De Werkplaats > Carrosserie & Ramen

Voorruit vervangen / herstellen?

<< < (6/10) > >>

BlueBlackBimmer:

--- Citaat van: Stijnley op  6 januari 2016, 21:05:51 ---Iemand ervaring met een bedrijf rond Gent?

Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe voorruit wegens te veel steenslag. Officiële bmw-prijs is 970€. Alternatieven schommelen rond 300€!

Het grote verschil maakt me toch wat zorgen, is er iets waar ik dien op te letten bij de goedkopere garages (type glas, lijm of ikweetnietwat)?

Liever een officiële ruit, maar 600€ verschil is wel té groot!

--- Einde van citaat ---

Hier ben ik ook benieuwd naar, veel steenslag van vorige eigenaar dus wil ook mijn voorruit laten vervangen.
Iemand een idee?

Grtz B&Bbimmer

sharky:

--- Citaat van: Stijnley op  6 januari 2016, 21:05:51 ---Iemand ervaring met een bedrijf rond Gent?

Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe voorruit wegens te veel steenslag. Officiële bmw-prijs is 970€. Alternatieven schommelen rond 300€!

Het grote verschil maakt me toch wat zorgen, is er iets waar ik dien op te letten bij de goedkopere garages (type glas, lijm of ikweetnietwat)?

Liever een officiële ruit, maar 600€ verschil is wel té groot!

--- Einde van citaat ---

De meeste autoruiten komen van één dezelfde verdeler namelijk PILKINGTON. Bij Carglass betaal je gewoonweg véél te veel voor uw ruit.
Ik kan alvast onderstaande aanbevelen. Supervriendelijke kerel, werkt met erg voorzichtig zodat de auto niet beschadigd geraakt. Om een idee te geven, autoglasrepair vervangt onder andere de voorruiten voor BMW Jorssen op de A12. Wel aan een ander prijskaartje dan in zijn eigen werkplaats. Reken op +/- 50% korting. Hij kan identiek dezelfde ruiten met het BMW logo ook plaatsen maar die zijn duurder...

AUTOGLASREPAIR
De Deckers Danny
werkplaats:
Boomsesteenweg 85
2630 Aartselaar

Fax : 03/298 65 96
Tel : 0477/45 75 53
mail: Info@autoglasrepair.be

Phantom Five:
Handig voor de mensen die geen glasbraak in hun verzekeringspolis hebben  :thumbsup:.
Ik heb het echter wel (full omnium) en bij mijn verzekeringsmaatschappij hoef ik niet naar Carglass (waar de meeste maatschapijen mee werken) maar mag ik gewoon bij een officiële dealer een BMW ruit laten monteren  :thumbsup:

midas:

--- Citaat van: Phantom Five op 25 augustus 2016, 04:07:45 ---Handig voor de mensen die geen glasbraak in hun verzekeringspolis hebben  :thumbsup:.
Ik heb het echter wel (full omnium) en bij mijn verzekeringsmaatschappij hoef ik niet naar Carglass (waar de meeste maatschapijen mee werken) maar mag ik gewoon bij een officiële dealer een BMW ruit laten monteren  :thumbsup:

--- Einde van citaat ---

Bij een dealer met een zekere franchise dan?
Een herstelling/vervanging bij carglass is meestal gratis indien u een polis glasbreuk onderschreven hebt,maar indien de hersteller een dealer zou zijn dan is er meestal een vrijstelling voorzien.

Phantom Five:

--- Citaat van: midas op 25 augustus 2016, 07:19:29 ---Bij een dealer met een zekere franchise dan?
Een herstelling/vervanging bij carglass is meestal gratis indien u een polis glasbreuk onderschreven hebt,maar indien de hersteller een dealer zou zijn dan is er meestal een vrijstelling voorzien.

--- Einde van citaat ---

Nope o,o Euro franchise.
Maar ja mijn verzekering neemt ook geen bedrijven aan en ook geen leasewagens.
Enkel maar privé personen en daarom dat zij ook ver onder de marktprijzen met andere verzekeringen liggen.
Een ander feit dat ze zulke service kunnen aanbieden en goedkoper kunnen werken is dat ze maar met een beperkt aantal bijkantoren werken. In iedere provincie in Vlaanderen of Vlaams talig gebied ligt er 1 centraal per provincie, enkel in de grotere provincies liggen er max 2.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie