren of niet? :)

Offline lili

• World Champion
« Reactie #31 Gepost op: 24 maart 2009, 13:31:18 »
Awel, dan was ik die gast die naast jullie aan het eten was, aan de ronde tafel ook aan de zijdeur. Welk koppel waren jullie dan, die dat aan het eten waren of niet? :)

yep, diegene die aan het eten waren ;D
one small step for man; one giant leap for mankind

Offline GeoBem007

• Premium Member
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
    • @hertgoan
« Reactie #32 Gepost op: 24 maart 2009, 15:10:43 »
Schattig, die meets hier ;-)

Bij mijne beste maat in't straat heeft er ene ook ne Z4MQP, wel ne blauwe :) En ook ne X3 3.0d..

Lekker bakkie!

Offline Nobledriver

• Pole Position
« Reactie #33 Gepost op: 25 maart 2009, 00:29:05 »
Enkel het geluid op hogere toeren is beetje ondermaats. Iemand advies, geef maar gerust. Heb op Youtube al mooie geluiden gehoord met Remus en AC Schnitzer uitlaten.

Had er ook nog even aan gedacht van er zwarte 20" onder te steken, maar de wielkas is zo perfect voor 18" dat het niet opvalt, vrees zelf met 20" dat bij het optrekken de band tegen de kas zal komen, so bye bye sportiviteit!

Ik heb een achterste pot van Remus op mijn wagen zitten (is er ook één met S54 motor  ;) ) en ik ben echt zeer tevreden van het geluid. Als ik het niet vergeet zal ik eens een geluidsfragmentje opnemen. Heb ook nog andere niet-originele elementen in de uitlaatlijn laten steken maar deze zijn toch minder bepalend voor het geluid dan de achterste demper.

Ik beaam de mening van Lectra i.v.m. de 19 duims velgen, vind die echt perfect zitten onder een E86  :thumbsup:

Offline Franzino

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #34 Gepost op: 12 juli 2010, 16:21:47 »
Toevallig ook eentje van  :wow:

Is wel serieus verlaagd ze.... Met 19" en zonder extra verlaging hangt een standaard Z4M redelijk hoog. Maar 19" maakt een M wel af! Ik ben persoonlijk geen fan van het uitzicht van de originele 18" M velgen.

Offline Disaster

• World Champion
Re: 200x - E86 - Z4 ///M Coupé
« Reactie #35 Gepost op: 21 september 2010, 14:13:47 »
Zou het kunnen dat ik deze wagen zaterdagavond in hasselt op de parking van de versuz heb zien staan?
Zag er ook een zwarte  z4 :///M: staan :drool: