Voor één keer vind ik het geen gedrocht van Ac Schnitzer, velgen en kit valt nog goed mee op de Z4 (zonder de vleugeltjes op de koffer).
Ivm de motortuning hadden ze er gerust nog wel wat paardjes kunnen bijsteken. Als je ziet wat andere tuners uit de B58 halen .
Langs de andere kant is 400pk in een roadster ook geen straf...
Ik weet niet of die 400pk bij de Z4 ook met overname vd fabrieksgarantie op de motor dioor ACS is of niet ? (vroeger was dat alvast toch het geval )/
Bij andere tuners is er meestal enkel garantie op de tuning en eventueel op de ECU , maar als er bvb een gat in een zuiger gebrand is door bvb te arm mengsel door de tuning of slecht werkende injector dan zullen de minder goede tuners plots niet thuis geven of zeggen dat het aan de hardware vd motor lag ofzo .
Ik was jaren terug eens bij Heinz en daar stond een Audi S3 waar hij een motortuningkit op geplaatst had v Sportec en na paar weken had die verbrandde zuiger en gat in zuigerbodem => Heinz heeft toen de logs vd eerdere testbakruns herbekeken en vastgesteld dat net die injector blijkbaar minder inspoot - hij vond dat hij dat gezien moest hebben , dus herstelling ging hij onder garantie uitvoeren . Dat is SERVICE !
Bij een ander kon het zijn dat ze zeiden dat het aan de motor zelf lag en dat de klant naar Audi moest gaan voor garantie , bij Audi zouden ze gezegd hebben dat het aan de tuning lag dus resultaat zou dan zijn dat klant opdraait voor alle kosten