BMW Algemeen > Testverslagen

[e91] naar spanje en terug....280000km super

<< < (5/5)

Dean W.:
Wij zijn ook eens in één trek naar Murcia geweest met de auto. Was wel een Opel Astra 1.7 Tourer van 2011, mijne broer wou eens een ander merk zo te zien.

Is wel gevaarlijk hoor, met de vermoeidheid icm het rijgedrag van de Fransen. Spanjaarden zijn ietsjes beter, maar die Fransen, tgoh... Rechts voorbijsteken is daar blijkbaar niet verboden denken ze, maar ja er zijn dan ook zoveel middenstrookrijders :P. Veel meer verkeersagressie dan hier, vind ik toch. Meteen claxoneren, plotseling verplaatsen. En iets wat Spanjaarden en Fransen toch veel doen is hun pinkers laten opstaan. Bv. ze verplaatsen zich één rijstrook naar links en laten hun pinker naar links opstaan. Doen die dat expres, of vergeten ze die gewoon?

De gps heeft ons ook eens door een soort van brede "boerenweg" gestuurd gevolgd door smal boerenwegje voor een stuk of 20km ipv de snelweg, omdat er zogezegd vertraging zat op de snelweg... Hahaha, die baan was in zo'n slechte staat. De zijkanten waren helemaal afgebrokkeld en de baan zelf vol met putten. Daar zou ik niet willen rijden met een oude wagen >:D.

Mooi dat je BMW het zo goed volgehouden heeft. Zal wel wat beter geweest zijn dan onze Opel, alhoewel ik er ook niet mag over klagen. Maar BMW is nu eenmaal echt rijplezier ;).

rob40:
ja idd echt rijplezier en nog steeds,vandaag Staat er 301000 km op.rijd nog hetzelfde als vorig jaar nu wel met nieuwe koppeling en t mvliegwiel en wat olie....bolt echt lekker.
neem altijd de tomtom mee dat spaart veel gezinsdramas onderweg hahaha

3-tje:
wat km's betreft: E36 318TDS heeft bij mij 400k gereden en mijn vorige, E46 318d had er 300k opstaan en bolt nog altijd rond ergens in Frankrijk.
M.a.w., ze kunnen wel wat aan als je ze goed soigneerd  :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie