Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
///M-Power / Re: S50B30 oliedrukwaardes
« Laatste bericht door VerDi Gepost op Vandaag om 15:36:50 »
Ik zit met een front pan carter wegens inbouw in een E21, B32 helaas dus niet mogelijk...
2
M2 / Re: 2018 - F87 - ///M2 Competition Hockenheim Silber M DKG
« Laatste bericht door Chasingdreams.be Gepost op Vandaag om 15:33:11 »
Proficiat! :drool:

Ik merk op dat velen de optie M sportremmen niet aanvinken, waarom? Zijn een pak groter en niet de dure ccb's.

Kost de wereld niet en lijkt me terugverdiend bij herverkoop.

Als alles goed gaat komt de onze er begin 2019. Pas besteld en ik wil één van het laatste bouwjaar. Ik vermoed dat ze in 2020 niet meer te krijgen zijn.

Hopelijk geen CS of CSL versie meer, als die al te betalen valt...

Er komt een CS in 2020.

De grotere remmen zijn 16kg zwaarder, zijn niet keramisch en zullen hopelijk niet harder bijten. Met de gewone blauwe is de initiële stopkracht echt al atypisch BMW.
3
Varia / Re: Waarom een BMW voor u ?
« Laatste bericht door gfk807 Gepost op Vandaag om 15:23:16 »

Maar iedereen beleefd BMW op zijn eigen manier, en dat is ok :thumbsup:

Voila dat lees ik graag  :thumbsup:

Enjoy your bimmer, old or new  :clap:
4
E36 / Re: 1995 - E36 - ///M3 - Avus blauw
« Laatste bericht door Nostra Gepost op Vandaag om 15:18:38 »

:wow: Op deze foto's staat hij wel erg knap.  :drool:  Ik ben fan van oem wagens maar deze vorm van tuning kan ik zeker smaken. Een stijlvolle aanpassing die zeker niets afdoet aan de klasse van een  :///M:. Waren deze 18" of 17" ? Devilsextreme heeft ook nog originele BBS LM in 18" op z'n Avus blauwe cabrio.
Oem+ ftw!
5
Varia / Re: Waarom een BMW voor u ?
« Laatste bericht door Nostra Gepost op Vandaag om 15:17:42 »
Ook fan van deze redenering :thumbsup: en leuk geschreven :thumbsup:
S38 mag er ook nog bij :greddy:
M2 zou ik niet weigeren. Enkel als daily dan wel, dus meest voor de madam. Maar mijn hart zou ik er sowieso niet aan verliezen.
Die ben ik nog vergeten ;)
6
Varia / Re: Waarom een BMW voor u ?
« Laatste bericht door order66 Gepost op Vandaag om 15:05:12 »
Dus voor jou een M4 of een 440i en je bent tevreden  >:D

Tof dat je van oldies houdt, ik hou er zeker ook wel van maar heb de kennis niet om er zelf aan te werken en dan is het een zeer dure hobby imho.

Toegegeven ik ben ook een liefhebber van de 6 cilinders maar als lease hebben we zo een , toegegeven saaie , 225XE maar rijdt dat spel lekker zeg...

Beste daily die ik ooit had en ik had er toch wel al enkele sinds 1989 : Corrado, Astra Gsi, Saab 9-3 turbo (2 x cabrio en 1x break), Mazda RX-8, Mazda MX-5, Hyundai Tucson, Hyundai Santa Fé, 996 C4, 997 C2, bmw Z4, Alfa 159 Sportwagon, enz...

Sinds de Z4 heel erg gaan houden van BMW...nu aan ‘t aftellen naar m’n M140i als speeltje naast die 225XE...

Mijn kennis om eraan te werken is ook niet zo wild. Maar daar kan je voor wat voor sparen on the side, en niet-dealer kost ook minder voor meer. En wat is een dure hobby? Als je 4x op reis gaat per jaar kost het ook 20K. Of roken. Of zuipen >:D Ik ben er dagelijks mee bezig, geeft veel plezier, zelfs zonder er frequent mee te rijden.
Mijn daily (van de madam dus) is ook een 3.0 6cyl maar eigenlijk is mijn Riese en Müller mijn daily :toofunny:
Maar iedereen beleefd BMW op zijn eigen manier, en dat is ok :thumbsup:
7
Varia / Re: Waarom een BMW voor u ?
« Laatste bericht door Danny65 Gepost op Vandaag om 15:03:03 »
Ben ik een BMW liefhebber ?...
Wel ja volgens mezelf wel… OMG ik rij met een 3cyl diesel. Niet goed over nagedacht blijkbaar hehe ( of toch want hij heeft wél achterwiel aandrijving). :-*
Al mijn hele leven ( en dat is al even) ben ik “aangetrokken” door het merk BMW. :thumbsup:
Heb er ook verschillende gehad op die tijdspanne.
Ben ook oldtimer liefhebber en dan veelal ook van het merk BMW.
Alle “E” vanaf 21 kunnen op mijn bewondering rekenen. :thumbsup:
Is dat nu met een 1600cc of 5000 cc (bij wijze van spreken)  maakt voor mij niks uit. 8)
Ook kan ik, zoals er nu de laatste weken veel zijn, met smaak lezen over de mensen die een M140, M2, M4 enz en die wagens nog extra toerusten met allerlei mods… fantastisch toch ?. :)
Hetzelfde met de 3, de 5 , de 6, de 7 enz reeksen
Op het BB forum lees ik zo goed als alle topics dagelijks en met veel aandacht. 8)
En als ik dan gedaan heb met lezen stap ik met graagte in mijn diezelke. :clap:
Ben ik geen BMW liefhebber omdat ik met een 116d 3 cyl rijd en niet met minstens een 6 cyl 3000 cc?
Volgens mij niet maar soit.

Grtz,
Een BMW liefhebber

Mooi gezegd  :bow:
8
Varia / Re: Waarom een BMW voor u ?
« Laatste bericht door Vanber Gepost op Vandaag om 15:02:40 »
Ben ik geen BMW liefhebber omdat ik met een 116d 3 cyl rijd en niet met minstens een 6 cyl 3000 cc?
Volgens mij niet maar soit.

Grtz,
Een BMW liefhebber
Dan ben je een veel grotere liefhebber dan diegene die enkel met de ‘zware’ motoren willen rijden..
 :thumbsup:

Ikzelf ben al jaren liefhebber van BMW.
Heb 2 320d’s gehad. Altijd opgekeken naar de zwaardere modellen. Maar reed ook graag met mijn 4 cyl diesel, gewoon omdat mijn liefde voor het merk zo groot is.
Ik droom al jaren van een E92 V8 en waarschijnlijk zal ik er nooit 1 bezitten maar dat maakt mij daarom niet minder liefhebber dan iemand die er wel een heeft.

En mensen die zeggen dat alles stopt na E39 of weet ik veel..
Komaan  :iono:
9
4 Reeks / Re: 2017 - F36 - 440i xDrive GC - M Sport - Estoril blau
« Laatste bericht door Cedric Gepost op Vandaag om 15:00:31 »
Zeer mooi ! Ik ben momenteel aan het uitzien voor een 4 GC in Snapper rocks. Ik twijfel enkel nog tussen het zwart leer met blauwe contrastiksels icm het individual leer dashbord of de alcantara zetels. Zijn de deurpanelen en dashbord niet te 'cheap' uitziend zonder het individual pakket ?
10
Varia / Re: Kans of Kansloos / 0-100 tijden / ....-meting topic
« Laatste bericht door arbe Gepost op Vandaag om 14:58:45 »
Ah uiteraard ziet ge dat niet. Maar't verschil bij 120-160-200 is er wel.
Niet perse in het vaste zicht maar heel erg in't perifeer zicht dat afneemt - en uw ogen gaan ook veel meer moeten "zoeken". Op de autostrade misschien minder belangrijk maar toch een serieus verschil.

Maar dat is zoals die loze uitdrukkingen van mensen die "geconcentreerder" zijn als ze harder rijden.
Pagina's: [1] 2 3 ... 10