De Werkplaats > Detailing & Reiniging

Stuurwiel opnieuw kleuren

(1/2) > >>

kingpin:
Hallo,
Mijn f30 m-sport stuurwiel begint kale plekken te vertonen.  Ik had dit graag opnieuw gekleurd.
Heeft iemand een idee waar ik de juiste leather dye kan vinden om de originele finish te verkrijgen?
Alvast bedankt,
Kingpin

Edit:  of een plaats waar ze dit doen met goed resultaat mag ook altijd...

SamuelG:
Ik heb op mijn vorige BMW gewoon een nieuw stuurwiel gekocht en zou dit ook echt aanraden. Ik betaalde bij Rhenoy onderdelen 125 en 25 verzending voor een nieuw stuur. Ze zouden deze van wagens halen die worden omgebouwd voor circuit gebruik. Ik vind persoonlijk dat een nieuw stuur direct een frissere look geeft en voelt ook zeer aangenaam. Het nieuwe stuur plaatsen op zich is ook zeer goed zelf te doen... met een beetje hulp van YouTube natuurlijk. ;)
Bij Rhenoy zijn ze momenteel uitverkocht dacht ik. Ik verwacht dat ze deze wel opnieuw zullen binnen krijgen eigenlijk. Bij repoarts kan je ze vinden voor 225 zie link.
https://www.reparts.nl/product/m-stuurwiel-leder-bmw-3-serie-f30-3074437/

skink:
Je kan ook je stuur opnieuw laten bekleden.

Ik heb dit ook gehad op mijn stuur van mijn f10, en was bang indien ik terug origineel kocht ik na enige tijd hetzelfde probleem zou krijgen.
Daarom beslist om deze opnieuw te laten bekleden met nappa exclusive leder en M stitching.

HeavyD:

--- Citaat van: skink op 21 juli 2021, 09:23:58 ---Je kan ook je stuur opnieuw laten bekleden.

Ik heb dit ook gehad op mijn stuur van mijn f10, en was bang indien ik terug origineel kocht ik na enige tijd hetzelfde probleem zou krijgen.
Daarom beslist om deze opnieuw te laten bekleden met nappa exclusive leder en M stitching.

--- Einde van citaat ---
Nice. Waar heb je dat laten doen?

Iksree:

--- Citaat van: HeavyD op 21 juli 2021, 10:36:24 ---Nice. Waar heb je dat laten doen?

--- Einde van citaat ---
https://www.facebook.com/ImDesingBe/

Hier is @skink geweest.
Dacht Danny overlaatst ook nog

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie