Mijn Voertuig > E8X

2010 - E88 - 135i - Style 313 Velgen

(1/13) > >>

Tmass:
Het is zover, na verleden jaar een Mini Cooper S gekocht te hebben en een maand later de E46 M3 verkocht te hebben, jeukte het te veel en moest er toch terug een BMW komen, en het is een 135i geworden, een premium selection gekocht in WalloniŽ.

Kleur: Sapphirschwarz
Interieur: leder Korallrot
Velgen: 18" 261M

Opties: 
*M-pakket
*M-sportophanging
*DKG sportversnellingsbak met dubbele koppeling
*M-sportstuur met schakelpaddles en multifunctietoetsen
*Comforttoegang
*Navigatie
*Brake Energy Regeneration
*Sportzetels
*Elektrische zetels met geheugen
*Verwarmde zetels
*Xenon
*Electronisch gestuurde airco
*Cruise control
*PDC
*Automatisch dimmende binnenspiegel
*Adaptieve bochtverlichting
*Sportknop
*Skizak
*Bluetooth en usb
*Centrale armsteun
*Regen- en lichtsensor
*Windscherm
*Lichtpakket

Eerste indrukken na 2 dagen? Beter dan de E46 M3, iets minder agressief maar minstens even leuk om mee te rijden. De DKG is gewoon zalig, voor mij hoeft een manuele niet meer. Cabrio rijden is zalig, kan je maar weten eens je het gehad hebt blijkbaar, wel enorm chance gehad met het weer want wachten tot de lente op schoon weer had jammer geweest. Het geluid van de 135i kende ik wel al maar in combinatie met de cabrio is dit fenomenaal, door een tunnel rijden is zowaar orgastisch. Qua opties zit ik ook wel goed, comforttoegang is zeer handig, het is tevens mijn eerste wagen met oem-navi en alles loopt zodanig goed ineen in het menu, de meerprijs zeker waard. Qua looks ben ik ook tevree, zeker met het dak open, zalige looks en een "fat ass".
Toekomstplannen zijn er niet direct, wagen is af zoals hij is vind ik maar het kan natuurlijk altijd beter  ;)
En nu enkele foto's:

Mat:
Welcome Back Bitch  :razz: ;D Vandaar dat ik de M3 niet meer zag staan aan diene cafe  ;D

bigdave:
ah my brother from another mother  :neener:   is idd zalig machien om in te vertoeven

JD1981:
Mooie aankoop.

Woodykipo:
Zeer knap :thumbsup: Premium selection gekocht?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie