Auteur Topic: [ALG] Media-audio geluid  (gelezen 120 keer)

Offline plex

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
[ALG] Media-audio geluid
« Gepost op: 12 oktober 2017, 17:15:12 »
Hallo,

Ik heb sinds een week een BMW X3 met Hifi-systeem.
Ik kan via bluetooth muziek spelen vanaf mijn android telefoon (media-audio aangezet bij bluetooth)
Als ik dit gebruik dan krijg ik ook de meldingen van b.v. icoyote door mijn luidsprekers.

Als ik radio of een ander media beluister dan krijg ik de meldingen van de icoyote niet door de luidsprekers (ook niet door de telefoon)
Kan ik dit oplossen op één of andere manier?

Alvast bedankt!

Offline tom_il

• World Champion
Re: Media-audio geluid
« Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2017, 11:31:08 »
Meeste apps hebben de keuze tussen geluid langs bluetooth of telefoon. Dit ga je dus in de app op je telefoon moeten instellen. Of de geluidstreaming langs bluetooth volledig afzetten, maar ik vermoed dat je dit niet wil.
Pre-LCI 2007 E61 525dA

Offline Pannenkoek

• Grand Prix Winner
« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2017, 07:18:07 »
Ik dacht idd niet dat je Bluetooth kan streamen en radio luisteren tegelijkertijd. Zou betekenen dat je dak zowel radio als pakweg spotify zou kunnen luisteren via de wagen.

Offline M-Power

• Medewerker
  • World Champion
« Reactie #3 Gepost op: 17 oktober 2017, 02:34:01 »
vroeger kon je systeempje kopen dat op/tussen radio-antennekabel werd aangesloten en als er spraakaanwijzingen waren zond dat toestelletje het op Uw radio-antennekabel uit als RDS TMC verkeersinfo waardoor de op dat moment spelende bron gedurende de tijd vd aanwijzing kon onderbroken worden doordat er "verkeersinfo" binnenkwam in je radio .

Of dat nu nog bestaat weet ik niet