Neen, ik kan daar niet mee instemmen. Midden de jaren 80 moest ik met mijn GSi met 115pk ook uitkijken hoor, stonden toen ook al flitspalen. Als iedereen er zo over denkt kan BMW zijn
afdeling sluiten. Al goed is het zo niet.
Klopt, je kan altijd als je maar wil zonder onnodige gevaren te creëeren. Een AMG/M/RS/... hebben is perfect te verantwoorden als je er alle "maar"-en bij neemt. De verkoopscijfers voor dit gamma van wagens liegt er niet om.
Ik volg GFK al een tijdje op dit forum en ken hem niet persoonlijk maar denk dat de M2 eerder impulsief was omdat zovelen indertijd één kochten. Je sprak van je 120i over power te kort, je kocht een M140i om meer power te hebben en toch nog functionaliteit te hebben.
Dan ging je naar een M2 en dacht ik al... ahneen eh! Ma bon, vanop de zijlijn toe kijken is altijd leuk om het overzicht te behouden.
In dertijd van je Porsche, de 120i enz was het ook al dat je er "nergens" nog iets mee kon doen eh...
Ik denk eerder dat de rekening van M rijden u deed nadenken.
Ik smijt niet met stenen maar uw uitleg, reden en redeneringen trekken op niks. Zeg gewoon hoe het echt is.
Voor je zegt dat ik niet weet waarover ik spreek, ik heb de rekening grondig gemaakt om met een M te rijden. Ik heb het niet gedaan en heb het pad van vastgoed gekozen.
Laat het verweer maar komen, tis een forum voor iets!
Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk