De Werkplaats > Banden & Velgen

[ALG] RDC - RPA

<< < (2/6) > >>

Frits:
Ja, dan zegt die bij mij 'tyrecontrol inactive'...  Da worde gewend :D

Marcsken:

--- Citaat van: Frits op 18 maart 2007, 20:37:24 ---Ja, dan zegt die bij mij 'tyrecontrol inactive'...  Da worde gewend :D

--- Einde van citaat ---

:D  Juist .... en ge rijd toch langer met de zomerset dan met de winter hé.  ;)

Frits:
Waarom ga je trouwens opnieuw voor runflats?

Het rijcomfort is minder, je kan er niet zo sportief mee rijden...  Ik heb in mijn M5 ook geen reservewiel, geen thuiskomerke, niks.  Als ik platte band heb, heb ik gewoon pech.  Nog niet voorgekomen in die 75.000 kms die ik al gebold heb.

Ik heb eigelijk in de 7 jaar dat ik BMW-rijder ben, nooit een wielsleutel bijgehad, nooit een krik bijgehad, en nog maar ooit ene keer plat gereden.  Klapband.  Dus dan hebde aan zo ne runflat ook al niks...

Marcsken:
Je hebt daar wel een punt, en eigenlijk was ik er ook al over aan het denken.  ;)
Volgens mij moet de RDC toch uit te zetten zijn ook, zodat die foutmelding er niet meer komt.
K'zal morgen ne keer kijken.

Als het zo opgelost wordt (met gewone banden dus), ga ik wel zo een spuitbuske in de auto leggen die je in de platte band moet spuiten (niet da buske maar de inhoud hé  ;) )

PsynceFiction:
Ik zou zelf nooit voor runflats gaan. Iedereen komt er van terug. Het rijcomfort zou heel wat minder zijn. Aan jou de keuze.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie