Auteur Topic:  [E90] Airbag fout melding  (gelezen 344 keer)

Offline extreme

• Trade Count: (+1)
  • Pole Position
  • ni mi mij
[E90] Airbag fout melding
« Gepost op: 8 maart 2017, 23:33:23 »
Ik heb mijn airbag losgekoppeld zonder de batterij los te koppelen en nu heb ik natuurlijk de fout 93b4 airbag error , veiligheidsgordel enz..  Kan de fout niet wissen met inpa, tool32 of carly.  Weet iemand raad hoe ik de fout wegkrijg ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
As you were , I was . As I'm , you will be .

Offline extreme

• Pole Position
  • ni mi mij
Re: [E90] Airbag fout melding
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2017, 22:49:40 »
kan beter wat gaan zoeken op youtube of andere media want er komt geen reacties. blijkbaar ben ik de eerste die dit probleem tegenkomt.  :jpshakehead: :jpshakehead:

Offline b_ken

• Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2017, 07:32:40 »
Airbagfout kan normaal zonder probleem gereset worden. Tenzij er echt iets niet in orde is. Steken alle stekkers terug in zoals het hoort ? Bij uitlezen geeft die toch wel veel specifieker aan wat er scheelt dan "airbag fout". Welke fout precies kun je uitlezen ?

Zeer vage of onvolledige foutomschrijvingen geven hier meestal weinig reactie, omdat er dan ook weinig zinnigs te zeggen is.

Online Phantom Five

• Premium Member
  • Trade Count: (+4)
  • World Champion
« Reactie #3 Gepost op: 13 maart 2017, 07:35:54 »
Airbagfout kan normaal zonder probleem gereset worden. Tenzij er echt iets niet in orde is. Steken alle stekkers terug in zoals het hoort ? Bij uitlezen geeft die toch wel veel specifieker aan wat er scheelt dan "airbag fout". Welke fout precies kun je uitlezen ?

Zeer vage of onvolledige foutomschrijvingen geven hier meestal weinig reactie, omdat er dan ook weinig zinnigs te zeggen is.
:exactly:
I REALLY DON'T CARE WHAT OTHER PEOPLE THINK OF ME.

Offline extreme

• Pole Position
  • ni mi mij
« Reactie #4 Gepost op: 13 maart 2017, 20:43:29 »
Alle stekkers zitten goed in. Dubbel gecontroleerd. Fout is zoals hierboven 93b4  b-pillar stage 2.     

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline Slayerinternal

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 30 maart 2017, 18:42:03 »
Dag Extreme,
Mijn vorige wagen was ook een bmw e90, het kan te maken hebben met de ijzer clamp op uw batterij, lijkt miss niets los te zitten maar ik moest soms ook een paar keer flink erop duwen ( zonder zienbare verandering) en dan nogmaals met inpa uitlezen en dan was het weg, en dan sprong het soms weer aan met een vluchtheuvel te snel te pakken, veel succes  :thumbsup:

Offline extreme

• Pole Position
  • ni mi mij
« Reactie #6 Gepost op: 7 april 2017, 22:57:25 »
Hi , Probleem is opgelost . bij het stuur af te nemen omdat ik de pinkerhendels wilde veranderen heb ik waarschijnlijk de kabel beschadigd. nieuwe kabel , en fout wissen en klaar . thx