BMW Algemeen > Testverslagen

[e91] naar spanje en terug....280000km super

<< < (3/5) > >>

Kristofm:
zou normaal niet mogen dat ze kapot gaan hť.

rob40:
Nou ik ben dus veilig en zonder problemen terug in BelgiŽ aangekomen, wat een auto is dit.
Nooit meegemaakt dat ik geen problemen gekend heb met een auto, zeker niet met deze km stand, die is ondertussen 285000km.
Over zaken als interieur hoef ik het niet meer te hebben dat is gekend bij onze auto s, dat is gewoon goed en degelijk.
Wegligging is werkelijk subliem onder alle omstandigheden, airco heeft het nooit opgegeven en die heeft de hele heen en terugreis gewoon aangestaan op 16 graden, wel ff laten vullen voor vertrek, ik heb ook laats ergens hier gelezen dat iemand zich zorgen maakte dat als je privacy schades hebt de dimmende spiegel zou verstoord raken, niks van dus deze blijft gewoon werken.
Gemiddeld verbruik is blijven steken op 5.1ltr wat erg netjes te noemen is zeker met al die stukken van bergop rijden in Spanje soms miste ik wel eens wat power op de autostrade maar nooit echt te weinig gehad.
Zoals ik al gezegd had blijft deze auto bij ons tot het einde van zn latijn, ik ga hem nu echt volledig in orde maken zowel binnen als buiten, zitten veel kleine krasjes op die ik er van af wil hebben.
In de auto is alleen de bestuurdersstoel die wat speling heeft en de laser van de cd heeft denk ik zn beste tijd gehad, cd s sloegen heel de tijd over en speelde nummers gewoon niet af, verder is alles nog echt proper.

Dus tot zover alle lof voor de Duitsers met dit stukje vakwerk en de vorige eigenaar voor het goed behandelen van zijn auto dat zal ook wel heel veel ermee te maken hebben gehad dat alles nog origineel aan de auto is.
De turbo klinkt nog hetzelfde als voorheen(heel zacht fluitje)dus die gaat nog wel ffkes mee.
nieuwe voorruit erin(steenslag en een barst aan passagierskant) en we zijn weer klaar.

Snorkel:
Dat 'licht turbofluitje' is bij mij al vier jaar. Klinkt al jaren hetzelfde en ik heb hier toch nog nooit een probleem mee gehad. Misschien hoort het zo?

rob40:
ja dat denk ik zelf dus ook,klinkt wel fijn vind ik zelf.
ik rij altijd rustig warm en zelden volgas dus maak me er ook geen zorgen over.

Foepeman:

--- Citaat van: kraftbayer op 14 juli 2013, 20:06:30 ---Dan moet je nog wel terug in BelgiŽ geraken met de auto ;)
Met een BMW weet je nooit maar het zal wel lukken.
Er is al goed aan gewerkt.
Gelukkig heb je geen rugpijn met de standaard stoelen.
Ik heb er al rugpijn mee na 2 Km maar gelukkig is niet iedereen zo.
Grtn,
Kraftbayer :thumbsup:

--- Einde van citaat ---

Net hetzelfde bij mij ...
Deze zomer 1300 km in E39 met M-zetels, f**king veel zeer aan de rug man.
Maar zit in de familie bij ons  :(

Greetz  :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie