Mijn Voertuig > F2X

2017 - F20 - M140i xdrive

(1/16) > >>

3shaw:
Beste leden,

EINDELIJK is het zover!!! Mijn eerste BMW. Voordat jullie uw meningen kunnen verkondigen in dit topic, laat ik me even introduceren.

Mijn naam is Dries, afkomstig van Zoutleeuw. Ik ben 24 jaar, bijna 25  8) en werk als development engineer in Imec.
Als eerste auto van de papa en mama voor de studies was een Peugeot 308 uit 2007 met de 1.6 diesel. Ruime, praktische, veilige auto om naar school te bollen. Op 4 jaar tijd 55k km ermee gereden.
Natuurlijk, een Peugeot is geen BMW en al zeker niet als dit de enige niet BMW is in de familie! Jazeker, de familie!

Mama; 320d van 2007
Stiefpapa; eerst X6 van 2016 met 3l diesel, nu 840d
Stiefmama; X1 met 1.5l driecylinder
Papa; vroeger 520d (2005), 525d (2007), 5GT (2l diesel) en nu M2 LCI (2017)

Ik heb de BMW microbe van de papa meegekregen en vandaar sinds 6 november 2020 in het trotse bezit van mijn eerste echte eigen autotje, een zwarte M140i xdrive van 2017.  :///M:

Veruit de beste auto waarmee ik al gereden heb!  ;D
Voornaamste opties zijn;
comfort access
leren zetels met lendensteun
addaptive suspension
pro nav en HK audio
LED koplampen

Update:
HJS 300 cell sportcat en MHD en xHP stage 2 geinstalleerd nu. En de underbody brace. Wereld van verschil.

3shaw:
Update:

Auto staat nu op stage 2+ (MHD).
Ik heb een HJS 300CELL DP gestoken en een B58 TU pomp.
Geen plannen om nog extra power erbij te doen, tis meer dan genoeg!

Ook de remmen geupdate met Brembo gegroefde schijven en M4 TEXTAR pads.

Nu nog een frisse set zomerbanden en verse olie en we kunnen weer een paar maanden verdercruisen!

3shaw:
Update:

Groene kaart van de keuring met 300cell HJS dp en stage2+ nog op de auto. Die mannen hadden op een vrijdag namiddag om 16u geen goesting meer om veel moeite te doen precies :clap:, weet zelfs niet of ze die gemeten hebben op CO...

Bananenman:

--- Citaat van: 3shaw op 24 november 2021, 08:36:31 ---Update:

Groene kaart van de keuring met 300cell HJS dp en stage2+ nog op de auto. Die mannen hadden op een vrijdag namiddag om 16u geen goesting meer om veel moeite te doen precies :clap:, weet zelfs niet of ze die gemeten hebben op CO...

--- Einde van citaat ---
Kom je topic nu pas teken, heel dikke BMW  :thumbsup: :thumbsup:

Veel chance gehad bij de keuring precies  ;D :thumbsup:

Iksree:
Topic eventjes gesplitst gezien het merendeel nog in 'voorstelling leden' stond.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie