Mijn Voertuig > i Reeks

2021 - iX3 Impressive - Phytonic Blue

(1/7) > >>

Thanis:
Morgen teken ik de bestelbon voor een iX3. Mijn F10 eigenlijk nog altijd niet beu, maar een 2de kindje en de fiscaliteit hebben met richting SUV en EV geduwd. Aangezien ik redelijk trouw ben aan BMW en niks anders dan goeie reviews heb gezien, toch maar voor de iX3 gegaan. Heb nog wel een EQC en e-Tron testgereden, maar de EQC kon me echt niet bekoren, kitscherig interieur en serieus deinen/zwalpen in de bochten. De e-Tron vond mijn vrouw dan weer te bruut en te 'grijs' vanbinnen :-)

Aangezien de optielijst redelijk beperkt is bij de iX3 (goed of slecht ?) is het een full option geworden, er was niks meer over om bij te klikken. Bedoeling is om het ongeveer zoals hieronder geleverd te krijgen (in Juli  :wow:)

Phytonic Blauw, Mokka Vernasca leder interieur (en zwarte hemel), Ash Grey houtinleg, shadowline rondom (behalve de getinte ruiten, dat wil mevrouw niet).

UPDATE 14/08/2021 - HIJ IS GELEVERD :-)

pukkie007:
Dit is idd de hedendaagse alleskunner van BMW.

X4-5-6-7 zijn ofwel te ruim voor dagdagelijks gebruik, minder geslaagd van design of te prijzig.  :imho:

Lijkt me een grote kanshebber om de 740e hier op te volgen.

GeoBem007:
:thumbsup:

Proficiat. Wanneer levering?

En 't is een sDrive35 dus nog lekker rwd :D

Thanis:
Levering in Juli. En inderdaad ... ik vond het helemaal geen probleem dat deze RWD only is -- lijkt me qua 'fun' in de rug wel het leukste met dat directe koppel in lage toeren :)

Ben.:
Juli, dat is rap!  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie