Mijn Voertuig > i Reeks

2022 - i4 M50 - Brooklyn Grey

<< < (8/9) > >>

erq:

--- Citaat van: rolelael op  1 april 2022, 18:38:34 ---de blauwe start knop is al vervangen door een alu kleur ( de std button ) en de blauwe accenten op de versnellingspook gaan er straks of morgen ng uit en de std komt erin :-)

--- Einde van citaat ---

interessant! Waar besteld?

rolelael:
De blauwe knop gewoon vervangen door een original part van de ICE 4 reeks ( besteld bij bmw EKriss NL )
De blauwe delen van de schakelpook heb ik vervangen door ook de originele. Nu die stukjes zijn niet appart verkrijgbaar ; je dient een complete pook te kopen (93 ex btw ) of zoals ik geluk gehad op ebay DE een ' nieuwe ' kunnen kopen voor 69 eur inc btw.

Vervangen is nog geen 10 min werk voor beiden.

Bakerman911:
Machtig schoon spel, ferm kleurke ook :wow: :wow: :wow:, benieuwd hoe dat gaat rijden :///M: :///M: :///M:

rolelael:
Hoe dat rijdt? Machtig. Niet normaal

Er hebben al vrienden in gereden om te proberen en die zeiden , ik heb al met snelle wagens gereden ( amg ) etc en dit is toch wel een ander niveau. Blijven gaan.  Telkens een smile op mijn gezicht ook. Al kan ik er merendeel ook gewoon van genieten om rustig om eco te rijden.

Als je launch control gebruikt zit je nog een dimensie verder :-)

Bakerman911:
Enig idee hoeveel km je echt kan rijden met een volle batterij :thinking: :thinking: :thinking:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie