Auteur Topic:  E46 320D onderhoud, vragen  (gelezen 1360 keer)

Offline Nielsoow

• Trade Count: (+1)
  • Pole Position
E46 320D onderhoud, vragen
« Gepost op: 3 juni 2013, 14:37:22 »
Dag Frits,

Ik heb hier op het forum en her en der goede dingen gelezen over jullie werk.

Ik heb hieromtrent een paar vragen:

1) Ik meen begrepen te hebben dat jullie ook onderhoudsbeurten doen, maar doen jullie ook onderhoud aan gewone, geen  :///M: wagens?
2) Wat is een goede termijn om op onderhoud te komen? Ik heb mijn wagen 2e hands gekocht, ondertussen staat er bij het starten van de wagen: service: 22.500 km. Ik heb dus ondertussen een kleine 8000 km met de auto gereden, maar heb die zelf nog nooit naar de garage gebracht. Nog 22.500 km wachten lijkt me lang?
3) Is een onderhoud bij jullie veel duurder dan bij een andere garage/BMW dealer. (Studentenbudget :jpshakehead: )

Groeten,
Niels
BMW E46 High Excecutive 320D Sedan "SteelBlue" 2004

"Only when absolute perfection is achieved, the mighty blue-white propellor badge will be placed on it."

Offline Janske21

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • Grts
Re: E46 320D onderhoud, vragen
« Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2013, 15:36:38 »

Dag Frits,

Ik heb hier op het forum en her en der goede dingen gelezen over jullie werk.

Ik heb hieromtrent een paar vragen:

1) Ik meen begrepen te hebben dat jullie ook onderhoudsbeurten doen, maar doen jullie ook onderhoud aan gewone, geen  :///M: wagens?   Ja dat doen ze.
2) Wat is een goede termijn om op onderhoud te komen? Ik heb mijn wagen 2e hands gekocht, ondertussen staat er bij het starten van de wagen: service: 22.500 km. Ik heb dus ondertussen een kleine 8000 km met de auto gereden, maar heb die zelf nog nooit naar de garage gebracht. Nog 22.500 km wachten lijkt me lang?   heeft hij een onderhoud gehad toen jij de wagen kocht? Als de BC aangeeft dat hij een service nodig heeft kan het zeker geen kwaad om eens langs te gaan bij de Frits.
3) Is een onderhoud bij jullie veel duurder dan bij een andere garage/BMW dealer. (Studentenbudget :jpshakehead: )   PSG is geen officiële BMW garage dus is hij al zeker goedkoper dan de officiële garages, er zijn mss goedkopere plekken maar als je bij PSG gaat ben je zeker dat de wagen in zeer goede handen is.

Groeten,
Steven

Offline Nielsoow

• Trade Count: (+1)
  • Pole Position
« Reactie #2 Gepost op: 3 juni 2013, 18:44:15 »
Bedankt voor je reactie, Steven!

Ik ga dus zeker een keer op onderhoud gaan bij PSG, is ook vlakbij!

Mijn BC geeft dus aan dat ik pas een service nodig heb binnen 22.000 kilometer. De verkoper claimde een service gedaan te hebben, maar ik weet het dus niet zeker.

Ik zal binnen dit en 2 weken zeker eens passeren. Best afspraak maken op voorhand?

Groeten,
Niels
BMW E46 High Excecutive 320D Sedan "SteelBlue" 2004

"Only when absolute perfection is achieved, the mighty blue-white propellor badge will be placed on it."

Offline erq

• Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • Race Legend
« Reactie #3 Gepost op: 3 juni 2013, 18:51:07 »
Bedankt voor je reactie, Steven!

Ik ga dus zeker een keer op onderhoud gaan bij PSG, is ook vlakbij!

Mijn BC geeft dus aan dat ik pas een service nodig heb binnen 22.000 kilometer. De verkoper claimde een service gedaan te hebben, maar ik weet het dus niet zeker.

Ik zal binnen dit en 2 weken zeker eens passeren. Best afspraak maken op voorhand?

Groeten,
Niels

Je stuurt best een PB of mailtje naar Frits zelf, want ik heb begrepen dat ze wegens het vele werk zich meer gaan toeleggen op performante benzinewagens...  ;)
“That’s thirty minutes away. I’ll be there in ten.”  Winston Wolf  – Pulp Fiction

E61 535da  - E86 Z4 QP 3.0si - A6 2.7 Biturbo - F11 525da