De Werkplaats > Detailing & Reiniging

PPF + Coating regio Gent - Antwerpen - West Vlaanderen

(1/7) > >>

Angelo-Taycan:
Hallo jongens

Het is een tijdje geleden dat ik hier actief was vanwege druk schema. De A35 AMG is intussen verkocht en de Porsche Taycan is onderweg voor levering begin mei.

Nu zal ik sowieso een PPF + coating laten plaatsen zodat ik mij geen zorgen moet maken om de lak.

Wie heeft er goeie contacten en weet wat een aanvaardbare prijs is voor PPF + Coating auto en velgen.

Heb al prijzen gehad van 4200 tot 2300 (en bijna exact dezelfde behandeling). Dus graag wat meer informatie en ervaringen!

Bedankt alvast

Floere Frans:
Ik heb een heel goed adres maar dat is 2 uren rijden van Gent :-(
Detailing Art in Hamont-Achel. Jeffrey (een goede vriend van mij) heeft ook een eigen website.
Ik heb daar al mijn mineraalgrijze BMW 530 , de vrouw haar Porsche Cayenne en mijn (reeds verkocht) Porsche Cayman laten doen. Nu komt mijn witte BMW M4 aan de beurt. De Cayenne stond vol (zelfs diepere) krassen en leek na behandeling nieuw met enorm veel glans. De vorige eigenaar was een wekelijkse bezoeker van de carwash :-(
Ik kan je via whatsapp wel wat filmpjes sturen van mijn auto's die daar behandeld werden.
De prijzen die jij noemt hanteert hij zeker niet !

Floere Frans:
Foto's zeggen meer dan woorden.....

Angelo-Taycan:

--- Citaat van: Floere Frans op 16 maart 2021, 13:19:58 ---Ik heb een heel goed adres maar dat is 2 uren rijden van Gent :-(
Detailing Art in Hamont-Achel. Jeffrey (een goede vriend van mij) heeft ook een eigen website.
Ik heb daar al mijn mineraalgrijze BMW 530 , de vrouw haar Porsche Cayenne en mijn (reeds verkocht) Porsche Cayman laten doen. Nu komt mijn witte BMW M4 aan de beurt. De Cayenne stond vol (zelfs diepere) krassen en leek na behandeling nieuw met enorm veel glans. De vorige eigenaar was een wekelijkse bezoeker van de carwash :-(
Ik kan je via whatsapp wel wat filmpjes sturen van mijn auto's die daar behandeld werden.
De prijzen die jij noemt hanteert hij zeker niet !

--- Einde van citaat ---
Klinkt veel belovend, alleen die 2u rijden is bijna geen optie. Ik werk 6/7 in mijn zaak van smorgens tot savonds dus om 2u naar daar te rijden en dan nog terug naar huis geraken is bijna onmogelijk... Dat is een rit van 6u in totaal.

Wel prachtig werk amai ziet er top uit!

GeoBem007:
Car Detailing Corner
Mario's Garage (ni zeker of Mario ppf doet eigenlijk)
Unit M
Pole Position
Polywax
Dytail
Wax-it

...

Prijzen liggen vaak uiteen om verschillende redenen:
- gebruik van andere (merken) producten
- bepaalde stappen wel of niet doen (aantal stappen polieren, bepaalde zaken wel of niet coaten, kuisen, ...)
- uurprijs varieert omwille van zoveel verschillende redenen (overhead costs of bv. uurprijs dat detailer mee weg kan komen, ...)

De detailers hierboven zijn "gerenommeerd" en werken zo goed als allemaal met Gyeon, dus de vergelijking in producten is snel gemaakt.
Van alle detailers kan iemand wel een horrorverhaal noemen en omgekeerd zijn er velen ook telkens tevreden.
Ik vind het een moeilijk beroep, chapeau voor die gasten :-)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie