BMW Algemeen > Testverslagen

[e91] naar spanje en terug....280000km super

<< < (4/5) > >>

Stiggie:
Nice   :thumbsup:

'echt geknald door frankrijk en spanje ' ... is dit dan nog mogelijk daar, ik dat dat er zo'n strenge controle was?

Borz:

--- Citaat van: Stig op 21 augustus 2013, 19:04:16 ---Nice   :thumbsup:

'echt geknald door frankrijk en spanje ' ... is dit dan nog mogelijk daar, ik dat dat er zo'n strenge controle was?

--- Einde van citaat ---

Zal waarschijnlijk niet letterlijk bedoeld hebben... Want paar posts lager staat dat er zelden volgas wordt gereden  :thumbsup: en 2200km op 2 dagen is ook niet bepaald megarap  :)
Dus hop naar 300.000km. Congratz!  :thumbsup: :thumbsup:

rob40:

--- Citaat van: Borz op 21 augustus 2013, 19:55:00 ---Zal waarschijnlijk niet letterlijk bedoeld hebben... Want paar posts lager staat dat er zelden volgas wordt gereden  :thumbsup: en 2200km op 2 dagen is ook niet bepaald megarap  :)
Dus hop naar 300.000km. Congratz!  :thumbsup: :thumbsup:

--- Einde van citaat ---
r
nee idd.ik heb de heenrijs gedaan met gemiddeld 120 per uur en de huisrijs 130 gemiddeld.
de tomtom geeft netjes de flitspalen( kasten)aan.in spanje rijd ik daar gewoon langs zonder remmen elke afrit moet je weer naar 100 gaan afremmen en dat doe ik dus niet .boetes krijgen ze niet geint in belgie dusss.frankrijk heb ik wel .
me aan de snelheid gehouden.
en wat betreft die twee dagen.
we zijn de vrijdagavond om acht uur vertrokken in tongeren en om half 7 s morgens waren we
bordeaux.daar meteen gaan pitten en om elf uur meteen door naar spanje.
om half drie. snachts in granada aangekomen.eten etc hoort er ook bij he.
naar huis ging veel sneller.om 6 uur smorgens vertrokken en om half 7. savonds in bordeaux aangekomen.daar weer smorgens om 6 uur vertrokkken en om rond half 5 weer in tongeren.
wel dik een half uur stilgestaan net na de franse grens in belgie er waren daar wegenwerken
gaande

erq:

--- Citaat van: Stig op 21 augustus 2013, 19:04:16 ---'echt geknald door frankrijk en spanje ' ... is dit dan nog mogelijk daar, ik dat dat er zo'n strenge controle was?

--- Einde van citaat ---

Ik vond toch dat de Fransen op sommige stukken autostrade nog flink durfden doorrijden.
Oa tussen Blois en Orléans, en tussen Parijs en de Belgische grens werd er zeker niet 'getaffeld'...

rob40:
heb ik  idd gezien.ook al mag het niet hebben de meeste echt wel radarmelders of tomtom in de auto.er werd steeds netjes geremd thv de flitskasten.mobiele heb ik niet gezien

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie