Auteur Topic:  AC Schnitzer  (gelezen 31623 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kietekiet

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 603
  • Ik wacht tot ze de S58 in een klein kas steken..
Re: AC Schnitzer
« Reactie #150 Gepost op: 27 februari 2017, 21:31:58 »
Volgt iemand op feestboek wat ze bij DAVO in Tongeren aan het uitsteken zijn met een splinternieuwe M2?
Zotjes.
https://www.facebook.com/BMWDAVO/?fref=ts
 :exited: :exited: :exited: :exited: :exited: :exited:
Vandaag in levende lijfe mogen bewonderen, die vuilniszak grijze schnitzer M2 staat te koop voor 90k rond!

2000-2002=opel kadet cabrio. 2002-2004=opel astra 16i 16v. 2004-2009=MG zr160.2009-2010=Bmw 320cd chipped.2010-2011 =suzuki swift 13 DDIS+ Bmw M3 e30.2011-2015= Bmw 325D touring chipped+Lotus exige RGB.2015-2017=Dacia logan MCV+Bmw M4 acs box.2017-2018=Dacia logan MCV+Bmw M3 f80 manual Heinz powerbox.2018=Dacia logan MCV+Bmw e36 M3 3.0. 2019= Bmw M140i "hobby" Dacia Dokker "Daily"

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #151 Gepost op: 3 maart 2017, 21:28:06 »
BMW i8 dikker aangekleed door AC Schnitzer   Sportiever en lichter, geen extra vermogen  :








http://www.autoweek.nl/nieuws/bmw-i8-dikker-aangekleed-door-ac-schnitzer/

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #152 Gepost op: 11 juli 2017, 03:15:25 »

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #154 Gepost op: 26 oktober 2017, 04:44:48 »
BMW 1-serie als 400pk en 800Nm sterke M50d : AC Schitzer presenteert: Study ACS1 5.0d :

https://www.autoweek.nl/nieuws/bmw-1-serie-als-400-pk-sterke-m50d/



















Is die ooit het conceptstadium voorbij geraakt en in productie geraakt ??
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2017, 04:48:00 door M-Power »

Offline r1sthebest

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 527

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #156 Gepost op: 18 april 2018, 01:07:13 »
De Duitse tuner AC Schnitzer heeft zich op subtiele wijze uitgeleefd op de BMW X3. De SUV ondergaat op zowel optisch als technisch vlak enige wijzigingen.







https://www.autoweek.nl/nieuws/bmw-x3-volgens-ac-schnitzer/?utm_campaign=rssfeed&utm_medium=rssdefault&utm_source=rss

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #157 Gepost op: 4 augustus 2018, 19:21:57 »

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #158 Gepost op: 25 oktober 2018, 15:17:57 »

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #159 Gepost op: 28 november 2018, 15:07:50 »
AC Schnitzer ACS8 : https://www.autoblog.nl/nieuws/duitsers-doen-schnitzelsaus-over-8-serie-117510













Citaat
De velgen zijn wel erg gaaf, er is keuze uit de AC1 (gesmeed) en de AC3 (gegoten) sets. Motorisch zijn er twee opties.
 De eerste is de ACS8 4.0d, op basis van de 840d. Deze drie liter zes-in-lijn met dubbele turbo levert dankzij AC Schnitzer 380pk en 780Nm. Ter referentie, standaard is dat 320pk en 680Nm.

 De tweede is de ACS8 5.0i. Deze is gebaseerd op de M850i. Onder de kap huist een 4.4 liter V8 met twee turbo’s, goed voor 600pk en 800Nm, een stijging van 70pk en 100Nm.
Wat het doet met de prestaties is niet duidelijk, maar reken er maar op dat deze 8 Series meer dan vlot zullen zijn. Bij beide upgrades krijg je garantie van AC Schnitzer.

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #160 Gepost op: 28 november 2018, 15:11:55 »
AC Schnitzer neemt BMW 5- én 8-serie onder handen : https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/ac-schnitzer-neemt-bmw-5-en-8-serie-onder-handen/












Citaat
Waar de 4.4 V8 van de M5 in de basis 600pk en 750Nm levert, is AC Schnitzers variant maar liefst 700pk en 85 Nm sterk.

 De M5 krijgt verder een aangepast uitlaatsysteem met kleppen en uiteraard stelt de tuner een uitgebreide set spoilers en lichtmetalen wielen beschikbaar. Op termijn ondergaat ook de in de basis 625pk sterke M5 Competition een AC Schnitzer-behandeling.


Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #161 Gepost op: 28 februari 2019, 23:22:04 »

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #162 Gepost op: 25 maart 2019, 20:52:27 »
AC Schnitzer 500 pk BMW M2 Competition : rijtest en video :  https://www.autoblog.nl/nieuws/ac-schnitzer-500-pk-bmw-m2-competition-rijtest-en-video-122181



















Citaat
een troef die AC Schnitzer over andere partijen heeft : ze bieden 3 jaar garantie op de motorupgrade.





Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #163 Gepost op: 31 mei 2019, 01:20:13 »

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #164 Gepost op: 17 juli 2019, 03:52:04 »

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #165 Gepost op: 15 september 2019, 21:33:32 »

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #166 Gepost op: 23 september 2019, 12:58:55 »
Kan de BMW X4 met AC Schnitzer delen wél door de beugel ?

https://www.autoblog.nl/nieuws/kan-de-bmw-x4-met-ac-schnitzer-delen-wel-door-de-beugel-130508


X4 M40i in Flamenco Red


Offline Freke

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1270
Re: AC Schnitzer
« Reactie #168 Gepost op: 2 december 2019, 12:14:39 »
Voor één keer vind ik het geen gedrocht van Ac Schnitzer, velgen en kit valt nog goed mee op de Z4 (zonder de vleugeltjes op de koffer).
Ivm de motortuning hadden ze er gerust nog wel wat paardjes kunnen bijsteken. Als je ziet wat andere tuners uit de B58 halen .
Langs de andere kant is 400pk in een roadster ook geen straf...
* BMW E91 320d: PPE Chipped, "20 Vossen, AP schroefkit, carbon parts ...
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline M-Power

  • Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 5650
Re: AC Schnitzer
« Reactie #169 Gepost op: 2 december 2019, 16:37:31 »
Voor één keer vind ik het geen gedrocht van Ac Schnitzer, velgen en kit valt nog goed mee op de Z4 (zonder de vleugeltjes op de koffer).
Ivm de motortuning hadden ze er gerust nog wel wat paardjes kunnen bijsteken. Als je ziet wat andere tuners uit de B58 halen .
Langs de andere kant is 400pk in een roadster ook geen straf...

Ik weet niet of die 400pk bij de Z4 ook met overname vd fabrieksgarantie op de motor dioor ACS is of niet ?  (vroeger was dat alvast toch het geval )/

Bij andere tuners is er meestal enkel garantie op de tuning en eventueel op de ECU , maar als er bvb een gat in een zuiger gebrand is door bvb te arm mengsel door de tuning of slecht werkende injector dan zullen de minder goede tuners plots niet thuis geven of zeggen dat het aan de hardware vd motor lag ofzo .

Ik was jaren terug eens bij Heinz en daar stond een Audi S3 waar hij een motortuningkit op geplaatst had v Sportec en na paar weken had die verbrandde zuiger en gat in zuigerbodem => Heinz heeft toen de logs vd eerdere testbakruns herbekeken en vastgesteld dat net die injector blijkbaar minder inspoot - hij vond dat hij dat gezien moest hebben , dus herstelling ging hij onder garantie uitvoeren .  Dat is SERVICE !

Bij een ander kon het zijn dat ze zeiden dat het aan de motor zelf lag en dat de klant naar Audi moest gaan voor garantie , bij Audi zouden ze gezegd hebben dat het aan de tuning lag  dus resultaat zou dan zijn dat klant opdraait voor alle kosten