Mijn Voertuig > i Reeks

2022 iX3 Impressive LCi- Phytonic Blue

<< < (2/2)

Nemus:

--- Citaat van: erq op 28 maart 2022, 14:45:46 ---Snelle levering! Lucky you!

Ben echt el benieuwd naar wat irl reviews van deze IX3.
Zelf ook aan het kijken voor een 3 hybride, maar de maandbedragen in vgl met deze IX3 doen me serieus twijfelen mn SUV-aversie aan de kant te schuiven  :P

--- Einde van citaat ---

De bestelling is geplaatst in december, maar de levering is al verlaat naar eind augustus. Het duurt dan ook een maand of 3 4 voor hij hier is met de boot. Productie zou ongeveer deze maand moeten plaatsvinden. Nog even langer wachten dus...

erq:
Vorige week geinformeerd, nu bestellen is levering op net 1j (geschat). Dus die 8 maanden van jou is aanzienlijk sneller.

dobbelsteen:

--- Citaat van: erq op  6 april 2022, 13:15:49 ---Vorige week geinformeerd, nu bestellen is levering op net 1j (geschat). Dus die 8 maanden van jou is aanzienlijk sneller.

--- Einde van citaat ---
Een maand geleden zeiden ze ook al ten vroegste 2023 levering, dus idd 8 maand is een zeer snelle levering.

Nemus:

--- Citaat van: dobbelsteen op  6 april 2022, 13:44:30 ---Een maand geleden zeiden ze ook al ten vroegste 2023 levering, dus idd 8 maand is een zeer snelle levering.

--- Einde van citaat ---
Dan hoop ik dat de levertermijn gehaald wordt... Misschien heb ik geluk dat ik 'op tijd' besteld heb, voordat er massaal veel mensen overstappen op elektrisch. Je begint ze trouwens ook al veel te zien in het straatbeeld, al zijn dat meestal toch nog de pre-facelift modellen. Al is er achter mijn hoek wel al eentje met het gefacelifte model, en dat ziet er wel heel goed uit.

Laten we hopen dat ze daar snel voortmaken met produceren  :D

Nemus:

--- Citaat van: Nemus op 21 april 2022, 09:41:18 --- Dan hoop ik dat de levertermijn gehaald wordt... Misschien heb ik geluk dat ik 'op tijd' besteld heb, voordat er massaal veel mensen overstappen op elektrisch. Je begint ze trouwens ook al veel te zien in het straatbeeld, al zijn dat meestal toch nog de pre-facelift modellen. Al is er achter mijn hoek wel al eentje met het gefacelifte model, en dat ziet er wel heel goed uit.

Laten we hopen dat ze daar snel voortmaken met produceren  :D

--- Einde van citaat ---

Wel, het lijkt erop dat ze de productie niet halen... De wagen is uitgesteld tot Oktober.  :(

Dat is toch wel een beetje balen. Maar niets aan te doen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie