Mijn Voertuig > F2X

2015 - F20 - 116i MPack - Saphirschwarz - BackboxDelete - Stage 1

(1/9) > >>

TomasG:
Sinds maart trotse eigenaar van mijn BMW 1 serie . (1ste wagen - 2dehands)

Bmw 2015 116i LCI Saphirschwarz

Modificaties die al gedaan waren door vorige eigenaar:
- M mirror wings
- Dynamic blinkers
- BBS Velgen

I know the basics but not everything.  :iono:
Onderstaande modificaties zou ik willen doen, tips of suggesties zijn altijd welkom:

- Zwarte nieren  DONE - Gekregen van familielid
- Red V bars DONE - Gekregen van familielid
- Ramen tinten 5% DONE - Rubencarfolies zeker aan te raden
- Black logo stickers DONE - Superwrappz
- Black boot ring DONE - Aliexpress
- Black spoiler DONE - Bimmerproducts
- FOLIATEC REMKLAUWLAKSET PERFORMANCE RED DONE - Bimmerproducts
- Stuur vervangen door M performance stuur DONE - 2dehands-zelf geïnstalleerd
- Volledig M-packet bumperset. DONE - Icon-Automotive
- Rieger diffuser. DONE - Icon-Automotive
- Custom uitlaat M140i. DONE - Icon-Automotive
- M pook, niet de performance. DONE - Gekocht bij iemand op facebook marketplace.
- Stage 1 tune. DONE - Skytune, Top service en zeer vriendelijk.

- Verlagingsveren Eibach Pro-Kit.
- FRONT SPOILER V1 MAXTON DESIGN
- SIDESKIRTS V1 GLANZEND ZWART
- Backlights tint
- Zwarte wrap interieur
- Zwarte wrap koplampen voor chrome weg te werken

Als jullie nog suggesties hebben hoor ik ze graag  :thumbsup:

BIG charlie:
Mooie wagen... veel plezier ermee.
rubencarfolies idd zeer goed ( spreek uit ervaring ).  :thumbsup:

SamuelG:
Dag DenTG
Je wagen ziet er al clean uit, volledig in het zwart. De M bumpers zullen dit wel af maken. De velgen vind ik ook wel al dik. 8)
In verband met het M stuur heb ik een goeie tip om de prijs te drukken. Ik heb bij Rhenoy onderdelen het stuur met afdekkapje vooraan gekocht voor €125 en €25 verzending. Denk dat dit bij BMW zelf een 700-800 is. Mijn stuur had een beetje slijtage en dit stoorde me nogal. Moest je geïnteresseerd zijn in mijn vorig stuur zou ik wel overwegen dit te verkopen.
Heb eens gecheckt en bij Rhenoy onderdelen zijn ze net uitverkocht, maar denk dat ze deze wel nog eens zullen binnen krijgen. Bij Reparts hebben ze dit voor 225. https://www.reparts.nl/product/m-stuurwiel-leder-bmw-3-serie-f30-3074437/

TomasG:

--- Citaat van: SamuelG op  6 juni 2021, 19:17:30 ---Dag DenTG
Je wagen ziet er al clean uit, volledig in het zwart. De M bumpers zullen dit wel af maken. De velgen vind ik ook wel al dik. 8)
In verband met het M stuur heb ik een goeie tip om de prijs te drukken. Ik heb bij Rhenoy onderdelen het stuur met afdekkapje vooraan gekocht voor €125 en €25 verzending. Denk dat dit bij BMW zelf een 700-800 is. Mijn stuur had een beetje slijtage en dit stoorde me nogal. Moest je geïnteresseerd zijn in mijn vorig stuur zou ik wel overwegen dit te verkopen.
Heb eens gecheckt en bij Rhenoy onderdelen zijn ze net uitverkocht, maar denk dat ze deze wel nog eens zullen binnen krijgen. Bij Reparts hebben ze dit voor 225. https://www.reparts.nl/product/m-stuurwiel-leder-bmw-3-serie-f30-3074437/

--- Einde van citaat ---

Thanks SamuelG, uwen 118i ziet er zeker ook clean uit. Ja kan niet wachten tot de M bumpers erop zitten gaat een mooie transformatie zijn. Heb geluk gehad met de velgen waren nog van de vorige eigenaar :clap:
Ben momenteel nog niet van plan om mijn stuur te vervangen door het M performance stuur, aangezien ik eerst het exterieur ga doen. Maar merci voor de tip zal het zeker in het achterhoofd houden :bow:

SamuelG:

--- Citaat van: DenTG op  6 juni 2021, 23:12:36 ---Thanks SamuelG, uwen 118i ziet er zeker ook clean uit. Ja kan niet wachten tot de M bumpers erop zitten gaat een mooie transformatie zijn. Heb geluk gehad met de velgen waren nog van de vorige eigenaar :clap:
Ben momenteel nog niet van plan om mijn stuur te vervangen door het M performance stuur, aangezien ik eerst het exterieur ga doen. Maar merci voor de tip zal het zeker in het achterhoofd houden :bow:

--- Einde van citaat ---
Heb je al concrete plannen ivm de ophanging? Denk dat dat ook wel top zou zijn samen met de M bumpers. (en sideskirts?)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie