Mijn Voertuig > i Reeks

2022 - i4 M50 Brooklyn Grey - Cancelled -

<< < (2/3) > >>

Baarsje:

--- Citaat van: rolelael op 24 oktober 2021, 07:58:52 ---knap ! Nu op de productie week zou ik niet blindstaren. Want er zijn nog geen slots kenbaar gemaakt ( quote het antwoord van mijn dealer vorige week )

Lijkt mij ook, maar ik hoop het voor je , dat het zeer optimistisch is qua levertijd. Mijne m50 is mid augustus besteld en ik heb een voorlopige datum van 25/4/2022 gekregen. Maar de opmerking om de dealer terug te contacteren in december. Dan zou hij met zekerheid kunnen zeggen wanneer de wagen ingepland staat.

--- Einde van citaat ---

We zullen er helaas geen invloed op hebben🤷‍♂️ Afwachten maar en het beste hopen.🤞

Dirk9700:
Proficiat met je aankoop, volgende week zondag(30/01) ga ik de bestelbon gaan ondertekenen in de dezelfde kleur  :///M:

Groeten,
Dirk

Aldabra:
Knap, helemaal mijn smaak qua kleuren.

M&M:
Dik hok 😮 al meer details over de levering?

Baarsje:
Met pijn in het hart. Mijn bestelling geannuleerd omwille van de verplaatsing van de productieweek naar wk 39 2022. Zo lang ga ik echt niet wachten en stel het elektrisch rijden nog maar een jaartje of twee uit.
In de plaats een G23 m440i premium selection gekocht. Normaal gezien over twee weken levering.😀😎

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie