Mijn Voertuig > Z Reeks

2013 - E89 - Z4 - sDrive28i - Valencia Orange

(1/14) > >>

selder:
Nooit gedacht dat ik zo snel een thread zou kunnen maken!

Het verhaal van deze Z4 begint in deze thread: http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=71509.0.
Heb uiteindelijk toch een paar verschillende Z4's gezien en test-gereden, maar bij geen enkele had ik van in het begin een goed gevoel of klik.  De grootste kanshebber was een grijze Z4 die aangeboden werd met 4 jaar BMW Premium garantie, maar dan achteraf bleek dat hier toch héél veel "verhaaltjes" naar boven kwamen (geďmporteerd schadegeval uit Duitsland, M-bumpers zonder M-pack, problemen met de servotronic,...) Geen vertrouwen meer in, en dus besloten van niet met deze verder te gaan.

Tot dat er begin deze week ineens een Valentia Orange op autoscoot te koop aangeboden werd.  Ik heb onmiddellijk gereageerd en was de eerste die er een testrit mee deed 😀

Het wordt dus een Z4 E89 sDrive28i LCI van in 2013 en 79K Km op de teller.
De kleur is Valentia Orange, en hoewel ik de exacte naam van het pack nog moet opzoeken denk ik dat het "Hyper Orange Pack" noemt, met dus ook oranje alcantara accenten op het dashboard, en oranje stiksels in het leer.

Deze heeft geen M-pack, maar bij het in het echt zien van deze kleur is dat echt niet noodzakelijk. Bij een M-pack heb je wat meer optisch geweld achteraan, en zonder M-pack lijkt hij wel braver achteraan.

Denk dat het nog zo'n 1,5 tot 2 weken zal duren eer ik hem kan ophalen, hij moet nog gekeurd worden voor verkoop en dat kan ten vroegste 10/2, daarna nog op onderhoud bij de BMW garage voor de motorolie, en dan nog de mallenmolen met de verzekering etc.

Alle foto's: https://imgur.com/gallery/LKmf230

Vooralsnog geen modificaties gepland, en ben er eigelijk betrekkelijk weinig van plan.
Ik wil wel eens onderzoeken of zwarte nieren en die chroom-accenten in in de voorbumper

s2000jan:
Proficiat ! Schoon machien !  :thumbsup: :clap:

order66:
Proficiat, speciaal met dat oranje vanbinnen.

selder:
Inderdaad, dat "hyper orange pack" (moet daar nog bevestiging van krijgen of die de juiste benaming is) was inderdaad "speciaal" op de foto's, en eerlijk gezegd wou ik zéker afwachten om dat in het echt te zien.  In het echt is het namelijk verschrikkelijk mooi! Zoveel mooier dan op de foto, en zeker als je in de auto aan het rijden bent.  Echt heel goed gedaan en heel tevreden van 😀

stevos:
Welkom!

Mooie keus! Had het al gelezen op userbase  8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie