Mijn Voertuig > F4X

2021 - F40 - 128ti

(1/27) > >>

Stefan.1207:
Na heel veel twijfels over wat de opvolger zou worden van onze 'Lady in Red' - M135i? M235i? X2 M35i? - kwam BMW haast geruisloos met een speciaal nummer op de proppen: de 128ti. Een soort van light-versie van de M135i - met zelfde motorblok maar dan softwarematig beteugeld tot 265pk - en tegelijkertijd ook wat meer hardcore - stuggere ophanging e.d.. Enfin, dat werd 'm dus. Normaliter houden we van felle kleuren, maar op deze 128ti zijn enkele stijlelementen in het rood op traditioneel zwart, wit en grijs en gewoon zwart op blauw en rood - andere kleuren niet verkrijgbaar - en dus opteerden we voor Saphir Schwartz.

De wagen is naar BMW-normen tamelijk compleet uitgevoerd, waardoor niet zoveel opties meer moesten aangevinkt worden. Zwarte grille, donker getinte achterruiten, elektronische airco, andere velgen: dat is het zo'n beetje. De 128ti is 'standaard uitgerust met M-pack, en daar hoort blijkbaar fabrieksaf het M-logo bij op de flanken, dus dat laat ik er bij de dealer afhalen. En dan nu, tijd voor (configurator)-foto's:

Rednose:
Nice en alvast proficiat ook :thumbsup:
Wanneer zal hij geleverd worden?

Stefan.1207:
Dat was ik inderdaad nog vergeten te vermelden: laatste week van januari.

FJRdude:
Proficiat met de aankoop, zal zonder twijfel lekker rijden.  :thumbsup:

Ik ben echter geen fan van de rode exterieurelementen....  maar dat kan met een buske plasti-dip gefixt worden eh 🙃

Aftellen naar eind januari!!

Nebo:
Congratz !

Zat er dan nog zoveel prijsverschil tussen de M135i & de 128i dat je voor deze gekozen hebt ?

Ook niet direct fan van de rode accenten maar das ieder zijn goesting hé  ;) ..

Je kan gewoon bij de configuratie zonder emblemen aanvinken hoor, dan wordt hij geleverd zonder emblemen, heb ik ook gedaan voor zowel die op de koffer als de flank, ben er ook geen fan van  :D ..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie